Jako potencionální zákazník jsem se e-mailem obrátil na U-FONA s konkrétní otázkou. Po třech dnech jsem e-mail poslal znova a dodnes žádná reakce (20 dní).
Dokáži si představit, jak se mnou bude tento operátor komunikovat se smlouvou na 24 měsíců.
Kdyby měl U:fon odpovídat na každou pitomost a každému, kdo ještě není zázazníkem, tak by jim nestačily 3 nebo 4 zák. centra. Navíc vše podstatné píšou na webu a jen těžko lze doufat, že ten kdo nepochopí psaný text na stránkách ho pochopí e-mailem. To by se mohl U:fon upsat. Kdo chce ať koupí nebo kdo nechce ať jde jinam.
1. EMail info@ufon.cz vrací Delivery to the following recipients failed. (6.6.2008)
2. Ve formuláři "Máte zájem o služby, chcete být kontaktováni?" nelze zadat email obsahující v doménovém jménu pomlčku (hlášení: zadejte prosím emailovou adresu ve správném tvaru). Takže upozornění o dostupnosti sítě v mé lokalitě asi nedostanu...
Měli by na tom kluci ještě máknout, protože jak se koukám, elektronická komunikace veškerá žádná...
Ke službám: nabídka mě oslovila, zejména ta 'rodinná'. V případě pokrytí 'mých' lokalit bych překous i změnu mého, jinak atraktivního, čísla.
Informace o pokryti maji na strankach. Proc predpokladate, ze maji presnejsi informace o pokryti v internich systemech nez maji na strankach ? Proc by to nezverejnili ?