Když publikuji nějaký svůj názor na Lupě, osloví moje sdělení mnohem větší publikum - a třeba to někomu pomůže. Délkou jsem se snažil vychytat hlavní problémy, na které by někdo mohl narážet.
Pokud je zde ale natolik inteligentní publikum, kterému je vše z ekonomie i marketingu jasné, pak bych ale měl jít jinam.
Ono právě něco jsou čisté bubliny (bez obsahu - příkladem může být šílenství po Luneticu nebo obliba růžové), něco ne.
Ad SEO: vám se nestalo, že za vámi přišel klient, který řekl: "Chci být na první stránce v Googlu, je mi jedno, jak to provedete."? Samozřejmě, my pak uděláme obsah, ale až v důsledku požadavku na zvýšení obratu. První je požadavek, pak je obsah.
Ad racionalita: naopak se domnívám, že když se člověk pojmenoval Homo Sapiens Sapiens, opět jednou ukázal celému vesmíru, jak je hloupý a nafoukaný k tomu. Lidi jdou bohužel, ano opravdu bohužel velmi snadno manipulovat. :-(