A zase naprosto nesmyslné kombinace! Mě by úplně stačil START ale 20MB je naprostý výsměch - tragédie. Naprosto běžným používáním smartphonu "udělám" tak 200MB a to nečumím na žádné weby, videa, FB, jen emaily, počasíčko apod.
Proč to neumožní konfigurovat - data vs volání? Někdo chce jen net někdo chce jen krafat. Tohle co předvedli je k ničemu!
To jde o to jak kdo chápe objemy dat. Já chápu neomezený FUP případně FUP v řádu GB jako "datový" tarif a minimálně stovky MB jako +- rozumný FUP jen jako přídavek k volání. Já nechci data jako hlavní část tarifu. Ale i běžný android se zapnutým googlem a počasím stáhne pár stovek mega měsíčně jak nic. Nabídky na 20MB dat jsou k čemu??
Já chci provolat tu svou hodinku měsíčně a mít datový FUP abych mohl NORMÁLNĚ používat smarphone. To je takový problém mi dát odpovídající tarif aby nestál 8 stovek??
Prosím vás, a v čem lže?
- nefunkční samoobsluha je naprostá notorieta
- nepoužitelnost zaFUPovaného internetu si může každý vyzkoušet
- zasílání stupidních obchodních nabídek se mi povedlo zrušit asi po 3 měsících
- "ochotu" a "profesionalitu" operátorů jsem již dostatečně popisoval v předchozích komentářích
- co se týče signálu, vzhledem ke svému geografickému výskytu nemohu posoudit
- na nesmyslné SMSky o nulovém vyúčtování se mne ptala již řada známých, kterým tu debilitu buď nevysvětlil nikdo, případně jim operátor tajně sdělil, že ze pitomý informační systém on nemůže a že s tím nic neudělá.
Takže - nějaký argument by se nenašel? Pokud ne, tak bych navrhoval, ať si necháte své vlastní hloupé (a hlavně neinformované) kydy na koledu.
Já jsem taky u Oskara od začátku, ale už rok u Vodafone nejsem, díky bohu.
Oskar/Vodafone v posledních 2 letech se začal k zákazníkům chovat poněkud svinsky. Sice vždy jeho postoj k reklamacím či nefunkčním službám byl na zabití.
Nicméně minulý rok mi Vodafone neposlal ani po 5 urgencích fakturu a jeho web nefungoval, přesněji webový výpis. Na další urgenci zareagoval pokutou za pozdní platbu. A o několik dní později poslali fakturu, kterou jsem okamžitě zaplatil.
Pochopil jsem, a začal jsem dále posílat pouze písemné doporučené dopisy s doručenkou. V dopisu jsem jednak ukončil okamžitě Vodafone služby. Jednak jsem sdělil, že v případě naúčtování pokuty se okamžitě soudím. A pak jsem jim dal číslo účtu na vrácení přeplatku.
Zavolali mi ze zákaznického oddělení, „odpustili“ mi pokutu a řekli si o číslo účtu pro vrácení peněz. Ty vrátili až o dalších 6 měsíců později, když jsem jim zavolal s tím, že jejich vysvětlení proč nejsou mě nezajímají, pokud do 14 dní nebudou peníze na mém účtě, předávám to právníkovi. Do několika dní tam byly.
Nyní mám spokojeně internetový telefon, protože všichni 3 operátoři jsou jeden horší jak druhý. Představa, že bych měl přejít do podobných „služeb“ mi vyvolávala zvracení. Takže mám předplacenou kartu nejmenovaného operátora, kterou mám pro případ nouze venku s útratou cca 200 Kč/rok a jinak vše dělám z internetového telefonu.
Vodafone už ne. Za těch přes 10 let mi stačilo.
Kdyz jsem byl jeste zakaznikem Vodafone, tak samoobsluha predevsim vykazovala to, ze po kazdem prihlaseni to ukazovalo jiny vycerpany objem dat. A to jak smerem k vyssim, tak i k nizsim hodnotam. Posledni "vylepseni" cca pred rokem bylo, ze se ten stav nacetl pouze po prihlaseni a po refreshi stranky s pocitadlem zustaval stale stejny, az do dalsiho prihlaseni. Vzhledem k rychlosti te webove aplikace ... Navic se i pristup na samoobsluhu zapocitaval do FUP, nakonec jsem pouzival mobilni verzi i z desktopu (notebooku).
Pak jsem nastesti od Vodafone odesel, kdyz jsem se po ctyrech letech zeptal na vyhodnejsi datovy tarif a poslali me ho haje. Tak jsem sel :-)
Samoobsluha je nefunkční pořád. Funkční webová aplikace nemá reakci na kliknutí 5s. Nejvíc mě rozesmálo, když jsem viděl přednášku od týpka z oraclu (dodavatel a provozovatel toho systému), který tvrdil jak je to úžasná ukázka systému pro uživatele, který má ulehčit infolince operátora. Prý uživatelé najdou všechno na internetu.
Jako koncept je to možná dobré, ale je to neskutečně pomalé a hodně nedotažené. Bohužel je to mezi weby velkých firem celkem standard.
Jednou za čas. Aha, já vám rozumím. Doporučuju vyhledat tiskové zprávy o odstávkách jen za poslední rok, to jen za účelem upřesnění toho "jednou za čas." O neplánovaných výpadcích a permanentních chybách (stále se zhoršujících) celého toho krámu raději pomlčet. Ale jinak samozřejmě mám halucinace, ty spamy mi vlastně taky nechodily, SMSky taky nechodily, s neschopnými a arogantními operátory jsem mluvil pouze ve snu - no a hlavně, jsem ten "čecháček", že... A že se tak ptám, vy jste sem přiletěl odkud? Z Marsu? :-)
Vidím, že intektuální a argumentační potenciál ovcí VF je skutečně vyčerpávající, ať už jste to vy, nebo váš kolega T-Debile a jeho dvojník. Opravdu hodnotné informace, děkujeme nastokrát. :-)))))
Ono nema smysl se s nim hadat, ja jenom doufam, ze je to pricinlivy zamestnanec Vodafonu a ze se tu snazi mlzit. Ale aby to nevypadalo, ze si snad neco z toho vymyslim a nadrzuju nekomu jinemu, kdyz jsem odesel od T-Mobile k Vodafonu, tak to bylo tenkrat proto, ze me zavolali zrovna v dobe nemoci, nebyl jsem fit a tak jsem nejak vubec nepochopil o co jde a malem me podvodne upsali z predplacenky na tarif. Nastesti jsem se zarazil ve chvili, kdy po me operator chtel po telefonu cislo obcanky, to jsem mu samozrejme nedal a nasledne jsem poradne vypenil, serval jsem po telefonu kde koho, nasel jsem cislo do nejakeho oddeleni pro zakazniky na internetu a nakonec to dopadlo tak, ze se mi volali jak z T-Mobile a omlouvali se, tak reditelka z firmy, ktera pro ne ty klienty lovila. Ne ze bych jejich omluvam veril a nasledne jsem od T-Mobile odesel, coz bylo jedinne mozne reseni te situace. No nic podobneho jsem u Vodafone nezazil, ale casem clovek na to rozcileni zapomene a kdyz se po dvacaty chcete pripojit do "samosky" a po dvacaty se omlouvaji za technicke potize, tak ona cloveka sranda prejde.
Nelže. Potvrzuji za sebe. Nejlepší je, když vyčerpáte FUP, chcete si dokoupit další objem dat a nefunguje samoobsluha. Zavoláte na jejich linku a oni to dělají taky přes samoobsluhu.:-)) Musel jsem čekat do dalšího dne než si to debilové spraví a budu si moci objem přikoupit. Chcete jim dát další peníze a oni nejsou schopni službu dodat, protože jim nefunguje jejich systém.
Vecne nefunkcni samoobsluha - administrace uctu, nemoznost zkontrolovat kolik dat uz jsem stihl vycerpat, atd.
Po vycerpani dat (FUP), naproste zastaveni linky, ze se vam nestahne uz ani email!!!
Pomerne dost mist, kde jsem bez signalu.
Po prevedeni tarifu zpet na kredit otravne kazdomesicni SMS, vase vyuctovani je na 0Kc, zaplatte prosim 0Kc na ....
Drze posilani reklamnich SMS od operatora.
Po zavolani operatorovi, pokud chcete cokoli vyresit, nevyresite vubec nic, nejcastejsi odpoved je "nejde to".
(nerikam, ze vsechno tohle funguje i u druhych dvou mobilnich operatoru, ale aspon u kazdeho neco, u Vodafonu nefunguje vubec nic!)
Souhlasim. Sve zkusenosti jsem popsal na svem blogu:
http://www.krcmic.cz/jak-vypada-firemni-pece-od-vodafone
Z pohledu cloveka, ktery delal v konkurencnich systemech (O2, T-Mobile) mi prijde, ze Vodafone je takovy kockopes, zkasirovat ano, poskytovat sluzby uz se mu ale moc nechce.
jj, presne tak
ja presel od T-Mobile k Vodafonu, koupil jsem si zvyhodneny telefon s rocnim uvazkem a pak jsem u nich rok byl, neni tragictejsi operator u nas nez Vodafone, po roce jsem byl moc rad, ze mi uvazek skoncil a ja se poslusne mohu vratit zpet k T-Mobilu. Samozrejme, aby to snad nevypadalo, ze tu T-Mobile chci chvalit, jsou to taky predrazeny sycaci, ale takovy tragedi jako Vodafone to opravdu nejsou. Nedivim se teda, ze je Vodafone v nekterych zemich ve ztrate, jestli to tam vedou podobne jako u nas. Ale jestli O2 a T-mobile po case nezariznou ty preprodejce a virtualy, kterym ted dali vzniknout, tak se brzy dostane do ztraty i cesky Vodafone.
samoobsluha je nefunkční jednou za čas, když nahrávají nové tarify. ale ne, čecháček prostě z toho prostě vyvodí, že nefunguje.
obchodní nabídky .. já nevím, mě nikdy žádná nepřišla. jsem jejich klientem deset let.. a nikde nic.
nemyslné smsky s nulovým vyúčtováním? kdo ví co vám přišlo .. možná .. bych se být vámi naučil číst :)
když jsem po jejich operátorech cokoli chtěl, vždy to udělali ... tak nevím .. jsem u stejného vodafonu, nebo tu lžete oba dva?