Zájem o kulinářský „celebrity“ formát VIP Prostřeno! pomalu opadá. Zatímco o prázdninách byl na Primě family jedním z hlavních taháků, proti podzimní konkurenci už se mu daří mnohem hůře. Včera si pořad pustilo pouze 553 tisíc diváků starších 15 let při podílu na publiku (share) 13,86 %. Vyplývá to z peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO). VIP Prostřeno! mělo téměř shodnou sledovanost jako Nejlepší Bakaláři, kteří na ČT 1 vidělo 555 tisíc diváků (share 13,96 %). Údaj poskytla serveru DigiZone.cz mluvčí média Michaela Fričová.
Prima family mělo téměř stejnou sledovanost i u svého nového seriálu Obchoďák, který měl podle původních vyjádření zástupců televize smazat rozdíl mezi ní a TV Nova. Obchoďák si nenechalo ujít 558 tisíc diváků, díky tomu, že byl však vysílán později, získal share vyšší než VIP Prostřeno! – 18,85 %. Tradičně nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera byla Ordinace v růžové zahradě 2 na TV Nova. Nenechal si ji ujít 1 749 tisíc diváků (share 43,71 %). Jak uvedla pro server DigiZone.cz Marie Fianová z tiskového oddělení Novy, ve skupině 15–54 šlo o 845 tisíc diváků (share 40,93 %).
Duel Evropské ligy UEFA mezi týmy Olympique Lyon a AC Sparta Praha si také řekl o své slovo. Na ČT 4 získal nadprůměrných 281 tisíc diváků (share 9,46 %). S podílem 3,41 % a pouhými 135 tisíci diváky odešla ze včerejšího prime timu TV Barrandov, která vysílala německý romantický film Inga Lidström: Hlas srdce. Úspěšnější byly i Perly českého dokumentu. Na ČT 2 si je nenechalo ujít 188 tisíc diváků (share 4,74 %). Diváci mohli tentokrát díky sondě Do života nahlédnout do dění v pražské porodnici u Apolináře.
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT 1 | 13,48 | 12,88 | 10,45 | 10,17 |
ČT 2 | 3,16 | 2,90 | 3,37 | 3,19 |
ČT 4 | 3,98 | 5,47 | 4,63 | 6,47 |
ČT 24 | 6,54 | 3,82 | 3,94 | 5,50 |
Nova | 30,86 | 39,47 | 32,42 | 38,73 |
Nova Cinema | 3,86 | 3,57 | 5,60 | 5,00 |
Prima family | 18,22 | 16,34 | 14,51 | 13,51 |
Prima Cool | 3,53 | 2,81 | 5,82 | 4,95 |
Prima love | 2,18 | 1,71 | 2,76 | 2,47 |
TV Barrandov | 3,98 | 3,75 | 3,47 | 3,43 |
Atmedia | 2,17 | 1,37 | 3,11 | 1,95 |
ostatní TV | 8,03 | 5,90 | 9,91 | 7,62 |
Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch