Uber konkuruje tím že je levnější. Má totiž díky tomu že se vyhýbá nákkladum které mají taxikáři dodržující vyhlášky a zákony výhodu.
Také např. V new Yorku stoji koncese abyste mohli jezdit sami na sebe 300 000 dolarů, taxikáři si na to brali hypotéky, to samozřejmě do ceny započítat musí.
V Praze je tedy Uber výrazně dražší než nejlevnější taxislužby, jelikož tu koncese nestojí nic, a moc mu to tu nejde. Chvíli jsem to jezdil, 90 % zákazníků byli cizinci, češi radši jezdí levněji jinde.
Radosti hlupáků co se radují jak taxikáři dostávají na frak se smeju :) Neuvědomují si že se příval aplikací ve službách valí i na ne a že jejich malé firmicky že kterých teď žijí budou prevalcovany a jejich příjem že kterého nyní slušné žijí se stane příjmem jednoho gigantu.
Místo tisíců různých taxislužbeb, se svými vlastníky, zaměstnanci, žijícími z malého ale slušné vydelavajiciho byznysu bude pár gigantů
Nahradit jakoukoli činnost menší firmy agregaci jejich zákazníků do celosvětové aplikace dnes není žádný velký problém. Především ve službách.
Takžemyslete na to zže možná někdo někde právě teď píše script co vás nahradí :)
Jaksi mi ve vašem příspěvku chybí nějaká informace nebo argument. Zřejmě všechny situace ve vašem životě řešíte tak, že začnete řvát jako opice, a možná vám to vycházelo. Ale sýří mě lidé, co kromě osobních útoků se nevzmůžou na nic. Chápu, že řešení řvaním často zabírá, ale tady s ní jděte do zadele.
Ten skript nás nenahradí. Pouze místo abychom byli zaměstnanci nebo živnostníci, teď budeme uživatelé aplikace, kteří jsou zcela závislí na jejím výrobci a nemají žádnou páku jak si vymoci cokoliv. Takže když vám začne platit polovinu, nebo zablokuje účet a nic nezaplatí, tak se můžete hádat s Indy na zákaznické podpoře, ale to je tak všechno čeho dosáhnete.
Máš to Marný Tome, je to pravda - http://www.businessinsider.com/how-nyc-taxis-resemble-the-medieval-guild-system-2011-8
Napřed si něco zjisti a pak tady veď idiotské kecy