Máte naprostou pravdu.U celého slavného UPC to momentálně funguje tak,že pokud chcete přijímat digisignál po kabelu,dostanete zdarma naprosto bezcenný krám,podle UPC set-top-box,s jedním tunerem a jedním scartem jako jediným výstupním konektorem.Takže pokud si koupíte televizor dejme tomu od SONY (ve výbavě již DVB-C a CI slot,2xHDMI ),máte smůlu,protože budete muset beztak používat ten jejich "zázrak",kterému říkají set-top-box.Opravdu božská služba.
Tak teď už je mi to úplně jasné.Vám ,apodobným,pomůže jedině přetáhnout kůžičku(tím myslím předkožku,jste-li rituálně obřezán,nevíte o co přicházíe)přes hlavu,s povolením ,vystřihnout dírky max.na oči a civět na ty digiorgie v kvalitě UPC.
Ani nevis jak jsem uspokojen, ze konecne taky zazivas to co ty delas ostatnim (provokovani dalsi diskuse, prestoze druha strana uz nema zajem) a pokus o obranu je marny. Dam ti radu. Co sam nechces, necin jinym :)
Jaroslav Kolečko, domažlický důchodce (neregistrovaný)
I Vy jelimanský kolovrátku, umíte říci i něco jiného? To se pak nedivím, že Úřad práce s Vámi má potíž Vás umístit na pracovní trh a Vám nezbývá nic jiného než se "realizovat" v internetových diskuzích.
Jaroslav Kolečko, domažlický důchodce (neregistrovaný)
Ještě jednu věc dodám: Měl byste se pane Jan Mane Jaivane věnovat užitečnější činnosti než každodennímu 18hodinovému bezcílnému vysedávání u internetu - ale to Vám asi jako chronickému rentiéru Úřadu práce vyhovuje, Vy jelimane.
Jaroslav Kolečko, domažlický důchodce (neregistrovaný)
K tématu UPC mám jen toliko, že je dobře, že provádí digitalizaci, těším se na receiver s HDD, jsem rád, že mám v základu slovenskou televizi. Tečka. Stačí, pane Jan Mane? A už jděte k šípku, vy přitroublý prudící jelimane, co nic neumíte.
Jaroslav Kolečko, domažlický důchodce (neregistrovaný)
Pane Jan Mane, vy potom jste zřejmě maniak, co akorát sviní diskuzi nesmyslnými plky, málokdy odborně poradí. Nejlepší by bylo, kdyby jste odsud vypadnul a věnoval se něčemu normálnímu, třeba nějaké veřejněprospěšné práci (uklízení parku, úklid odpadků) místo vysedávání na internetu 20 hodin denně, kde si léčíte svoje komplexy méněcennosti. Však není normální, aby člověk byl na internetu 20 hodin denně jako Vy, sedm dní v týdnu. To svědčí o Vaši neschopnosti se socializovat, Vy jelimane jeden!
Jaroslav Kolečko, domažlický důchodce (neregistrovaný)
Pane Jan Mane, trošku mi Vaší argumentací už připomínáte pan Technika TKR z paraboly. Nejste též zaměstanec UPC?
Jaroslav Kolečko, domažlický důchodce, 68 let
A kde je ve smlouvě popsána ona "digitální kvalita"...? Nikde že... Také proto UPC nedělá kůžičky, když zákazník reklamuje nekvalitní obraz a navrhuje bezproblémové ukončení smluvního vztahu...
Co uvádíte je jistě pravda,ale zásadní,v této věci ,je ona zmíněná kvalita za smluvenou cenu.
V tomto případě(UPC) jde přeci o kvalitu produktu,kterou smluvně zaručuje a nechá si zaplatit.Ve skutečnosti je kvalita produktu v rozporu se smlouvou
a nahrazována různými druhy výmluv konče epizodou ,kdy pozvaný technik UPC tvrdí,že" měří signál v normě" a dodá,že ale ten obraz "je fakt hnusnej"(TV
za 70 tis.,CTR,2 roky provoz )a že u nich dobrý,tak se nedá nic dělat a že můžete být rád,že neúčtuje "planý výjezd". Tak tohle je vepřín.To pochop.nemá s diditalem,kabel.rozvodem TV nic společného.To je o lidech.
Máte v tom zmatek ,a mne už dávno nebaví vysvětlovat komukoliv,že nechat si kakat na hlavu je hloupost,ovšem patříteli k těm, co kakají,není co vysvětlovat.Ale přesto...např.:Vám bude putna,když zaplatíte u řezníka 1 kg,svíčkové a doma rozbalíte 1 kg bůčku,obojí jde spotřebovat ,vymlouvat se ,možná i reklamovat.
Třeba Vám pomůže si přečíst podrobně smlouvu,kterou UPC uzavírá s klientem a na vlastní oči a uši si její plnění ,mnoho let ,ověřít... a jsme zase u toho řezníka.
Mýlíte se... Je to to samé, jako nákup letu u nízkonákladové společnosti nebo té s komplexními službami... Je jen na zákazníkovi, jestli na dané podmínky přistoupí a službu zakoupí a spotřebuje... Možnost reklamace zůstává zachována...
Jestliže se (s)top manager UPC (Václav Bartoň)veřejně zbavuje zodpovědnosti
za zákonnou kvalitu PRODÁVANÉHO produktu,je něco v nepořádku.Jeho termín,že někdo "šetří" na kvalitě streamu je pro zákazníka nepřijatelný,jako omluva čehokoliv.Tím je,řečeno normální mluvou,zákazník UPC(TV) je okrádán a pan Bartoň nám sděluje,že to jinak nejde.
Pokud nebude možné svobodné nahrávání dig.signálu ,kabel.tv,na volně(budouli na trhu) dostupná hahráv.zařízení (PVR,2 tunery,apd.),je celá
digisláva UPC šaškárna a falešné lákadlo,jak z lidí vyzazit další peníze.
Digitalizace je pouze forma.Pro zákazníky slibovaný komfort(za ty ceny) měl být cíl a ten je(po Česku) kde?...ano ,tam.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).