Podle mého se tyto dva zveřejněné výsledky nemusí nutně negovat:
Seznamu skutečně mohla stoupnout užívanost hledání (0 7% jak uvádí NetMonitor) a zároveň se výrazně zvýšil počet přístupů na webové stránky z Google a snížil ze Seznamu = Což by mnou interpretováno mohlo znamenat, že více lidí začalo své hledání na Seznamu, kde ale nenašlo co hledalo (což by vysvětlovalo i stávající rekl. kampaň Seznamu :-)), alternativně šli hledat na Google kde našli a tím se zvyšuje počet přístupů z Google..... Tedy přestože stále více lidí začíná své hledání na Seznamu, také stále více lidí využívá paralelně Google který poskytuje relevantnější výsledky....pouze jiný pohled na spor :-)
Uzavrenost Googlu? to se nyni mluvi. Ale byly doby (ne tak zvdalene), kdy Senam na konci uz jako jediny a sam stale tvrdosijne meril sva cisla pres iAudit, ktery vsichni ostatni uz opusitili. Na NetMonitor presel temer jako posledni a argumenty - ciste nahodnou podobne jako dnes slysime do Googlu.
Někdo by konečně mohl udělat svůj panel uživatelů s hezkou aplikací a výstupy pro veřejnost a NetMonitor potáhne kam patří!
Ideální příležitost pro startup! Přestaňte kopírovat groupon a okopírujte compete.com
když můžou servery platit netmonitoru desítky tisíc měsíčně za pár sociologických informací, tak tam jsou velké peníze!
Nebo to udělá třeba Ataxo?