Byly doby, kdy největším průkopníkem by Paegas. Po prodeji a změně na Tmobile šla péče o zákazníka a snaha o zavádění technologických novinek do háje a nastalo nevídané odírání zákazníků. To stejné se dělo po vstupu Oskara na trh. Výborná péče o zákazníka, snaha o technologické inovace. Následoval prodej Vodafone a ten okamžitě firmu pohřbil. Ze zákazníků se stali "nesvéprávní blázni, které je třeba náležitě oškubat" a péče o zákazníka byla v háji, do háje se také odebraly investice do infrastruktury. Od prodeje mobilních operátorů zahraničním vlastníkům se z našeho regionu stalo technologické smetiště Evropy, kde se šrot a jinde muzejní služby prodávají zákazníkům za cenu zlata. To vše za tichého souhlasu úřadu, který na to "měl dohlížet" a umožnil udělat z občanů dojnou krávu.
V žádném případě nesouhlasím. U Paegasu jsem byl od prvního dne, co spustili síť a už tenkrát to byla banda amatérských dobytků. Samozřejmě mi podělali aktivaci, takže mi jejich číslo nefungovalo. Jediná infolinka, kteoru měli, byla tuším 603 603 603, co stála z pevné linky 10Kč za minutu. Provolal jsem tenkrát přes tisícovku na tu jejich infolajnu, abychom se dobrali toho, že mi podělali aktivaci a dali to do kupy (pro juniory - tenkrát to nebylo jako dnes, kdy jsou pobočky na každém rohu).
Reklamoval jsem to u nich, že kvůli jejich blbosti a chybě (a zároveň nemožnosti spojit se s nimi jinak než přes drahou infolinku), jsem provolal zbytečně tisícovku a žádal kompenzaci. Ta banda zm..ů mi odpověděla ve stylu, že je to můj problém, že z mého mobilu jsem mohl na tutéž infolinku volat zadarmo. Na argument, že jsem nemohl, když mi aktivaci podělali a číslo nefungovali, už nereagovali. Bylo toho podstatně víc, na tohle si pamatuju, protože jejich entrée bylo pro mě vskutku nezapomenutelné.
Takže nějaké vzpomínky o tom, jak byl Paegas průkopník s výbornou péčí o zákazníka jsou akorát důkazem toho, že člověk na špatné věci rychle zapomene a nostalgicky si pamatuje jen to dobré.
To, že po fázi budování sítě a značky (a prodeji zahraničnímu majiteli) se situace ještě podstatně zhoršila, je pravda.
Zcela souhlasím. Od Paegasu jsem zdrhnul jako od prvního, přesně kvůli těm problémům s infolinkou. Absolutně se tam nedalo dovolat, ke konci jsem to "řešil" tím, že jsem přes plechovou hubu namačkal spojení na operátora pro anglicky mluvící zákazníky. Jako bonus to přineslo pobavení nad úrovní jejich Czenglish :-)