Precetl jsem si tu odpoved z UOHS a skutecne me pobavila. Odborne se snazi vysvetlit, ze zdrazeni o 100% maji zakaznici privitat s nadsenim a urad s tim nehodla nic delat, protoze "neni duvod", ikdyz se kvalita poskytovanych sluzeb jaksi nezmenila. Vypadky, neupozorneni dopredu, neodpocet z ceny .. atd. Jsem zvedavy, kolik lidi pripojeni zrusi a jak se promitne zvyseni ceny za TV nabidku na mnozstvi zakazniku. Jeste bych mel vzkaz pro ty, kteri se dole bavi nadavanim si... Panove nic proti Vam, ale lze snad svuj nazor vyjadrit i na vyssi urovni...
Budte radi, ze se tym ten Vas urad aspon zabyva. U nas na Slovensku je to zase po slovensky. Ako, to zistite na:
Koncentrácia UPC povolená vďaka chybe Protimonopolného úradu Takze mate aspon sancu, ze sa s tym nieco urobi. U nas je to uz definitivne v cudu.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).