Relevantní jsou všechny data. Dokonce i roční :-). Je jen rozdíl co v kterých se dá najít a na co usuzovat. Vaši odpověď beru, zpracování statistik by mi zabralo chvíli času a až si ji najdu tak se na to podívám sám.
Rád Vám odpovím, i když mě udivuje, že takový odborník jako Vy na to nepřišel sám...
Řeč byla zcela nepochybně o měsíčním počtu reálných uživatelů (prosím neplést s cookies). Stačí se kouknout do NetMonitoru i na jiná data než denní o:).
A prosím ušetřete mě výlevů na téma, že jediná relevantní data jsou denní čísla.
NetMonitor není iAudit, takže doufám i Vy uznáte, že měsíční čísla NetMonitoru jsou stejně dobře vypovídající jako ta denní - samozřejmě ukazují trh trochu jinak než čísla denní.
Pro inzerenty je to pak pouze o tom, zda chtějí komunikovat 1 den, 1 týden, nebo třeba celý měsíc.
Docela by mě zajímalo co je myšleno těmi 200 000 uživateli, které Centrum.cz získalo. Postačí i krátké vysvětlení kde je hledat. V měsíčních číslech NetMonitoru? Centra jako celku?
Když se podívám před a po spuštění VyVolených, tak třeba z NetMonitoru něco takového moc neplyne. Minimálně denní data jsou takových trendů prostá.
Znamená to, že by bez VyVolených Centrum rostlo pomaleji než trh tj. ostatní subjekty na něm a to včetně Seznamu, iDNESu, Atlasu atd..?
Jenom logická úvaha na níž bych rád znal odpověď.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).