Nejsem žádný obhájce UPC,ale jsem klientem této společnosti a musím říct,že tato žaloba je naprostá blbost.UPC informovala své klienty předem o změně plateb a ti měli možnost bezplatně odstoupit od smlouvy.Dostal jsem to mailem a na stránkách UPC to bylo viditelně oznámeno.
Kabelovou UPC mají příbuzní. Díky vyčlenění samostatného poplatku za pronájem mobilu platí nyní stejně jako dříve, ale dostávají za to více TV kanálů. Konečně totiž byli zvýhodněni za to, že si modem koupili a ne pronajali.
Ovšem email ani web nemusí stačit. Jak je uvedeno, informaci o změně nedostali někteří klienti formou pošty. Jelikož žádnou poštu nedostali a internet není jejich zdrojem, tak o žádné změně neví. A o to tu jde.
V tomto případě neznalost neomlouvá a stejně jako při každé změně třeba zákonů nejseš písemně informován, ale je to k mání na webu, tak stejná situace i u UPC.