Na dnešním setkání s novináři zrekapituloval generální ředitel společnosti UPC Česko a Slovensko Martin Miller dosavadní historii a vývoj této značky. Zmínil primárně další rozvoj infrastruktury. Stíhali bychom víc, kdyby legislativa byla méně přísná a příprava na kopnutí do země netrvala dvanáct měsíců. Ročně investujeme stovky milionů korun do rozvoje sítí,
dodal Miller.
Zmínil také index spokojenosti NPS, který stoup z -8,8 loni v lednu, kdy se s měřením začalo, na 22,7 během letošního srpna. Investovali jsme do infrastruktury a zaměstnanců, teď chceme investovat do zážitků a zákaznického servisu,
okomentoval aktuální plány Miller.
Sedm stovek konkurentů
Ředitel marketingové komunikace Karel Smrž uvedl, že v Čechách má UPC na sedm stovek konkurentů. Nechceme být vnímáni pouze jako kabelový operátor, ale firma, která spojuje lidi a nabízí jim zážitky,
vysvětlil Smrž. Proto se UPC rozhodlo změnit svůj positioning a být více hravé
. Od včerejšího dne tak značka UPC získala nový logotyp, tedy monochromatické a čistší logo. Změna probíhá i na slovenském, maďarském, polském a rumunském trhu.
Součástí změny je i nový claim Užijte si každý den a nová značka Happy Home, pod kterou bude společnost nabízet domácnostem s balíčky služeb pro připojení a zábavu. Rebrandingová kampaň začíná dnes, UPC nasadí minutové spoty do kin a čtyřicetivteřinové spoty na české komerční televize. Spot se natáčel na přelomu léta v pražských Bohnicích a na Proseku. Koncept kampaně vymyslela rumunská pobočka agenturní sítě TBWA, při tvorbě se připojily lokální pobočky.
Clemens Kruse, ředitel pro Customer Value Management v česko-slovenském UPC, představil novou rychlost připojení 500 Mb/s. Ohledně dalších plánů Kruse uvedl, že do konce roku nic většího nechystají, na začátku příštího roku operátor představí Wi-Fi booster pro lepší pokrytí domácností.
Z pohledu digitální televize uvedl Miller chystaný launch dětského kanálu Cartoon Network s českým dabingem a jednání s dokumentárním kanálem WAR svět válek. Dodal, že ročně přidává operátor dva nebo tři nové programy.
Netflix v řádu měsíců?
Na dotaz ohledně exkluzivních kanálů Miller odpověděl, že mateřská společnost UPC má zkušenost s exkluzivitou z britského trhu, kde pro ITV produkuje vlastní exkluzivní seriály v rámci sesterské společnosti Virgin. To si ale můžeme dovolit na trhu, kde zákazník platí tři- až čtyřikrát více než na českém trhu. Jdeme cestou vyšší konektivity, to je naše exkluzivita,
vysvětlil Miller.
Otázka zástupce Českého rozhlasu směřovala na uvedení aplikace pro službu Netflix přímo v prostředí UPC boxů. Tempo zavádění je pro každou krajinu jiné. Chceme samozřejmě uvést Netflix co nejdříve, protože je v našem zájmu, aby naši zákazníci přistupovali na Netflix prostřednictvím UPC. Aktuálně dolaďujeme právní nuance a je jisté, že Netflix na českém trhu spustíme. Naší snahou je, aby tomu tak bylo v řádu měsíců,
vysvětlil Miller.