Jo, různí zmrdi žonglují balíčky minut, datovými balíčky, převody, nepřevody, zaokrouhlováním, účtováním, atd., a to za jediným účelem - okrádat zákazníky. ČTU jim dělá k tomu stafáž, aby to bylo oficiálně. Když přijde do obchodu, tak si taky vezmu a zaplatím rohlíků a housek kolik chci a ne kolik si představuje pekař.
Zase jste se nechal napálit, no. Kdepak, žádné volné minuty ani jiné podobné kraviny, vždycky vás na tom ojebou! Neoprávněně účtované prostě odečíst z příští faktury. Cože, nejde, nelíbí? Tak to holt bude řešit ČTÚ, nashledanou.
Jinak odchod od neseriózně jednajícího operátora samozřejmě hodnotím kladně.
Nejdřív mě lehce deptala jejich internetová samoobsluha, kde jsem si měl účet sám spravovat, ale řada věcí tam není k dispozici nebo prostě chybí nápověda (nebo odkaz na vysvětlení položky na hlavním webu VF).
Pak začaly obstrukce s vyúčtováním - prý upravte si tarif na míru podle svých potřeb... Když jsem zjistil, že už tolik nevolám, změnil jsem si tarif na levnější a pak o dva později jsem si ho změnil ještě jednou na nejlevnější. Když přišlo vyúčtování, tak jsem zjistil, že ta "úprava podle mých potřeb" proběhla ve skutečnosti tak, že mi Vodafone účtoval všechny tři tarify najednou! Pracovník na infolince to nejdřív nedokázal pochopit a pak uznal, že to je nějaké divné. Nicméně jsme se dohodli, že mi dá částečný dobropis a minuty, které jsem si nedobrovolně zaplatil mi prostě budou k dispozici. O dva měsíce později jsem zjistil, že mi zmizely jak původně nahromaděné volné minuty, tak i ty nedobrovolně zaplacené. Po dotazu na infolince mi sdělili, že volné minuty převádějí jen jeden měsíc. Takže mi milý Vodafone nejdřív vnutil minuty, které jsem byl nucen zaplatit (díky jejich účtování "všechny tarify najednou") a pak mi je smazali, protože jsem je neprovolal!
Když jsem tento postup napadl, tak jen dokola reagovali slovy: "je to v soulady s podmínkami". Vysmál jsem se jim, že neumět v 21. století spočítat poměrnou část tarifu je bohapustý amatérismus nehodný mezinárodní společnosti. Oni na to reagovali, že ostatní operátoři to také neumí, což je bohužel lež a Vodafone za to má u mě velký černý puntík a já již nejsem jejich klientem.