Vlákno názorů k článku Polovina zákazníků považuje změny u mobilních operátorů za dostatečné od king014 - byl jsem jedním t těch 84, po rozhovoru...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 3. 2014 21:30

    king014 (neregistrovaný)

    byl jsem jedním t těch 84, po rozhovoru s tazatelkou mi bylo divný proč jsem byl nenápadně tlačenej k pozitivním odpovědím a to stylem ohodnoť operátora od 1 do tuším 10, při trochu záporném hodnocení musíš říct proč, u chválení nemusíš a spousta otázek typu jak se komunikuje s operátorem, kde se člověk o něm dozvěděl. No a dopovědí že mi FUP stačí sem to všem ostatním po

  • 25. 3. 2014 22:19

    Ano (neregistrovaný)

    Za to si mohou sami zakaznici, ze nedaj najevo co by uvitali. Kellnerovi prijde na stul pruzkum s pozitivnima nazorama zakazniku ,tak proc by neco menil?

  • 31. 3. 2014 19:29

    pochybovaš (neregistrovaný)

    Rozumný? Opravdu? Obávám se, že pokud se nebudete řídit tím, "co zákazník chce", tak ať už budete provozovat pajzl, bordel nebo lichvu, tak vám to moc nepůjde.

  • 26. 3. 2014 20:24

    JKL (neregistrovaný)

    Rozumný podnikatel úplně kašle na to co "chtějí" nebo "nechtějí" zákazníci a co se jim líbí nebo nelíbí... Kellnerův HomeCredit se nelíbí asi vůbec nikomu (kromě jeho majitelů a managerů) a vydělává miliardy jedna báseň :).

    Jak řekl Henry Ford: "Kdybych se ptal zákazníků co chtějí, řekli by, že rychlejšího koně..."

    Důležité je, co lidi KUPUJÍ a co PLATÍ. Jestli se jim to líbí nebo ne, je pak úplně jedno...

    Vidím to i na příkladě restaurací - existuje hnusná, zaplivaná hospoda s diskotékou, na kterou všichni nadávají jak je to strašné, jaká je to hrůza a co se tam děje. Znám jejího majitele a vydělává miliony.

    Pak jsem znal jiného majitele, který si udělal krásnou, nekuřáckou restauraci, dětský koutek, speciální nabídky pro maminky s dětmi, hračky pro děti, koutek se starými fotkami - nádhera, romantika... Byl doslova hvězdou Facebooku, všichni to "lajkovali", každý ve městě na to pěl chválu... Ovšem nikdo tam nenechával pořádné peníze a tak tato nádherná, nekuřácká restaurace, kterou všichni milovali, zkrachovala... Takže dál už žije jenom v srdcích bývalých návštěvníků :-D.

    Zhruba tolik o důležitosti řídit se tím, co zákazník chce.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).