Vlákno názorů k článku Polovina zákazníků považuje změny u mobilních operátorů za dostatečné od king014 - byl jsem jedním t těch 84, po rozhovoru...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 3. 2014 21:30

    king014 (neregistrovaný)

    byl jsem jedním t těch 84, po rozhovoru s tazatelkou mi bylo divný proč jsem byl nenápadně tlačenej k pozitivním odpovědím a to stylem ohodnoť operátora od 1 do tuším 10, při trochu záporném hodnocení musíš říct proč, u chválení nemusíš a spousta otázek typu jak se komunikuje s operátorem, kde se člověk o něm dozvěděl. No a dopovědí že mi FUP stačí sem to všem ostatním po

  • 25. 3. 2014 22:19

    Ano (neregistrovaný)

    Za to si mohou sami zakaznici, ze nedaj najevo co by uvitali. Kellnerovi prijde na stul pruzkum s pozitivnima nazorama zakazniku ,tak proc by neco menil?

  • 26. 3. 2014 20:24

    JKL (neregistrovaný)

    Rozumný podnikatel úplně kašle na to co "chtějí" nebo "nechtějí" zákazníci a co se jim líbí nebo nelíbí... Kellnerův HomeCredit se nelíbí asi vůbec nikomu (kromě jeho majitelů a managerů) a vydělává miliardy jedna báseň :).

    Jak řekl Henry Ford: "Kdybych se ptal zákazníků co chtějí, řekli by, že rychlejšího koně..."

    Důležité je, co lidi KUPUJÍ a co PLATÍ. Jestli se jim to líbí nebo ne, je pak úplně jedno...

    Vidím to i na příkladě restaurací - existuje hnusná, zaplivaná hospoda s diskotékou, na kterou všichni nadávají jak je to strašné, jaká je to hrůza a co se tam děje. Znám jejího majitele a vydělává miliony.

    Pak jsem znal jiného majitele, který si udělal krásnou, nekuřáckou restauraci, dětský koutek, speciální nabídky pro maminky s dětmi, hračky pro děti, koutek se starými fotkami - nádhera, romantika... Byl doslova hvězdou Facebooku, všichni to "lajkovali", každý ve městě na to pěl chválu... Ovšem nikdo tam nenechával pořádné peníze a tak tato nádherná, nekuřácká restaurace, kterou všichni milovali, zkrachovala... Takže dál už žije jenom v srdcích bývalých návštěvníků :-D.

    Zhruba tolik o důležitosti řídit se tím, co zákazník chce.

  • 31. 3. 2014 19:29

    pochybovaš (neregistrovaný)

    Rozumný? Opravdu? Obávám se, že pokud se nebudete řídit tím, "co zákazník chce", tak ať už budete provozovat pajzl, bordel nebo lichvu, tak vám to moc nepůjde.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).