Neměl jsem v minulosti problém s připojením z 2x PC (browser) a v poslední době používám 2x tablet (+ z tabletu na TV přes Chromecast).
Naopak v poslední době je šílený problém něco večer pustit z důvodu nedostatečné rychlosti připojení (hláška aplikace Your connection is too slow to play this content). Pořady ze záznamu jsou pustit třeba na desátý pokus, živé vysílání se daří spustit častěji. Pomalé připojení určitě není v tu dobu na mé straně, ostatní služby jsou naprosto bez problémů a stejně se služba chová na domácím ADSL 6 Mbit, firemním SHDSL 20/20 Mbit i LTE T-mobile kde jsou v tu dobu rychlosti cca 80/15 Mbit. Během dopoledne tyto problémy nejsou.
Mají obdobné problémy ostatní?
Další problémy
- Špatně nastříhané pořady v záznamu.
- Šíleně pomalé posouvání v záznamu.
- Na Chromecastu nejde posun zpět v živém vysílání, ten jde až u pořadů ze záznamu.
- Problémy se synchronizací audio x video. Občas pomůže ručně zvolit jinou rychlost (datový tok) a v té je synchronizace OK, to ale nejde na Chromecastu.
- Nedostupnost jazykových alespoň mutací programů jaké jsou v DVB-S.
- Zatím docela málo programů, resp. chybí pár co by mě zajímalo.
Pro DIGI používám jejich Arris a web připojení.
1. STB Arris: Dříve se sekal, ale po po opravách softweru je ok. Stane se mi tak 2x za měsíc, že se vysílání zasekne a musím počkat cca 10 sec než ase naběhne a pokračuje. Ale kromě toho naprosto SUPER. Přeskakuju všechny reklamy a dívím se na na co chci a kdy chci. Jedu na UPC kabelu a můžu říct, že je to bomba. Odhlásil jsme UPC TV a mám už jen DIGI a nechtěl bych se vrátit do doby před internetovou televizí.
2. Web prohlížeč na Windows. TAdy mě trochu vadí Flash Player a těším se na HTML5. Používám jen doplňkově a občas. Vynikající je možnost si upravit rozlišení a datový tok. Za to palec nahoru. Jediná nevýhoda je, že co si nahraju v počítači nevidím na televizi a obráceně. Ale jinak opět SUPER.
ZA sebe Digi na kabelu od UPC (i přes výše popsané nedostatky) nejlepší varinata.
No to je pravda. Oni ručí jen za to, co streamují. Za sítě Vašich partnerů už ne. Možná by bylo dobré začít z druhé strany a reklamovat to u toho, komu platíte za takzvaný "Internet", jestli vás na kvalitě tak trochu nešidí. Změřit občas rychlost nestačí, lepší je dát si třeba na raspberry oss.oetiker.ch/smokeping a možná se nebudete stačit divit až si vyhodnotíte jeden měsíc. Holt pro IPTV "hodně muziky za málo peněz" neplatí ... :-)
Díky moc za poznámku. Tohle me nenapadlo, protože například u Lepší.TV mam klidně i dva počítače. Problém ale je někdy také v tom, že na to nemusím vůbec přijít, protože nám co to zkoušíme otevřou často účet naplno a třeba i bez limitu pro zařízení. O to cennější jsou takové poznatky z praxe.
chces aby ti digi rucilo ze z bodu A u nich dorazi data do bodu B u klienta ? naivko... to nikdy uz z principu zaridit nejde... nic v internetu pokud nemas doslova vyhrazenou celou trasu nelze nijak garantovat. Skylink Live je polobrak, jen nektere programy, absolutne nepouzitelne sledovani pres www prohlizec, nez se nacte program ze zaznamu, klidne i 5 minut... odpad, hnus, za to nemuze nikdo si nechat platit.
Ale samozřejmě, že to zařídit jde, protože to dokáže zařídit ten poskytovatel, který šíří TV právě v již zmiňovaných partnerských sítích. A způsobů je k tomu dost. Bohužel firma DIGI se vydala cestou "já nic, já muzikant" a doufá, že těch stížností bude co nejméně.
Skylink může být co chce aneb darovanému koni na zuby nehleď. I kdyby tam fungoval jenom jeden program, tak je to zadarmo pořád v pohodě :-)
Jsou poskytovatelé internetových televizí, kteří svoje služby provozují výhradně v partnerských sítích, tj. v sítích, kde mají nasmlouvanou garanci a nemůže se tedy stát, že při nefunkčnosti to bude jeden házet na druhého a opačně. Což je seriózní vůči platícím klientům a nikoliv co předvádí DIGI, že prodá cokoliv a za nic neručí. Něco takového může nabízet Skylink, když to má jako bezplatný bonus navíc, pak případná nefunkčnost není pochopitelně nijak tragická. Ale ne, když za to zákazník platí několik set korun měsíčně.
Skylink: nefunguje prohlížení přes webový prohlížeč v TV a v XBoxu360 (spíše záměr) - hláška: nepodporovaný webový prohlížeče, ale přihlásit se lze a přihlášení se pak počítají do počtu přihlášení. Dokonce mi z nějakého důvodu nefunguje přehrávání přes AirPlay (zrcadlení z telefonu). Nejlepší volba je asi přes Chromcast. Aplikace do TV by byla fajn.
Svým zákazníkům instaluji jak DIGI2GO, tak Skylink. Skylink přes internet je fakt spíše doplňková služba.
DIGI2GO je plnohodnotná TV pokud Vám poskytovatel internetu něco neořezává.
Doma jsem připojen optikou, a nemám problém s přehráváním ( i zpětným) jak na STB tak různých PC , NT či tabletech.
U jednoho zákazníka jsem ale narazil na problém při sledováním TV večer. Televize se stále kousala a nedalo se na to dívat, přes den bylo vše celkem bez problémů. Napřed jsem vše přičítal rychlosti připojení, ale ta byla dostačující a bez výpadků. Nevěděl jsem co s tím, hlavně mi to přišlo nefér kvůli zákazníkovi, něco doporučíte nainstalujete a ono to nefunguje.
Už jsem byl vůči technikům z DIGI otravný, tak jsem jednoho dne dostal kontakt na vedoucího pracovníka IT oddělení.
Zapnuli nějaké sledování datových toků a různých "síťařských" veličin, které trvalo cca 1. měsíc a zjistili problém (nejsem síťař, tak nevím jestli to popíši dobře) v ořezávání nějakých paketů či portů u poskytovatele připojení k internetu. Po výměně připojení za "pomalejší" ADSL/ VDSL , běží DIGI 2GO v pohodě.
Firma DIGI neručí naprosto za nic, pro svoji internetovou TV nemá nasmlouvané žádné partnerské sítě, ve kterých by byla garance funkčnosti a všechno hází na samotného účastníka:
"5.8 DCZ neodpovídá za datové připojení Účastníka ani za kvalitu, stabilitu či nedostupnost Služby z důvodů závady či výpadků datového připojení Účastníka."
U Skylinku je aspoň výhoda, že si za něco obdobného nic neúčtuje.