Jednoznačně na českém netu to v tomto segmentu žije zde http://www.tvfreak.cz/forum/
Já bych k tomu přidal do diskuze tento názor. Mnoho čistě on-line obchodů jde strategií jako ALZA. Tedy centrální řízení a sklad na jednom místě a po republice síť tzv. výdejních (malinko i poradních) míst a pak showroomy. Logistiku mají dobře navrženou a v zákazníkovi zvyklém si jít stěžovat někam do kamenného krámu nebo reklamovat zboží pokud je potřeba to pomůže zlomit bariéru čistě on-line nákupu. Myslím, že DATART on-line pochopil, ale dalším prodejcům celkem uniká trh z důvodů uvedených v článku. Prostě poradní článek a možnost osahání si věci už není zdaleka tak zásadní.
Hodnotím i podle sebe. Když se v únoru konečně rozhoupal a jal se koupit TV placku, obešel jsem všemožné elektra, ale byl jsem přístupem tak zhnusen, že jsem do nákupu ztratil chuť. Už jen tím že jdete kupovat TV s FULL HD a zdroj na předváděných TV je charakteru špatně naripovaného Divx a výmluvou prodavače, ono se tady v té plechové boudě špatně chytá signál. ....
Vybral jsem si zcela dle recenzí a hlavně zkušeností na odborných serverech a TV jsem před nákupem vůbec neviděl a jsem 100% spokojen.
Takto už postupuji jak autor píše u veškerého elektra.
Uf, nějak jsem se rozepsal :-)