Finální prezentace byla samozřejmě rozhodující a tak je možné, že se mezi ostatními 18ti projekty co postoupili (http://www.ipo48.org/startups) nebo téměř třiceti co nepostoupili skrývá nějaká perla či zlatý důl.
Nicméně RallyAnalytics patřili k favoritům mentorů, i mým, už v průběhu víkendu. Ty důvody jsou:
a) Schopný teamleader
b) Teamleader, který zároveň rozumí svým zákazníkům - je sám jedním z nich. Ví co má produkt dělat, ví kde se jeho zákazníci pohybují, kolik jich je v ČR a ve světě atp. A to vše aniž by ztrácel čas nebo peníze za (často pochybné) marketingové průzkumy.
c) Jasná cílová skupina kterou je možné snadno oslovit.
d) Jasná konkurenční výhoda oproti konkurenci (znatelně nižší cena při podobných funkcích)
e) Správné načasování - poptávka existuje a zatím není uspokojena (první vyhrává, druhý to bude mít o dost těžší)
f) Možnost pravidelných výnosů.
g) A jako bonus - možnosti rozšíření do budoucna (např. motokáry aj.)
A nakonec, většinu z výše uvedeného (spolu s demoverzí) se týmu povedlo odprezentovat v neděli před porotou.
"Nezlobte se na mne, dámy a pánové, ale řekněte, kdo z vás to má?" :o)