Takovouto možnost dosud nabízela služba voocall společnosti Canistec, ale bylo to omezeno tím, že příslušný SIP klient musel běžet na (vašem) mobilu či obdobném zařízení schopném telefonování (např. tabletu).
Neni pravda ze by to neslo. Pouzivam jiz od zacatku stolni telefon Cisco a volany vidi me mobilni cislo.
To omezení u Voocall/Canistec je dáno jeho VOP a plyne z číslovacího plánu, který jednak nedovoluje užívání mobilních čísel pro připojení v pevném místě, a jednak ze stanoviska ČTÚ, který operátorům "silně nedoporučuje" umožnit používání CLIP jiné (telefonní) linky, pokud terminály těchto linek nejsou s jistotou ve stejném místě. Optimálně, pokud nejde o jedno a totéž zařízení.
Důvodem jsou zejména požadavky integrovaného záchranného systému (IZS) a problémy, které by vznikly při případném tísňovém volání s "nesprávným" CLI z nesprávné lokality.
Jinak technicky samozřejmě je možné, použít dvě oddělená zařízení, vzdálená od sebe třeba tisíce kilometrů. Ale v mezních situacích kvůli tomu např. mohou umřít lidé (již se to stalo, naštěstí ne v ČR).