Vlákno názorů k článku Uživatelé služeb viaHome se o víkendu potýkali s výpadkem připojení od Petr Souček - Potvrzuji. že i u nás v Hostivaři došlo...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 3. 2014 16:23

    Petr Souček (neregistrovaný)

    Potvrzuji. že i u nás v Hostivaři došlo k výpadku všech služeb,ale naštěstí práve testuji připojení od dalšího konkurenčního operatora CZNET. Kdo je nespokojený s T-Systémem, tak má možnost volby...Alespoň,co se týká domů na Zličíně, Letňanech, Zahraďáku.
    Petr

  • 7. 3. 2014 10:46

    viaHome by T-Mobile (neregistrovaný)

    Už to píšete výše, pane Doležale / Dvořáku z CZnetu.... :-)

  • 7. 3. 2014 12:36

    nowy (neregistrovaný)

    připojení od CZNETu je sice dobrá alternativa, ale společnost CZNET poskytuje své připojení prostřednictvím wi-fi, což pro zákazníkma nakonec znamená uplatňovanou agregaci, nižší rychlost, horší kvalitu
    naopak u TS (TM) je internet a TV prenassena pres optiku, jednotlive kazdemu zakaznikovi, neni uplatnovana agregace, takze zakaznici opravdu dosahuji rychlosti, ktere maji ve smlouve + kvalita TV je nesrovnatelna.
    TS = stabilnejsi pripojeni i kdyz nekdy dojde k vypadku, no a co? vypadky jsou bezna vec u kazdeho poskytovatele sluzeb - pokud nekdo stavi sve podnikani na internetu, mel by mit zalozni zdroj v pripade, ze mu to vypadne, to je vseobecne znamo, a pokud to nekdo neudela, protoze chce za zalozni net usetrit, jeho problem

  • 2. 6. 2015 19:58

    Tomas (neregistrovaný)

    tady je odpověď na kvalitu optiky... optika funguje ale id...i neví jak to nakonfigurovat.

    dle reklamy "kvalitní" Internet po optice, a reálně už 5 (pátý) den nefunguje. Tj od pátku večera a zatím stále bez něj.

    Dohled nefunguje. Podpora pracovní dny 8-18. Podporou myslím chudáky co musí brát telefony a neví co (jestli) se něco děje. Žádné notifikace o nefunkčnosti.

    Výmluvy podpory:
    Pátek, Sobota, Neděle - volno. Zákazníci neexistují.
    V neděli jsem dal na prodejně výpověď - 30 dní výpovědní lhůta.
    Pondělí
    - vypadl v lokalitě proud, my za to nemůžeme. (vypadl, pár dní před
    přesněji řečeno blikl proud, ale to by tam musela být UPS)
    - hovor pondělí dopoledne - vypadl proud
    - hovor pondělí dopoledne - proud podle správce funguje
    - hovor pondělí dopoledne - technik jede na lokalitu
    - ano podle logu 15:40 jde port up, služba nefunguje.
    - hovor pondělí 18:02 - voláte mimo dobu podpory
    - hovor na jinou linku - my jsme jiné oddělení, nemáme na to nástroje, nemáme nic společného, (omlouváme se, vypadněte)
    Úterý
    - musíme vyměnit hardware
    - z mailu v 11:30 - technici vyměňují switch
    - hovor cca 14:30 - technici vyměnili, konfigurace do půl hodiny
    - hovor 16:40 technici jsou v lokalitě konfigurují
    (obnovení konfigurace trvá 2 minuty, komplet konfigurace cca do 30 minut)
    - hovor 17:50
    -chci vědět kam volat po 18:00 - bez odpovědi - není kam
    - technici neberou podpoře telefony (asi mají už 10 pivo)
    - podpora slíbila poslat SMS technikům (no po 16 kousku se zasmějou)
    - v logu routeru vidím, že výpadek (port down) byl v 11:46 cca na 5 minut což odpovídá restartu nikoliv (většinou )výměně switche.
    - další kolo bude následovat ve středu.
    Soused absolvoval v podstatě stejné kolečko - stejné výsledky.
    Takže podtrženo a sečteno Vám přeji hodně dalšího nic nedělání.
    Jediné co mě sere, že ještě budu platit tento měsíc.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).