Hlavní navigace

U zákazníků e-shopů Česká pošta ztráci body

Jiří Macich ml.

Podle statistik vyhledávače zboží Heuréka.cz roste u zákazníků internetových obchodů obliba konkurentů České pošty. Ta je však stále jedničkou v doručování zásilek. V letošním říjnu dodala zboží v 47,9 procentech případů zákazníků e-shopů, kteří vyplnili dotazník hodnotící komfort nákupu a spokojenost s ním u konkrétních objednávek. Ještě v březnu letošního roku ale měla Česká pošta nadpoloviční podíl, přesněji 55 procent. Druhá příčka za říjen patří PPL s podílem 34,8 procenta.

Podle statistik vyhledávače zboží Heuréka.cz roste u zákazníků internetových obchodů obliba konkurentů České pošty. Ta je však stále jedničkou v doručování zásilek. V letošním říjnu dodala zboží v 47,9 procentech případů zákazníků e-shopů, kteří vyplnili dotazník hodnotící komfort nákupu a spokojenost s ním u konkrétních objednávek. Ještě v březnu letošního roku ale měla Česká pošta nadpoloviční podíl, přesněji 55 procent. Druhá příčka za říjen patří PPL s podílem 34,8 procenta.

Z hodnocení zákazníků vyplývá, že jsou spokojenější s přístupem dopravců, kteří před dodáním zboží telefonují a flexibilně se domlouvají na hodině či místě předání.. Zároveň u alternativních dopravců lépe hodnotí rychlost dodání, říká Tomáš Hodboď z internetového srovnávače cen Heuréka.cz. Podrobnější statistiku si můžete prohlédnout na grafu níže (klikněte si pro zvětšení).

Zdroj: tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?