Nekritizuj, podle mě má pravdu. V podstatě to tak je i v neinternetovém businessu. nejvíc vydělá ten, kdo je u vzestupu "bubliny". Když je bublina navrcholu, nastupují příštipkáři a rozmělní trh natolik, že jde bublina dolů. Na internetu byla spousta příležitostí, kdy v určitou dobu bylo možné na něčem vydělat. Příležitost trvala zpravidla pouze pár měsíců. Znám pár příkladů.
Kazdy aspon podnikatel, ktery to mysli aspon trosku vazne, se snazi rozprostrit svoji pusobnost do vice oblasti, aby -- kdyz se nektera zacne jevit jako ztratova -- mohl pokracovat bez vetsich problemu v podnikani.
Vzpomel jsem si na clanek SEO machra Roba, jestli ma autor webu lezt zakaznikum do "zadnice" ci ne. V porovnanim s clanekem o bulblinach a o "Vykašlete se na ocenění, soustřeďte se na zisk" (souhlasim s p. Klimovicem, pro tento clanek bych radeji pouzil "Prostituce v novem tisicileti") mi to prijde ale v ostrem protikladu.
Teorie bublin. Hmm, tou se ridi kdekdo. Treba trhovci bryskne zareagovali a nahradili plysoveho Pikacu plysovym Teletubbies, nebo jak se tomu rika.
Ale vazne, to si nekdo fakt mysli, ze se da seriozne a dlouhodobe podnikat tak, ze budu cekat na nejake bubliny a delat jen to, co je momentalne v mode? Jiste, ktery podnikatel by si na nejake takove bubline nepomohl, ale stavet na tom dlouhodobe je blbost. Silne to zavani podnikanim typu "Co nejrychleji a za kazdou cenu vydelat na barak a pak zmizet".
V ankete mi chybi jeste jedna moznost: autor (CEO) je debil.
Co to jsou probuh zase za blaboly, Robe - ty jsi snad uplny kreten. Radeji pis dvakrat vice debilnich otazek do seo.nawebu.cz tam se alespon neco dozvis, ale tyhle "clanky" to je fakt maso
A ten nacrtek "teorie bublin" - checht, fakt kreten...
Lupo, lupo uz delsi dobu je z tebe zumpa - chudak Peterka, jak ten se musi citit kdyz jeho clanky vychazeji vedle takovyho vocasa jako je Mr.CEO
no ale kdyz se nad tim zamyslim tak Mr.SEO je vice mene z obliga (je to proste mamlas) ale ten kdo to tady na lupe ty jeho vyplody pousti dal musi byt uplny trotl ! a TO je smutne...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).