Hlavní navigace

UPC představuje novou korporátní identitu a prozrazuje další plány

5. 9. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Od dnešního dne spouští česko-slovenský operátor UPC evropskou kampaň Happy Home, která se natáčela v Praze.

Na dnešním setkání s novináři zrekapituloval generální ředitel společnosti UPC Česko a Slovensko Martin Miller dosavadní historii a vývoj této značky. Zmínil primárně další rozvoj infrastruktury. Stíhali bychom víc, kdyby legislativa byla méně přísná a příprava na kopnutí do země netrvala dvanáct měsíců. Ročně investujeme stovky milionů korun do rozvoje sítí, dodal Miller.

Zmínil také index spokojenosti NPS, který stoup z -8,8 loni v lednu, kdy se s měřením začalo, na 22,7 během letošního srpna. Investovali jsme do infrastruktury a zaměstnanců, teď chceme investovat do zážitků a zákaznického servisu, okomentoval aktuální plány Miller.

Sedm stovek konkurentů

Ředitel marketingové komunikace Karel Smrž uvedl, že v Čechách má UPC na sedm stovek konkurentů. Nechceme být vnímáni pouze jako kabelový operátor, ale firma, která spojuje lidi a nabízí jim zážitky, vysvětlil Smrž. Proto se UPC rozhodlo změnit svůj positioning a být více hravé. Od včerejšího dne tak značka UPC získala nový logotyp, tedy monochromatické a čistší logo. Změna probíhá i na slovenském, maďarském, polském a rumunském trhu.

Součástí změny je i nový claim Užijte si každý den a nová značka Happy Home, pod kterou bude společnost nabízet domácnostem s balíčky služeb pro připojení a zábavu. Rebrandingová kampaň začíná dnes, UPC nasadí minutové spoty do kin a čtyřicetivteřinové spoty na české komerční televize. Spot se natáčel na přelomu léta v pražských Bohnicích a na Proseku. Koncept kampaně vymyslela rumunská pobočka agenturní sítě TBWA, při tvorbě se připojily lokální pobočky.

Clemens Kruse, ředitel pro Customer Value Management v česko-slovenském UPC, představil novou rychlost připojení 500 Mb/s. Ohledně dalších plánů Kruse uvedl, že do konce roku nic většího nechystají, na začátku příštího roku operátor představí Wi-Fi booster pro lepší pokrytí domácností. 

Z pohledu digitální televize uvedl Miller chystaný launch dětského kanálu Cartoon Network s českým dabingem a jednání s dokumentárním kanálem WAR svět válek. Dodal, že ročně přidává operátor dva nebo tři nové programy.

BRAND24

Netflix v řádu měsíců?

Na dotaz ohledně exkluzivních kanálů Miller odpověděl, že mateřská společnost UPC má zkušenost s exkluzivitou z britského trhu, kde pro ITV produkuje vlastní exkluzivní seriály v rámci sesterské společnosti Virgin. To si ale můžeme dovolit na trhu, kde zákazník platí tři- až čtyřikrát více než na českém trhu. Jdeme cestou vyšší konektivity, to je naše exkluzivita, vysvětlil Miller.

Otázka zástupce Českého rozhlasu směřovala na uvedení aplikace pro službu Netflix přímo v prostředí UPC boxů. Tempo zavádění je pro každou krajinu jiné. Chceme samozřejmě uvést Netflix co nejdříve, protože je v našem zájmu, aby naši zákazníci přistupovali na Netflix prostřednictvím UPC. Aktuálně dolaďujeme právní nuance a je jisté, že Netflix na českém trhu spustíme. Naší snahou je, aby tomu tak bylo v řádu měsíců, vysvětlil Miller.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).