Vlákno názorů k článku Už i O2 zavádí automatické dokoupení dat. Vodafone si jím vysloužil řízení s ČTÚ od Xspy - Ono by také šlo automaticky predikovat, že zákazník...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 4. 2015 8:13

    Xspy (neregistrovaný)

    Ono by také šlo automaticky predikovat, že zákazník má zájem v pokračování přenosu nižší rychlostí a dokupování dat by pak musel stvrdit obligátními dvěma kliky ... Ale, to by omezilo náhodné aktivace, od kterých si tolik slibují. Bohužel praktiky šmejdů s mlčením regulátora na milionech zákazníků nikomu nepřipadají za hranou, zvlášť když už tihle operátoři zvládli zrušit své datově neomezené tarify, které léta nabízeli.

  • 14. 4. 2015 8:57

    Honza (neregistrovaný)

    Uvědomte si, že regulátor může řvát jak chce, ale když to není v rozporu se zákonem, tak vykřičí stejně kulové... Chyba je v legislativě, že tyto praktiky jim jsou umožněny. V tomto případě by měl být zcela z principu ochrany spotřebitelů jim zákonem přikázán zcela opačný postup. Pokud o takovou službu stojí, tak ať si ji objedná a ne, že to aktivují všem a plaťte - to je skoro jako nevyžádaná objednávka. Jenom doufejme, že operátor prokazatelně bude informovat zákazníky o této změně... Si myslím, že nikoliv a informování bude kličkovité jako u zkrácení závazku a následné autoprolongace, jak předvedl v předchozích měsících. Prostě jak v prosinci sliboval generální ředitel jiný přístup k zákazníkům, tak zatím předvedli zcela pravý opak a ukazují se jako šmejdi na předváděčce.

  • 14. 4. 2015 19:31

    Honza (neregistrovaný)

    ČTÚ je úřad, který může konat dle ZEK... Omyl je soukromoprávní skutečnost, která max může znamenat neplatnost právního jednání. Není to trestný čin v tomto směru. Trestní odpovědnost firem je omezená a zákon zrovna tento trestný čin nezná. S novým OZ nic nepřibylo. Postavení klient dodavatel a nerovnovážné postavení spotřebitele směrnice řeší č. 93/13/EHS a byla implementována i ve starém OZ a ne všechna ujednání jsou nepřiměřená. Doporučuji si přečíst tu směrnici. Zrovna jednostranná změna smluvních podmínek, když vám dá dodavatel možnost odstoupit od smlouvy nelze považovat za ujednání, které by způsobovalo nepřiměřenost ve smluvních vztazích. Musíte bohužel pokud chcete, aby to bylo jinak za poslanci - Ti mají zákonodárnou moc... Úřad si prostě nemůže vymyslet svoje právo a konat ;-)

  • 14. 4. 2015 14:12

    Anonymous (neregistrovaný)

    co treba podvod? zamerne uvedeni v omyl? co takle poslat generalniho reditele a sefa marketingu za mrize (kdyz uz mame tu trestni odpovednost firem)?
    a pak je spousta regulatornich ustanoveni tykajicich se nerovneho postaveni klient-dodavatel (a s novym OZ jich jeste pribylo).
    kdyz vidim, jak se telekomunikacni firmy (a i jine velke firmy) chovaji k zakaznikum jak prasata, tak se nedivim, ze v USA lze firmu (uspesne) zazalovat o astronomicke castky. asi je to k necemu dobre...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).