Já už přes 10 let a dosud jsem byl spokojen, ale co se děje poslední rok, to je hrůza. Samoobsluha víc nefunguje, než funguje. Když si tam něco aktivuju, tak to 2 dny visí ve stavu Zpracovává se a 3. den to tam zas není. Vrchol byl, když synovi ukradli telefon a blokoval jsem SIM a objednával novou. Blokace proběhla, žádost o novou se kousla. 5 telefonátů na infolinku - že to odblokují ať to zkusím druhý den nebo si zajedu na prodejnu. Další den ta samá situace a když jsem po týdnu ztratil nervy a na služebce zašel na prodejnu, tak jim to taky nefungovalo.
Jsem u Vodafone ještě z doby Oskara, bude to příští rok 10 let. A zůstanu dál. Nikdy nepomotali jedinou fakturu, platím to, co mám a včas. Kdybych měla doporučit, doporučila bych ho. Líbí se mi, jakouo nabídkou mně umějí překvapit, když to nečekám. Volám, když potřebuju, posílám a přijímám data. No problemo. Je mi líto, že s nimi máte starosti, mně se to prostě ještě nikdy nestalo.