Vlákno názorů k článku UPC narostl počet zákazníků analogové kabelové televize, dařilo se freeSATu od Lumex - Tak byla ta nabídka o něco levnější (teď...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 2. 2013 11:17

    Lumex

    Tak byla ta nabídka o něco levnější (teď chápu proč :-D), ale hlavně kvůli sportovním kanálům, které na NejTv nejsou (v nabídce pro naše město), jen Eurosport.
    Pro porovnání:
    http://www.nej-tv.cz/digitalni-televize/?city=nachod
    http://www.nej-tv.cz/digitalni-televize/?city=jaromer

  • 15. 2. 2013 17:17

    Lumex

    CHYBA: Samozřejmě místo Prima Family jsem měl namysli Prima LOVE, nechápu jak jsem se mohl upsat.
    Proč tu není tlačítko Edit ?!

  • 14. 2. 2013 17:21

    Lumex

    Nechali jsme si na jaře minulého roku nainstalovat kabelovou televizi od UPC, měli skvělou nabídku, bohužel jen analog, digitál tu neposkytují. Od té doby začaly problémy.

    Několikrát špatné vyúčtování (prvních 14 dní od zavolání až po samotné zapojení nám účtovali, chybu uznali, peníze nevrátili), nesmyslně napsané smlouvy, obraz, ikdyž jen analog, byl takový odpad, že se to s naší původní kabelovkou (také analog, Nej TV) nedá absolutně srovnávat, naprostý nekoukatelný humus. Několikrát do týdne nešly některé kanály, někdy i celý den. Óčko TV bylo nesmyslně roztažené (úplně chyběly okraje) a zrnělo. Fandu ani Primu Family tam nebyli schopni přidat, ačkoli to naše původní kabelovka přidala bez problémů.
    Díky tomu, že jsme původní kabelovku nezrušili, měl jsem možnost neustále porovnávat.

    Volání na jejich zákaznickou linku je tak nechutně drahé, jelikož se musí čekat než se dostanete na řadu, že kdybych neměl volání na pevnou linku zvýhodněné, tak si tam snad osobně dojedu. Nechápu, proč nemají nějakou bezplatnou linku, asi by jim tam volalo daleko více nespokojených zákazníků, když by to bylo zadarmo :-D.

    Ke konci roku nám napsali, že budou zdražovat, díky navýšení DPH a zkvalitnění služeb či co (dobrý vtip :-D) a že můžeme, pokud s tím nesouhlasíme, bez sankcí odstoupit od smlouvy (původně možné až po roce). To jsme provedli, 14 dní trvalo než se zmohli na to, poslat sem technika, aby to odpojil. Hlavně, že si nezapomněli ty dny naúčtovat. Pak chvíli nic a před týdnem (?) nám přišel dopis ať zaplatíme zhruba 900 Kč za odpojení. Nehorázný bordel tam ty prasata mají!!! Hned jsem tam volal, nakonec se paní omlouvala a ať to pošlu na reklamaci, to jsem udělal, teď čekám.
    Nejsme sami, kdo má s UPC problémy, objednalo si u nich služby i pár známých a úplně ty samé problémy, také už odešli nebo se chystají.

    Nikdy už nechci mít s touhle firmou nic společného, dal jsem jim po několika letech druhou šanci a opět nezklamali. Doufám, že brzy zkrachují za tu jejich "péči" o zákazníky, to už radši něco od O2.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).