... a to poté, co mi VF při pokusu o přechod na "panický" tarif ze stávajícího neomezeného tarifu s 10GiB dat (cca 2400 Kč/měs.) místo nového neomezeného za 901 Kč (bez závazku) vyrobil tarif "na míru" s 0 volnými minutami, 0 volnými SMS, bez dat a s voláním za 6,55 Kč plus DPH. Výsledkem byl účet na skoro 9000 Kč a logicky reklamace. Během doby nutné k přenosu čísla tam (za necelé tři týdny) naběhlo dalších cca 8000, které bude nutné opět reklamovat - za víc jak měsíc se ten tarif nikdo neobtěžoval dát do pořádku, po oznámení přenosu čísla pak své počínání korunovali tím, že sdělili, že jejich systém změnu tarifu u čísel určených k přenosu neumožňuje vůbec.
Informační systém VF (za několik mld. Kč) je v totálním rozkladu, neschopný realizovat normálním způsobem zcela základní požadavky, jako je změna tarifu. V podstatě při každé změně nejdřív jakýkoliv stávající tarif a služby zruší (při čemž produkuje neuvěřitelné množství matoucích SMS o zrušení služeb) a zavede naprosto nevyžádaný "nulový", ovšem následné zavedení tarifu vyžádaného se jaksi nezdařilo vůbec. Jako bonus mi nevyžádaně změnili heslo pro komunikaci, patrně proto, abych operátory na "zákaznické" lince neobtěžoval stížnostmi.
Katastrofální stav firmy ilustruje to, že slečna na firemní prodejně není schopna vytisknout reklamační protokol a potvrzení o reklamaci čmárala propiskou na kopii faktury, přičemž podpis a datum ráčila doplnit až po důrazném upozornění, že to snad nemyslí vážně. To jsou pane služby světové firmy. Na zvracení.
A zase naprosto nesmyslné kombinace! Mě by úplně stačil START ale 20MB je naprostý výsměch - tragédie. Naprosto běžným používáním smartphonu "udělám" tak 200MB a to nečumím na žádné weby, videa, FB, jen emaily, počasíčko apod.
Proč to neumožní konfigurovat - data vs volání? Někdo chce jen net někdo chce jen krafat. Tohle co předvedli je k ničemu!
To jde o to jak kdo chápe objemy dat. Já chápu neomezený FUP případně FUP v řádu GB jako "datový" tarif a minimálně stovky MB jako +- rozumný FUP jen jako přídavek k volání. Já nechci data jako hlavní část tarifu. Ale i běžný android se zapnutým googlem a počasím stáhne pár stovek mega měsíčně jak nic. Nabídky na 20MB dat jsou k čemu??
Já chci provolat tu svou hodinku měsíčně a mít datový FUP abych mohl NORMÁLNĚ používat smarphone. To je takový problém mi dát odpovídající tarif aby nestál 8 stovek??
Vážený T-Debile, zde screenshoty: Objednávka neomezeného tarifu, výsledek objednávky, výsledné vyúčtování. Jinak nezbývá, než obdivovat "konzistentnost" vašich návrhů. Nejdřív jsem byl blbec, protože jsem si to mohl sám naklikat v samoobsluze, teď jsem zase blbec, že jsem se neuvázal smlouvou. Geniální, asi jako vaše přezdívka. :-P
Tím jsem debatu s Vámi skončil, stejně jako jsem po 10 letech skončil s celým VF a jeho "luxusními" tarify.
P.S. Naučte se slušně chovat, prezentujete se jako buran.
Reklamaci vyřízenou nemám, k reklamaci zbývá ještě dalších cca 8 tisíc za tenhle měsíc, to čtení ti moc nejde. Reklamaci týkající se chybné aktivace nevyžádaného tarifu a neaktivace toho požadovaného už holt nevyřeší nikdy, neb jak jsem psal, nemám náladu ani čas chodit reklamovat ještě dalšího půl roku mnohatisícové částky každý měsíc kvůli tomu, že VF si koupil debilní informační systém, a tudíž jsem s nimi skoncoval.
A píšu to sem proto, aby se potenciální budoucí zákazník mohl udělat o té firmě obrázek. A to si piš, že si ho pěkných pár lidí udělá a k VF prostě nepůjde. A i s tímhle je holt třeba kalkulovat, pokud uvažuješ o tom, jestli nějakému "otravovi" dáš slevu a omluvíš se za svou vlastní chybu. Jeden odkaz na dané téma.
Prosím vás, a v čem lže?
- nefunkční samoobsluha je naprostá notorieta
- nepoužitelnost zaFUPovaného internetu si může každý vyzkoušet
- zasílání stupidních obchodních nabídek se mi povedlo zrušit asi po 3 měsících
- "ochotu" a "profesionalitu" operátorů jsem již dostatečně popisoval v předchozích komentářích
- co se týče signálu, vzhledem ke svému geografickému výskytu nemohu posoudit
- na nesmyslné SMSky o nulovém vyúčtování se mne ptala již řada známých, kterým tu debilitu buď nevysvětlil nikdo, případně jim operátor tajně sdělil, že ze pitomý informační systém on nemůže a že s tím nic neudělá.
Takže - nějaký argument by se nenašel? Pokud ne, tak bych navrhoval, ať si necháte své vlastní hloupé (a hlavně neinformované) kydy na koledu.
Ano, samozřejmě přiznávám, že jsem agentem Telefoniky. Ostatně tomu je tak už od doby, kdy jsme na Olšanech demonstrovali proti cenám SPT Telecom za dial-up, tedy nějakých 15 let zpátky. Vybrali si mně, protože jsem měl nejvtipnější transparent. :-))) A ty screenshoty, faktury a dobropisy si po dlouhých večerech vyrábím ve Photoshopu. Pochopitelně ukradeném. :-P
Mám s Vodafone naprosto stejné zkušenosti. Začínal jsem u Oskara a byl to tehdy jediný slušný operátor. Po převzetí Vodafone se postupně zhoršovala infolinka, tarify byly stále méně zajímavé (a když jsem chtěl nějakou novou službu, tak jsem prostě musel přejít kompletně na nový tarif), samoobsluha doslova tragická.
Skončil jsem také tím, že jsem poprvé v životě sprostě řval na někoho po telefonu, protože na infolince bylo jakési neuvěřitelně tupé arogantní hovado, které odmítalo cokoli pro zákazníka udělat. Po podepsání smlouvy s O2 mi pochopitelně z Vodafone volali zpět a ptali se na důvod. Když jsem jim řekl, že jsem nespokojen s jejich službami, nefunkční samoobsluhou apod., tak jen ten člověk řekl „aha“ a to bylo vše. Žádný pokus o retenční nabídku, nic. Po deseti letech pravidelného placení mi ani nepoděkovali, nepokusili se udržet si zákazníka, prostě totální nezájem.
O2 má tedy také své mouchy, už jsem třikrát reklamoval nějaký problém, ale pokaždé jednali ochotně, problém vyřešili nejpozději do dvou dnů a pokaždé následovala sleva na danou službu.
Respektuji, že chyba se může stát. Sám nejsem neomylný. Ale důležité je, jak se kdo postaví ke svým chybám a jak je vyřeší. Ještě za doby Oskara se mi stalo, že mi jednou přišlo šílené vyúčtování - objednal jsem si roaming a nebyl zapnutý. Sami se omluvili a celou částku vrátili. Kde jsou dnes tyhle doby. S Vodafone je naopak vyřízení reklamace šílené, opakovaně vše svádí na zákazníka atd. Té firmě se budu hodně dlouho vyhýbat.
Chápu, že jsou ty nakopírované tarify určitě posunem pro ty co hodně volaj, ale co se týká nás, co více datujeme, tak se nabídka spíše zhoršuje, protože získat 1GB dat a nedostat k tomu nedobrovolně neomezené sms a volání je už skoro umění a většinou to vyjde tak draho, že se ani nevyplatí si k levnějšímu tarifu kupovat více dat, ale rovnou se vyplatí si koupit ten větší, stále ještě předražený tarif. Jednoznačně bych upřednostnil nějaký malý tarif na volání a SMS s velkým datovým balíkem. V této oblasti jsou ceny pořád ještě předražené.
Mno, není potřeba plivat, ale dnes jsem zmizel se dvěmi předplacenkami a jedním tarifem od VF k Bleskmobilu. Bohužel jsem musel přenášení čísel vyřešit osobní návštěvou VF, jelikož včerejší můj pokus dovolat se na infolinku VF vypadal takto: Začátek hovoru 18:53 - operátoři měli "plné ruce práce" až do 19:24, kdy se spojení rozpadlo-najednou ticho (mobil byl celou dobu v nabíječce). Další, navazující pokus mě přestal bavit v 19:46 a zavěsil jsem. Nejsem přítelem vykecávání s operátory a jejich práci jim nezávidím ani za mák, ale přenesení čísla nelze bohužel vyřešit v samoobsluze. Vzhledem k portfoliu zákazníků VF se domnívám, že tento operátor bude nejvíce postižen odchody k levným virtuálům - uvidíme.
Milý Tomáši,
zkuste se občas zamyslet než plácnete první nesmysl který Vás napadne.
20MB dat je určeno pro lidi kteří mobilní net nepoužívají, ale občas by se jim hodil - třeba když jim ujede před nosem autobus a jízdní řád na zastávce chybí nebo se na něm vyřádil někdo se sprejem
100-200MB dat je dostačující pro lidi co net v mobilu používají, ale tráví naprostou většinu času v práci někde v kanceláři, doma, v oblíbené hospodě kde mají taky wifi....
"Pokud nenabídnete za stejné ceny nejméně desetinásobný objem dat" - například pro mne by byl mnohem zajímavější ten 150MB tarif za třeba polovinu než xGB za stejnou cenu.
Řeknu vám na rovinu, že než se otravovat s tím jejich nedatovým, příšerně předraženým, připojením... radši vydám mnohem větší sumu peněz a zavolám si přímo na informace o spojích, nebo využiji službu kde se lze tázat formou SMS. Pravděpodobnost, že vám pro získání potřebné informace bude potřebná část dat, z oněch 20 MB, stále dostupná v potřebné rychlosti se u každého může lišit, ale myslím že často bude platit zákon poťouchlosti a naschválu.
Kdyby byl Vodafone takový frajer, jakého z něj děláte, a chtěl se zaštiťovat způsobem použití jaký vy uvádíte... tak umožní zákazníkům zakoupit si data přesně na míru (řekněme alespoň na kB přesně) a nasadí přiměřenou cenu (která není ani náhodou přes 1 Kč/MB).
Za 250 Kč můžete mít u nových značek/virtuálů 100 minut hovoru kamkoli, což je pro většinu lidí více než neomezé volání, natož neomezené volání jen v rámci Vodafone. U těch 20 MB počítám dnes s maximální cenou 8 Kč a nemá cenu se o tom bavit jinak, než že vás operátor omezuje v tom odebrat dat více.
Někdo uvádí že "Vodafone ČD" je stále lepší než "Vodafone RED". Ani to už neplatí za 30 minut nemá cenu dnes dávat více jak 75 Kč, za 70 minut pak 175 Kč, 150 MB dat 60 Kč.
Už se ozval virtuál ("volání za babku", start 30 května) který slibuje že volání do vlastní sítě bude realizovat pod 1 Kč, a do cizích sítí pod 2 Kč. Podrobnosti nejsou známy. Uvidíme.
Já jsem taky u Oskara od začátku, ale už rok u Vodafone nejsem, díky bohu.
Oskar/Vodafone v posledních 2 letech se začal k zákazníkům chovat poněkud svinsky. Sice vždy jeho postoj k reklamacím či nefunkčním službám byl na zabití.
Nicméně minulý rok mi Vodafone neposlal ani po 5 urgencích fakturu a jeho web nefungoval, přesněji webový výpis. Na další urgenci zareagoval pokutou za pozdní platbu. A o několik dní později poslali fakturu, kterou jsem okamžitě zaplatil.
Pochopil jsem, a začal jsem dále posílat pouze písemné doporučené dopisy s doručenkou. V dopisu jsem jednak ukončil okamžitě Vodafone služby. Jednak jsem sdělil, že v případě naúčtování pokuty se okamžitě soudím. A pak jsem jim dal číslo účtu na vrácení přeplatku.
Zavolali mi ze zákaznického oddělení, „odpustili“ mi pokutu a řekli si o číslo účtu pro vrácení peněz. Ty vrátili až o dalších 6 měsíců později, když jsem jim zavolal s tím, že jejich vysvětlení proč nejsou mě nezajímají, pokud do 14 dní nebudou peníze na mém účtě, předávám to právníkovi. Do několika dní tam byly.
Nyní mám spokojeně internetový telefon, protože všichni 3 operátoři jsou jeden horší jak druhý. Představa, že bych měl přejít do podobných „služeb“ mi vyvolávala zvracení. Takže mám předplacenou kartu nejmenovaného operátora, kterou mám pro případ nouze venku s útratou cca 200 Kč/rok a jinak vše dělám z internetového telefonu.
Vodafone už ne. Za těch přes 10 let mi stačilo.
Služby Vodafone jsou otřesné, jsme firemním zákazníkem, potřebujeme rozšířit o nové tarify a již jsme čekali 15-dní na aktivaci, pak přišla sms že dalších 15-dní musíme čekat, na lince dostanete odpověď: Bohužel....tak kde to jsme? Skáčou tam šipky do zadku novým zákazníkům a na staré kašlou? Vrchol, škoda, že jsme prodloužili těsně před tím, než se objevil tarif RED. Toto je velice špatná zkušenost, samozřejmě nyní budu hledat cestu, jak dát neomezený tarif našim obchodníkům u konkurence!
Jak se to veme ... rekneme, ze hovor = cca 30kbit/s => minuta hovoru vygeneruje cca 2MB provozu.
Pri cene hovoru kolem 2Kc za minutu to vychazi na korunu za mega. Coz znamena, ze se proste vyplati volat pres data.
Nezpochybnuju to, ze je to stale predrazene (vse), to v kazdym pripade ... ale operatorum jde spis o to, aby se prave takhle ta data pokud mozno vyuzivat nedala => bud vas donuti koupit drahy neomezeny balik, s nejakym pouzitelnym (byt smesnym) mnozvim dat => pak uz je jim jedno, jestli volate pred GSM nebo data a vy to delat nebudete, protoze tech dat az tak moc neni.
To zaroven znamena, ze negenerujete dalsi bod ve VoIP sitich. A to je pro ne dalsi bonus - cim min a cim polajesj budou lidi prechazet na datovy volani, tim lip pro ne, tim vetsi mate problem najit protistranu a proste "musite" pouzivat klasickou telefonii.
Samo ze driv nebo pozdejs budou proste prodavat data, a k tomu davat jako bonus volani .... coz samo povede k tomu, ze proste od zakaznika dostanou nejaky relativne maly fixni peniz, a ani korunu navrch. Ale cim pozdeji k tomu dojde, tim lip pro ne.
Z hlediska zatížení GSM sítě stačí pro GSM hovor pro jeden směr v nouzi cca 8 kbit/s. Když použijete pro tentýž hovor VoIP, tak díky "paketizaci" a hlavičkám paketů potřebujete zhruba 4x větší šířku pásma (více dat). Jinak řečeno, používání VoIP v datových sítích je naprostým plýtváním spektrem a kapacitou sítě.
Například ve 2G sítích a na jedné nosné frekvenci můžete vést sedm souběžných GSM hovorů (neb jeden timeslot musí zůstat jako "služební" volný pro signalizaci). Ale přes VoIP v horších podmínkách byste protlačil (odhlédnu-li od špatné kvality z důvodu latence) s velkou bídou dva souběžné hovory.
Čili, ač jsem sám propagátorem VoIP, prostě rozumím tomu, že je-li k dispozici v mobilních sítích jiná úspornější optimalizovaná technologie, má se používat ta, a nikoli VoIP. Ovšem musí se pro to vytvořit také ekonomické podmínky a jasná pravidla pro účastníky.
Jinak, pokud se nějak "neoblafne fyzika" (což se přeci jen částečně daří), tak neočekávám, že by došlo ke zrušení FUP a k všeobecnému dostatku levných mobilních dat...
Osobně jdu soukromě tou cestou, že jsem doma, v práci, u příbuzných atd. zřídil WiFiny, s nimiž si můj mobil a notebook rozumí a automaticky se na ně věší, takže jsem tak 80 - 90 % času bez potřeby mobilních dat. A na ten zbytek mi stačí obvykle ten 150 MB měsíční balíček. A vedle toho, pokud jsem někde na cestách a potřeboval bych víc dělat s notebookem, mám standardně v kapse USB modem a SIMku s možností si koupit balíček dat na den. Což využiji tak jednou za dva tři měsíce (jinak na kontrolu mailů či jiné drobnosti stačí nasdílet net z mobilu, či to udělat v mobilu přímo).
Kdyz jsem byl jeste zakaznikem Vodafone, tak samoobsluha predevsim vykazovala to, ze po kazdem prihlaseni to ukazovalo jiny vycerpany objem dat. A to jak smerem k vyssim, tak i k nizsim hodnotam. Posledni "vylepseni" cca pred rokem bylo, ze se ten stav nacetl pouze po prihlaseni a po refreshi stranky s pocitadlem zustaval stale stejny, az do dalsiho prihlaseni. Vzhledem k rychlosti te webove aplikace ... Navic se i pristup na samoobsluhu zapocitaval do FUP, nakonec jsem pouzival mobilni verzi i z desktopu (notebooku).
Pak jsem nastesti od Vodafone odesel, kdyz jsem se po ctyrech letech zeptal na vyhodnejsi datovy tarif a poslali me ho haje. Tak jsem sel :-)
Vážený T-Debile, v samoobsluze jsem se samozřejmě podíval, proč myslíte, že jsem to reklamoval? A jinak - výše uvedené bylo výsledkem právě vámi navrhovaného postupu. Screenshoty samozřejmě (po předchozích zkušenostech s "kvalitou" IS fy. VF) mám taky. Ještě chcete plácnou nějakou hovadinu z cesty, nebo si radši půjdete něco udělat s firemním webem (It works!) :-P
Na handlování u šedivek nemám čas ani náladu, taky nemám náladu na problémy s tím související, jako je třeba převod tel. čísel tam (a hlavně zase zpět), když je operátor odřízne... Taky nemám ani náladu a čas na to si zbytečně stěžovat a remcat, pokud něco funguje, i když je to poněkud dražší, než by bylo zdrávo. Takže pokud si už stěžuju a remcám, tak k tomu mám sakra dobrej důvod a očekávám, že to adekvátně tomu bude taky řešeno. A ne na tu parodii na péči o zákazníka, kterou v poslední době VF předvádí.
Jednou za čas. Aha, já vám rozumím. Doporučuju vyhledat tiskové zprávy o odstávkách jen za poslední rok, to jen za účelem upřesnění toho "jednou za čas." O neplánovaných výpadcích a permanentních chybách (stále se zhoršujících) celého toho krámu raději pomlčet. Ale jinak samozřejmě mám halucinace, ty spamy mi vlastně taky nechodily, SMSky taky nechodily, s neschopnými a arogantními operátory jsem mluvil pouze ve snu - no a hlavně, jsem ten "čecháček", že... A že se tak ptám, vy jste sem přiletěl odkud? Z Marsu? :-)
Vidím, že intektuální a argumentační potenciál ovcí VF je skutečně vyčerpávající, ať už jste to vy, nebo váš kolega T-Debile a jeho dvojník. Opravdu hodnotné informace, děkujeme nastokrát. :-)))))
Samoobsluha je nefunkční pořád. Funkční webová aplikace nemá reakci na kliknutí 5s. Nejvíc mě rozesmálo, když jsem viděl přednášku od týpka z oraclu (dodavatel a provozovatel toho systému), který tvrdil jak je to úžasná ukázka systému pro uživatele, který má ulehčit infolince operátora. Prý uživatelé najdou všechno na internetu.
Jako koncept je to možná dobré, ale je to neskutečně pomalé a hodně nedotažené. Bohužel je to mezi weby velkých firem celkem standard.
tak máš hned kontaktovat Vodafone
Doporučuji kurz čtení, přečtěte si to ještě tak pětkrát a pak se to nechce vysvětlit, pokud se vám stále nerozsvítí. Co myslíte, že jsem asi tak udělal? A jinak, výsledek se vám "samozřejmě" neukáže hned, jen samotné (ne)zřízení tohoto tarifu trvalo týden, ostatně viz screenshot.
A ještě pro vaši informaci, jelikož zjevně netušíte, jak to u VF chodí. Potvrzení objednávky vám nepřijde "samozřejmě" žádné. Proč se tedy zadává kontaktní email a telefon? Nevím, zeptejte se jich. O změně se dozvíte až tehdy, když začnou chodit ony zmatené SMS o zrušení všech služeb, cca po týdnu. Ale to je ještě pořád (v podání VF) normální - oni to jinak prostě realizovat neumějí. Skutečný důvod zjišťovat stav věci máte až poté, co vám po záplavě SMS o zrušení začne chodit další záplava SMS o zřízení služeb neobjednaných. V mém případě nesmyslné SMS o poplatku 25 Kč za "připojení na den" - plus nepoužitelnost internetu pro vyčerpání FUP.
Ono nema smysl se s nim hadat, ja jenom doufam, ze je to pricinlivy zamestnanec Vodafonu a ze se tu snazi mlzit. Ale aby to nevypadalo, ze si snad neco z toho vymyslim a nadrzuju nekomu jinemu, kdyz jsem odesel od T-Mobile k Vodafonu, tak to bylo tenkrat proto, ze me zavolali zrovna v dobe nemoci, nebyl jsem fit a tak jsem nejak vubec nepochopil o co jde a malem me podvodne upsali z predplacenky na tarif. Nastesti jsem se zarazil ve chvili, kdy po me operator chtel po telefonu cislo obcanky, to jsem mu samozrejme nedal a nasledne jsem poradne vypenil, serval jsem po telefonu kde koho, nasel jsem cislo do nejakeho oddeleni pro zakazniky na internetu a nakonec to dopadlo tak, ze se mi volali jak z T-Mobile a omlouvali se, tak reditelka z firmy, ktera pro ne ty klienty lovila. Ne ze bych jejich omluvam veril a nasledne jsem od T-Mobile odesel, coz bylo jedinne mozne reseni te situace. No nic podobneho jsem u Vodafone nezazil, ale casem clovek na to rozcileni zapomene a kdyz se po dvacaty chcete pripojit do "samosky" a po dvacaty se omlouvaji za technicke potize, tak ona cloveka sranda prejde.
Vážený Ptc., stěžuji si na to, že od doby NEaktivace nového neomezeného tarifu (a DEaktivace předchozího neomezeného tarifu, 2400 Kč po 50% slevě) mi bylo účtováno 6,55 plus DPH za minutu, 1,50 za SMS (a navrch chybně účtován roaming a znepoužitelněn internet FUPem 25MB/den). K aktivaci neomezeného tarifu za 901 Kč nikdy nedošlo. To je ostatně jasně napsáno nahoře, ale komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí, že. Ostatně i VF mi těch 3500 Kč vyreklamoval asi proto, že si "nemám na co stěžovat", že.
Muselo dát hodně práce vytvořit nabídku, která bude takto naprosto nepoužitelná, jen proto, aby měl Vodafone jistotu, že nikdo NORMÁLNÍ si jiný tarif, než neomezený nevezme. Co z toho, že většina zákazníků do teď volala za cca 400-500 měsíčně... operátoři se rozhodli vyždímat své ovečky až na dřeň... jak jinak chápat tarif 150M a pak až 1,5 GB, tedy skok na DESETINÁSOBEK, než jednoznačné plivnutí zákazníkovi do tváře? Volání zdarma ve vlastní síti by měl být standart a ne benefit!
Milý T-Debile, "blbou reklamačku" vyřídit umím. Nicméně nemám sebemenší chuť dělat to ještě dalších několik měsíců kvůli kolosální neschopnosti Vodafonu a jejich IS. Úplně mi stačí, že teď bude muset ještě znova reklamovat dalších cca 8 tisíc (opravdu nevím, do Samoobsluhy se již nedostanu) za poslední vyúčtování. Jsem totiž toho názoru, že na hlavu si dobrovolně nechá kálet jedině T-Debile. :-)
Vážený T-Debile. Nevyžádaný "nulový" tarif byl reklamován dne 28.4., do dnešního dne (přenos čísla) nebylo opraveno. "Neomezenej" tam byl původně, pak až dodnes již pouze ten nulový. Vy jste prodejce VF? Jednání by tomu odpovídalo. Jinak, při ceně 475 Kč/hod. se jedná o necelých 20 hodin hovorů. A jestli to uspokojí vaši zvědavost, tak se jedná o firemní tarif. A teď už si prosím vás běžte radši opravovat ten web.
Závěry dělám adekvátní způsobu "řešení" situace, předchozím zkušenostem s řešením požadavků a problémů, "kvalitě" služeb (neustále a zhoršující se problémy se samoobsluhou, chování operátorů na zákaznické lince) a celkovému způsobu, jakým se VF chová k zákazníkovi, který u nich za deset let utratil cca 500 tisíc (což by se dalo označit pouze slovy "naprostý nezájem".) Jelikož jsem dospěl k závěru, že asi mají lukrativnějších zákazníků dostatek, nevím, proč bych u nich měl nadále setrvávat.
Vážený T-Debile, řeknu vám to asi tak - když nějaký (podstatně menší) průšvih udělalo O2, tak se mi závěrem písemně omluvili a poskytli jednou 50% slevu na rok, podruhé půl roku reklamované služby zcela zdarma. O omluvě se mi u VF může akorát tak zdát a 50% slevu za jejich předchozí zlodějský neomezený tarif se z nich povedlo vydyndat po dvou měsících vyhrožování odchodem koncem loňského roku. Předpokládal bych, že si snad někdo poznačí v systému, že zákazník je už "poněkud" nasrán a zařídí se podle toho do budoucna. Ne, že bude za dalších pár měsíců aktivaci naprosto nepoužitelného neobjednaného tarifu řešit týdny a mnohatisícové neoprávněně účtované částky řešit stylem "to je normální, tak si to vyreklamujte a my vám to možná odečtem příště." O firemní kultuře (čmárání reklamace propiskou na fakturu) ani nemluvě.
Když jsem u Oskara před 10 lety začínal, měl jsem firemní tarif za 100 Kč měsíčně a volání za 3, resp. 2 Kč za minutu (včetně DPH) a SMSky za korunu. Pamatuju časy, kdy ta jejich samoobsluha celkem fungovala a byla jednoduchá a přehledná, měli vtipné reklamy v televizi a ochotné operátory na firemní zákaznické lince.
Když jsem u VF končil, tak jsem se loučil tarifem 8 Kč za minutu, 1,82 za SMS, samoobsluhou typu ajaxové peklo s mnohadenními odstávkami mnohokrát ročně, permanentními výpadky a chybami a katastrofální přehledností a použitelností, nezájmem operátorů až naprostou arogancí ("jestli na mě budete zvyšovat hlas, tak hovor ukončím") a dojmem, že je jako zákazník neskutečně obtěžuji jakýmkoliv (velmi zřídkavým) požadavkem, nedejbože pak reklamací.
Myslím, že to o směřování té firmy vypovídá dostatečně. :-(
Rozumím, jsem úplně blbej, že jsem místo tarifu za 2400 měsíčně chtěl tarif za 901 měsíčně. Jinak to, že jsem agent, to už jsem psal níž. Namaluj si taky nějakej vtipnej transparent a třeba ti taky začnou platit. Zatím to holt jako správnej T-Debil musíš dělat pro VF zadarmo. :-)))
Nelže. Potvrzuji za sebe. Nejlepší je, když vyčerpáte FUP, chcete si dokoupit další objem dat a nefunguje samoobsluha. Zavoláte na jejich linku a oni to dělají taky přes samoobsluhu.:-)) Musel jsem čekat do dalšího dne než si to debilové spraví a budu si moci objem přikoupit. Chcete jim dát další peníze a oni nejsou schopni službu dodat, protože jim nefunguje jejich systém.
Vecne nefunkcni samoobsluha - administrace uctu, nemoznost zkontrolovat kolik dat uz jsem stihl vycerpat, atd.
Po vycerpani dat (FUP), naproste zastaveni linky, ze se vam nestahne uz ani email!!!
Pomerne dost mist, kde jsem bez signalu.
Po prevedeni tarifu zpet na kredit otravne kazdomesicni SMS, vase vyuctovani je na 0Kc, zaplatte prosim 0Kc na ....
Drze posilani reklamnich SMS od operatora.
Po zavolani operatorovi, pokud chcete cokoli vyresit, nevyresite vubec nic, nejcastejsi odpoved je "nejde to".
(nerikam, ze vsechno tohle funguje i u druhych dvou mobilnich operatoru, ale aspon u kazdeho neco, u Vodafonu nefunguje vubec nic!)
Psalo se už mnohokrát slevy se nekonají nebo se zlevňuje v minoritním segmentu. Telefony za korunu patří do výprodeje a ani obratem skoro prodat nepůjdou. xlet starý iPhone 4 ( nikoliv 4S) to je terno…. 8-|
Kdosi brblal ve smyslu jak jsme nenažraní. Jak zlevňují a nám to není stále dost. Jenže co zlevňují a zlevňují vůbec, pokud je měsíční TCO je vyšší? Né každý podniká, né každý potřebuje\ využije flat.
Aby se jednalo o ušetření, tedy úsporu nákladů. Musely by měsíční náklady být nižší, nikoliv že dostaneme za ty peníze víc. Protože to nevyužité nijak jinak nezužitkujeme. Zato ušetřené náklady mohu dát do něčeho jiného. Tedy jiné služby, nebo zboží.
Souhlasim. Sve zkusenosti jsem popsal na svem blogu:
http://www.krcmic.cz/jak-vypada-firemni-pece-od-vodafone
Z pohledu cloveka, ktery delal v konkurencnich systemech (O2, T-Mobile) mi prijde, ze Vodafone je takovy kockopes, zkasirovat ano, poskytovat sluzby uz se mu ale moc nechce.
jj, presne tak
ja presel od T-Mobile k Vodafonu, koupil jsem si zvyhodneny telefon s rocnim uvazkem a pak jsem u nich rok byl, neni tragictejsi operator u nas nez Vodafone, po roce jsem byl moc rad, ze mi uvazek skoncil a ja se poslusne mohu vratit zpet k T-Mobilu. Samozrejme, aby to snad nevypadalo, ze tu T-Mobile chci chvalit, jsou to taky predrazeny sycaci, ale takovy tragedi jako Vodafone to opravdu nejsou. Nedivim se teda, ze je Vodafone v nekterych zemich ve ztrate, jestli to tam vedou podobne jako u nas. Ale jestli O2 a T-mobile po case nezariznou ty preprodejce a virtualy, kterym ted dali vzniknout, tak se brzy dostane do ztraty i cesky Vodafone.
To je ale jenom tvoje vlastní blbost, žes u toho tarifu nezůstal. Celkově tady ale meleš úplný hovadiny, protože jak ti už napsal někdo jinej, tak při útratách v takový výši máš dávno neveřejnej tarif s cenama, na který se běžnej smrtelník nedostane. Opravdu to vypadá na agenta O2 nebo T-Mobile, kterej tady má za úkol špinit VF.
Kašli na něho, ten ani neví která bije. Napřed blekotá něco o tarifu a změně, pak z něho vyleze jakejsi přenos čísla a že se prej nedostane do samoobsluhy a ještě tady mele, že provolá 9000, na co by musel bejt přilepenej na sluchátku nonstop. Nakonec z něho vypadne, že dostal peníze zpátky, takže je celá debata tak jako tak o houně.
Ty seš ale fakt dobrý truhlík, protože když se ti ukáže výsledek objednávky s něčím úplně jiným, než co sis vybral neboli výsledek objednávky zní na 0Kč, zatímco tam mělo být 901Kč nebo 691Kč při úvazku na 2 roky, tak máš hned kontaktovat Vodafone a ne se na to vykašlat a pak brečet nad výší hovorného.
Firemní tarif si každý - stejně volající jako ty - uzavře písemně. Blábolíš tady úplný kraviny a snažíš se vzbudit dojem, jak je VF špatnej. Není a má tarify i poměrně luxusní, bohužel neveřejný, ale to samozřejmě firemní sféře nevadí, protože je to určený právě pro ně. A ty se přece pasuješ do této oblasti :-)
samoobsluha je nefunkční jednou za čas, když nahrávají nové tarify. ale ne, čecháček prostě z toho prostě vyvodí, že nefunguje.
obchodní nabídky .. já nevím, mě nikdy žádná nepřišla. jsem jejich klientem deset let.. a nikde nic.
nemyslné smsky s nulovým vyúčtováním? kdo ví co vám přišlo .. možná .. bych se být vámi naučil číst :)
když jsem po jejich operátorech cokoli chtěl, vždy to udělali ... tak nevím .. jsem u stejného vodafonu, nebo tu lžete oba dva?
To seš taková trubka, že se ve Vodafone samoobsluze nepodíváš na tarif, kterej máš? Nemluvě o tom, že z toho původního na neomezenej za 901 sis to mohl přehodit sám právě v samoobsluze a pak klidně udělat screen obrazovky a uložit jako důkaz, co za tarif máš.
Nějak mám pocit, že tady akorát meleš pěkný blbosti nebo seš totální lama...
Když ses do samoobsluhy podíval hned po změně tarifu, tak tam musel být ten neomezenej. A jestli nebyl, tak to šlo hned reklamovat bez toho, že bys údajně stihl provolat 9000. Mimochodem takový hovorný je pro jednotlivce (na vnitrostátních hovorech běžných čísel) prakticky nemožný udělat. Spíš tady lakuješ a naivně si myslíš, že je každej úplně na hlavu a skočí ti na takový bláboly.