S příchodem nového Billboardu už si přestávají jeho uživatelé být rovni. Provozovatelé destinací s větším počtem impresí dostávají výhodnější podmínky na úkor serverů s návštěvností slabší -- toto je jeden z důvodů, proč může Billboard přijít o výraznou část provozovatelů osobních stránek a podobně, protože konkurence žádné překážky plebsu nestaví (a výhody Billboardu proti konkurenci využijí jen vlastníci privilegovaných kont). (Billboard znovu na špici)
tak se proti tomu mému nařčení o tom, že bohatí berou chudým, Michal Matula bránil. Mno, po čtvrt roce je vidět, že nejsem sám, komu to nepřijde fair (a tím ovšem nechc říci, že by se Lupa smířila s odejmutím zlatého. :-)
Pokud se tyka poznamky o 'plebsu' - nevim, ale nedovolil bych si nic takoveho o nasich uzivatelich rici. Pri zarazovani uctu do kategorii se orientujeme hlavne dle kvality poskytovaneho reklamniho prostoru, ktery neni urcen velikosti webu, ale umistenim banneru a obsahem webu. Takze stribrny ucet, ktery nabizi celou radu novinek a moznosti muze ziskat prakticky kazdy, kdo se jen trochu snazi a umisti bannery do slusnych pozic. Take jsme se velmi snazili, aby nejnizsi, bronzovy ucet, obsahoval pokud mozno vsechny funkce stareho systemu plus nekolik novinek. Takze prechod je vyhodny pro vsechny slusne a poctive uzivatele. (Nekolik doplneni)
Je ovšem pravda, že bronzový účet je koncipován pro lidi, kteří nechtějí trávit hodiny nastavováním, moc se neorientují, a jen prostě chtějí mít na svých stránkách banner. Na tenhle typ uživatelů kdybyste vybalili složité nastavení, tak by odešli raději někam jinam.
Matula mě opravdu po letošních Vánicích nebude mít rád. :-)