Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku U zákazníků e-shopů Česká pošta ztráci body od kecy - Telefonování a dohadování na hodině: No to jistě. Ale...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 11. 2010 9:51

    kecy (neregistrovaný)

    Telefonování a dohadování na hodině:
    No to jistě. Ale dělají to velmi sporadicky, někdy vůbec. Někdy přivezou, a čuměj, že nikde nikdo. Asi tak.
    Mimochodem, Česká pošta, tak jak to před lety nedělala ani omylem, dneska to běžně už taky dělává, že když si člověk objedná něco z e-shopu, a jde to obchodním balíkem, maník, co to vozí až daleko po pošťačce autem, má od e-shopu normálně kontakt, a ráno volá, a když nebude nikdo doma (vozí to ve dvou intervalech, dopoledne a odpoledne), přiveze to klidně až druhej den. Ale pochybuju, že je to pravidlo. Setkal jsem se s tim až poslední měsíce, tak nevim.

  • 23. 11. 2010 10:25

    Jiří Pagáč (neregistrovaný)

    Nedávno jsem něco objednával v e-shopu a ČT tam neměli, zato tam měli jiné balíkovky a měli to rozepsáno: PPL .. X Kč, PPL (dobírka) ..X+C Kč, PPL s voláním X+C2 Kč, PPL s voláním (dobírka) X+C3 Kč. :-)

    Já preferuji ČP. V místě kde bydlím jsem s Českou Poštou nikdy (klep, klep) neměl žádný problém. Pokaždé přijeli a zazvonili (tj. nikdy se mi nestalo, že bych byl doma a pak při kontrole schránky zjistil, že tam mám lístek) a zásilka byla vždy v pořádku.

    Někde jsem četl blog, jak to na těchto balíkovkách (a nedělám si iluze, že je to u ČP jinak) chodí, ale pokud přijmu fakt, že to jiné nebude, tak si můžu vybírat podle jiných kritérií. Cena je většinou podobná (u ČP možná trochu vyšší), ale zase mají "depo" i v každém menším městě, takže když opravdu doma nejsem, tak vezmu lístek a za půl hodiny jsem v centru na poště.

  • 23. 11. 2010 14:41

    Jiří Pagáč (neregistrovaný)

    Zkušenosti zaměstnance přepravní služby - opravdu bych to dělat nechtěl. :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).