Já si myslím, že je to hlavně o technologii. Kdyby na FB nebyla možnost jednoduše přidávat diskuze, fotky a další vymoženosti IT, tak tam prostě nikdo nepoleze. Jinak na FB nečekejte, že vás za recenzi fotek, či co to bylo, tam někdo ocení. Tam chodí dost podprůměr, který hledá seznámení a čím drsnější rétorika, tím lepší... A že ta, choděj i manažeři, snad pro obchod to mohou zkoušet.
na facebook chodi ruzni lide. vzdelanejsi cast naroda se tam chodi "odtagovavat" aby zustala anonymni, kdyz je nejaka vesela kupka chlevske mrvy na bujarem vecriku nafoti a jeste k tomu hodi na facebook a otaguje.
cekatele na vzdelani tam potom chodi vyprazdnit hlavu a to doslova.
Ano, znam to z vlastni zkusenosti. Ale je to porad dokola to same: za doby starych dobrych klasickych webu s diskusnimi fory byly diskuse prazdne, nikdo nereagoval. Fotky nikdo nekomentoval, nikdo nicim neprispival...asi to proste porad neni jen o tech dostupnych technologiich. Stejne me to ale porad prekvapuje :-O
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).