Autor by se měl vrátit na zem - je nad slunce jasnější, že stran J&T to byl krok z nouze, furt do toho jenom cpali peníze, protože ty "unikátní masivní kampaně" nemohli z marže nikdy pokrýt. A teď jim už došla trpělivost a zbavili se toho - pod heslem "bereme jakoukoli nabídku".
CPress nezaplatil více jak 3 mil. SKK a dovolil bych si tipnout, že to byly 2 mil. SKK.
J&T ide vacsinou iba do takeho biznisu, v ktorom dokaze zarobit. Zamestnava dost ludi ktori dokazu posudit co sa im oplati a co nie.
Dunaj.sk mal 50.000 zakaznikov. Ak si aspon polovica z nich kupi za rok knihu v hodnote 200 Sk tak uz je obrat 5 000 000 Sk. Ale uz pred par rokmi majitel obchodu vyhlasil ze mesacny obrat neklesa pod 1 000 000 Sk. A v obdobi Vianoc je to este viac.
Pokavad ma Dunaj rocni obrat 5 000 000 Sk a zbyde mu rekneme 700.000 Sk hruba marze (14% je jeste slusne), tak si spoctete ty rocni naklady na lidi, Oracle, masivni reklamni kampane apod.
Nemyslim, ze bych Vas mel presvedcovat jak funguje business - rozhodne to neni tak, ze urcita firma je vzdy "winner" - i kdyz z pohledu J&T je vitezstvim uz jenom to, ze "to nekdo vubec koupil", takze mu to nezustalo na krku...jestli je to 500 tis nebo 2 mil. je uz uplne jedno, protoze v tom utopil minimalne 20...
Dunaj sice muze mit 50.000 zakazniku, ale kolik z nich je aktivnich? 2000? 3000? Uvaha s prostym vynasobenim zakazniku nejakym obratem (ktery by zase byl nizky) je naivni.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).