Virtuální svět mě nikdy nepřesvědčil a v porovnáním s celkovým počtem lidí majících potencionální přístup k dané službě se jedná pouze o zlomek uživatelů. Pro další vývoj uživatelské základny bude mít vliv "módní" a davový efekt, kdy se tato hra dostane do širšího podvědomí, stejně jako tomu je třeba s face-bookem, o kterém se mluví již všude i v médiích a nelze před tím uniknout. Jediný rozdíl je v tom, že za svůj profil na booku nemusíte platit. Ale až Vám někdo za 10 let řekne: "Jakto že nemáš účet na službě(hře) XY, to je jako by si nebyl..." a ve zprávách se mimo událostí v reálném světě budou vyskytovat i události z toho virtuálního.
Mozna je to zlomek uzivatelu, ale zase celkem jasne definovany. A co je dulezite, vsichni jsou ochotni/schopni platit za zabavu/sluzbu. A WoW je fenomen jiz dnes.