Vyčuranost Českého!zákazníka" nezná mezí.Opravdu to spěje k tomu že se za chvíly už nebudete mít kam chodit dívat na znoží které stejně chcete koupit na internetu....a co potom.Píšu z takzvaného druhého břehu...prodejce elektra.Naštěstí jsou ale také lidi kteří přemýšlí jinak a to po jistých negativních zkušenostech z koupě na tom slavném internetu.
ono to máte těžký, ty negativní zkušenosti pochází z obou stran břehu. Ne že bych někdy neudělal špatnej kauf na netu, ale když to srovnám s kameníkama, tak mám aspoň šanci do 14 dnů vrátit něco, co se jen tvářilo jako kvalitní výrobek - a to nepoznáte ani na netu, ani v obchodě, to se zjistí až při použití.
Kromě toho i ke kameníkovi musím jít s dopředu nastudovanou problematikou, protože ty závěry co tam prodavači jsou schopni vytvořit, to zůstává rozum stát. Jen pár příkladů pro ilustraci z vlastní zkušenosti:
-u vysavače příkon nebo výkon všechno jedno, nedej bože rozlišit elektrický a mechanický (sací)
- prodavač nezná rozdíl mezi kW a kW/h
- prodavač neví co znamenají DIN hodnoty u kinofilmu
- a chuťovka na závěr - v obchodě s hifi neví co je to impedanční přizpůsobení zdroje signálu a zátěže
To se pak nedivte, že se do těch obchodů chodí lidi koukat a věrohodné informace shánějí jinde.
vzdy je moznost kram zavrit a jit se zivit necim jinym, nebo nekdo kamenikovi drzi pistoli u hlavy aby nemohl zavrit? pochybuji. tohle neustale narikani jak me vsichni berou na hul me neskutecne vytaci. staci ze tv i noviny jsou neustale plne ubrecenych zemedelcu a umelcu. kdyz prodelavate tak se na to vys... a bezte delat neco jinyho kde se nakapsujete. treba online shop s 5% marzi :)))