Po dvou měsících se reklamní konzultant Vilém Rubeš se rozchází s video serverem Stream.cz, pro který připravoval kritický pořad Hůl na reklamu. Za ukončením spolupráce podle Rubeše stojí snahy vlastníka Stream.cz společnosti Seznam.cz ovlivňovat obsah jednotlivých dílů pořadu.
Již před prvním natáčením jsem Vám řekl, že tento pořad má smysl pouze tehdy, jste-li si jist, že ustohjíte tlaky jak inzerentů tak Vašich náčelníků. Bohužel, realita je upatlanější než Vaše stanovisko. Je mi líto našeho promarněného času. Našeho míněno nás všech,
napsal Rubeš na Facebooku Lukáši Záhořovi, manažerovi programového oddělení Stream.cz.
Seznamu se nelíbilo, že si Rubeš vybral záhy po sobě ke kritickému zhodnocení reklamu na Mapy.cz a server ProŽeny.cz, patřící pod křídla Seznamu. Firma chtěla, aby díl o reklamě na server ProŽeny.cz byl odložen a odesílán později. Odmítá ale, že by pořad cenzurovala.
Seznam.cz pořad necenzuruje a nevadí mu, když jsou v něm podrobovány kritice jeho reklamy, nicméně si vyhrazujeme právo finálně rozhodovat o dramaturgické skladbě jednotlivých dílů,
uvedla tisková mluvčí Seznamu Irena Zatloukalová.