Prima u me mela obeovske plus tak 7-9 let zpatky, ale i kdyz byla treti( a bylo mi to lito), vysilala nekolik premier zahranicnich filmu, napriklad Polarni express, Karlik a tovarna na cokoladu nebo Simpsonovi ve filmu. Skoda, ze se to u divaku nechytlo, byla to skvela alternativa, ceskou klasiku od Primy nikdo neceka, protoze se ji nikdy nevenovala. Tu divavci cekaji od CT 1 a Novy. A proto Prima v roce 2014 bodovala s Tremi orisky a S certy nejsou zerty, ale jinak ji nikdo nesledoval. Mimochodem Tri orisky pro Popelku budou letos opet na CT 1. A mozna nejen letos.
Je to jasne, uz od roku 2011, co Dvorak zmenil vanocni vysilani Ceske televize: CT 1 s velkou sledovanosti, sekundovat bude Nova s velkym odstupem a o ostatnich uz se neni treba zminovat. I kdyz Prima mela v roce 2014 Tri orisky pro Popelku a vyhraly tesne nad Pelisky a mela i dobrou sledovanost s pohadkou S certy nejsou zerty, byla ve vsech svatecnich dnech presto ta treti. CT 1 nesahala ani po kotniky a i Nova, ktera z pohadkove klasiky nemela prakticky nic( po mnoha letech praktickeho monopolu na ceskou pohadkovou klasiku), dokazala uhrat druhe misto. A to vse je fakt.
Dobré ráno. Neúčastnit se boje o sledovanost v reklamně hluchém období je již dávno minulostí. Televize dobře vědí, že toto období (včetně prázdninových měsíců) nelze programově podceňovat, přestože nemají zrovna žně. Pokud chceš být úspěšný obchodník a vydělávat, tak musíš vždy něco objetovat. Proto i podzimní "táháky" televizí přicházejí na obrazovky již v průběhu srpna, přestože celkově nízká sledovanost (díky počasí) je vždy výrazně patrná ještě v polovině září. Kdyby ten boj nebyl v těchto obdobích nutný, tak Barrandov a Prima můžou všechen vysílací čas ucpat lacinou televizní romantikou "made in ZDF" a Vánoční program nebudou stavět na klasických pohádkách a české klasice, která v průběhu roku na jejich obrazovkách zdaleka nedostává tolik prostoru. Tím pilířem sledovanosti Vánoc však jsou vždy pohádky nové. Právě proto se i komerční televize stále častěji stávají koproducenti nových pohádek, s kterými potom počítají do Vánočního programu.
Fuj, obětovat je správně. Jen na okraj, loni se nám po dlouhé době celkem líbila pohádka Sedmero krkavců, kde koproducentem byla Prima. Obrovským mínusem pohádky byla jen ošklivá Issová v roli Bohdanky, která už v představách při čtení knihy musí být krásná, zdravá, celkově kvalitná slečna. :-)
Nenasazují v polovině srpna televize pokračování nejen svých nekonečných seriálu hlavně proto, aby využili konkurenční výhody a připoutali diváky ve snaze, aby neutekli zase ke své oblíbené konkurenci? Což se každoročně děje. Nechápu, jaký je rozdíl mezi divákem sledujícím televizi v létě a během zbytku roku. Stejně reklamu zadává pár gigantů na rychloobrátkové zboží. Je to o myšlení a nejvíce zkostnatělí mi přijdou různí kreativci. Pobavil mě nedávno článek o prodeji nových aut, která si kupují z nezanedbatelné části lidé mimo onu protěžovanou věkovou skupinu do tuším 54 let. tento typ myšlení mi připadá jednoho zdejšího diskutéra, který také razí heslo...Jednou je to tak, tak i to i nadále zůstane. Že Jeníku? Změna se nepřipouští.
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.