Tak ještě pro upřesnění, naučte se rozlišovat "cizí termity":
Na náš včerejší podnět manažerovi dispečinku, který řídí i reklamační oddělení, se nám podařilo zjistit vaše iniciály a telefonní číslo a spojit si je s konkrétní stížností z 21. října.
Iniciály pana Víta Zimy jsou na první pohled zřejmé, vy jsta asi chtěli znát nacionále, že? ;-)
Řekněme si to upřímně - jedinou chybou Modrého anděla bylo to, že neumožnil vkládat fanouškům příspěvky na zeď, a tak neuspokojil histrióny falešným pocitem "veřejného projednávání jejich stížnosti". A tu chybu napravil, takže teď si tam může každý psát co chce a stejně to nebude nikdo číst, protože příspěvky fanoušků vidí jen ten, kdo si zobrazí přímo zeď té stránky. A takových lidí opravdu moc není.
Mám stejnou zkušenost s fanouškovskou page primácké Partičky. Navenek jsou rádi za fanoušky a dokonce dovolují psát na zeď. Ale jen slinty typu: Jste perfektní ... Fandím vám ...
Pokud se ptáte v čem je problém, tak v tom, že jde pořad tak pozdě večer. Zaměstnanec deroucí se do práce na šest by měl taky věnovat pár hodin spánku (pokud mu to netolerují na pracovišti). Partičku tedy sleduji přes portál iPrima a v tom je problém, který nikdo nehodlá řešit. Reklama před pořadem jede naplno (každý, kdo si někdy pouštěl video na iDnes nebo Novinkách, ví, o čem mluvím) a zbytek pořadu šeptá a chce to buď silné uši nebo audio úplně naplno (ano, další reklama v půlce pořadu je pak zase naplno). Zkusil jsem se na stránkách lidí, kteří můžou něco ovlivnit, a nic. Příspěvek po 30 minutách a pár souhlasných komentářích "spolutrpitelů" zmizí a vlastně tam ani nikdy nebyl ...
Partičku si teda pravidelně stahuju z "největší české videopůjčovny" Uložto.cz a oficiální reklamou zprzněné kanály ignoruji.
dodatečně a bez reklam, ano souhlasím. Televizi máme, a slavit dny bez ní nebudem, přesto nemáme satelit, ani anténu, televize je vlastně připojena pouze k malému HTPC které umí přehrávat filmy a videa z počítače nebo z internetu ... klasickou televizi de fakto nepotřebujeme. Když je pořeba pustit prckovi pohádku pustíme ji hned a bez pitomých reklam na plastové transforméry a hnusně vyzáblé Barbíny nebo čůrající hračku Baby Anabelle :-) ...
Mimochodem Partičku jsem nikdy neviděl, ale Teletele si už jenom kvůli tomuhle zaslouží vzpomínku
http://www.youtube.com/watch?v=xeaiTtat9J8
Protoze je obrovska konkurence a trh je maly, tak jsou vsichni v oboru na sebe alergicti. Zalozit si na FB profily na fiktivni jmena neni problem a hned muzu mit mou fan page zasypanou kupou negativu, jak je sluzba nanic, personal odporny, ceny prehnane, zbozi nekvalitni atd atd. Kdyz jste nazlobenej, tak mate chut a energii se postezovat, ale kdyz jste byl tak nejak obycejne spokojenej, letel jste nekdo nekam v Kauflaci na informace, ze ty housky vcera byly fakt do krupava vypeceny? Ne. Lidi jsou frustrovani, doma to nes...ka, v praci vschni prudi a plat nikdy dostatecne vysoky, tak co, otevru net a jdu si nekam postezovat, na cokoliv, protoze vsechno umi byt spatne, kdyz se chce, mhd, pocasi, kolegove, novy mobil, stare housky, co ko liv. Takze kdyz nemam jistotu, ze diskusni forum pod mou firemni strankou nebude zneuzivano, hlavne kdyz mam pocit, ze byznys delam poctive, tak je fakt tezke resit denne jeden opravneny a deset smyslenych reklamaci.
A jak "zabráníte" tomu, aby podobné vymyšlené stížnosti nezaplavily nějaký blog, či jiný veřejný prostor?!?
Zkrátka škůdce si vždy místo najde a tím že mu budete bránit jej spíše povzbudíte k větší aktivitě a navíc ostatní nezúčastnění získají dojem, že na tom asi musí něco být, že se tomu tak bráníte.
Proboha, proč by si firma nemohla mazat komentáře, jak by chtěla?! Stránka na FB opravdu slouží převážně k propagaci a přijde mi nevhodné psát na ni stížnosti. Možná by bylo lepší vaše problémy psát do určeného formuláře, než žalovat na facebooku. Stejně to žádné ostatní zákazníky nezajímá, jen je naštvou hloupí nespokojení lidé.
Zajímavé je, že když se jedná o mazání diskuzních příspěvků pod články
internetových deníků, většinový názor byl asi tento: "je to jejich stránka,
tak si můžou mazat co chtějí". Nějak mi uniká, v čem by toto mělo být
odlišné. Je to jejich stránka, tak si můžou mazat co chtějí.
Telefonická linka Modrého Anděla také reklamace nepřímo odpuzuje, po dojetí domů s Modrým Andělem jsem volal na linku a sdělil jim stížnost, oni po mě chtěli číslo obejdnávky a další údaje o voze ačkoli mě mají v databázi 8 let a kdykoli zavolám, ani se nemusím představovat a dojel jsem před 10 minutama... což jsme nebyl ochoten v 1 v noci někde schánět.. a stížnost byla zametená..
Ono je to spíš všeobecný jev. Nedávno se mi dostal do ruky návod k použití k digitálnímu fotoaparátu. Napsaný tak, že se ho můžete naučit nazpaměť, písmeno po písmenu a s foťákem si stejně neporadíte. Takže nastoupila metoda pokus/omyl, úspěšné pokusy jsem sepsal do třístránkového pamfletu, (původní návod měl stránek 127) a nešťastnému majiteli přístroje předal. Nač to dělat jednoduše, když to jde složitě, že? a čím složitější je jakékoli konání, tím větší je prostor pro podvody a zlodějny všeho druhu!
Primitivní zábava pro primitivní lidi. Teď ještě: Proč je těch primitivů tolik? Kde se stala chyba? Podle mne je vina jednoznačně na škole a to počínaje mateřinkami, přes základky, (dál se většina primitivů stejně nedostane). Je nejvyšší čas radikálně změnit systém výchovy ve školách a to směrem od soutěživosti za každou cenu k empatii a morálnímu a slušnému chování. Dalším problémem jsou hračky. Střílející nesmysly a bojové hry malým dětem do rukou a počítačů nepatří! Primitivní lovec je geneticky zakódován v každém z nás a pokud tyto pudy nebudou v dětech od nejůtlejšího věku cíleně potlačovány, vrátíme se nakonec tam, odkud jsme vyšli, totiž na větve a do jeskyní.
Je mi líto (vlastně není), ale na podobný chování (tvrdý mazání nesouhlasnejch nebo slušně kritickejch příspěvků kdekoliv) jsem alergickej. A to tak, že s takovým člověkem/firmou okamžitě končím, a to i kdyby za to mohl jeden samolibej administrátor, neboli důvod mě nezajímá. Udělal jsem to tak několikrát, a nemám důvod dělat jinak. Facebook nicméně nepoužívám, jde o různá diskuzní fóra, návštěvní knihy apod. Mazání znamená nulovou důvěru a hrubou samolibost, ignoranci a aroganci, a s takovou nechci mít už nikdy nic co do činění, i kdyby se pak naoko chovali jako milius. Konkurence je ve všem dost a dost.
Od nového roku by tohle měl řešit zákon. Reklamy by měly být stejně hlasité. Obtěžuje to každého i v TV.
Osobně bych ale doporučil věnovat čas něčemu jinému. Viděl jsem z tohoto pořadu pár věcí a styděl jsem se za ty lidi, kteří tam hrají. Naprosto nechápu, jak je možné, že takový stupidní program má tolik fanoušků. Zábava plná vulgarit, bez kterých by dotyční nedokázali udělat vtip, to je vskutku primitivní zábava...
Gratuluji k prvnímu kroku na cestě k osvobození od nesmyslů. Druhý krok může být přestat to stahovat a třetí krok zbavit se televize a vnitřní touhy po televizních pořadech.
Nedávno jsem oslavil 10 let bez televize a dnes už se svému dřívějšímu chování jen směju. Sledovat pravidelně nějaké kraviny, jen proto, že to tam běží? Pche.
Na světě už bylo vyprodukováno tolik zajímavých věcí, že za celý život nelze skouknout ani přečíst ani ty super nejhodnotnější! A když se náhodou dozvím, že jeden konkrétní díl nějakého pořadu byl skvělý? No tak dnes to není přece problém sehnat zpětně do počítače.