Vlákno názorů k článku Vodafone znovu zkouší automatické dokupování dalších dat od Milan Novák - Platit to začne až v září, ale oznámí...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 7. 2014 8:31

    Milan Novák (neregistrovaný)

    Platit to začne až v září, ale oznámí to v době dovolených, kdy nikdo nic neřeší.

    Jak dlouho platí lhůta, kdy je možno se vyvázat i z dlouhodobého závazku, aniž by člověk platil sankci?

    Předpokládám, že jen pár týdnů od chvíle oficiálního oznámení. Takže až lidem dorazí první vysoká faktura, bude už pozdě.

    Mazané a vyčůrané! U firmy, podrážející své zákazníky, bych nebyl. Naštěstí jsem utekl před nedávnem, po třináct letech. Místo tahanic s retenčním oddělením neřekli ani popel a nechali mě jít i s mými vysokými platbami. Asi i zaměstnanci chápou, že ta firma se řítí do hnoje.

  • 24. 8. 2014 7:44

    danieell

    Pane Novák, máte zcela pravdu a samozřejmě i VDF si tuto skutečnost uvědomuje. Proto tohoto nevědomí lidí záměrně zneužívá. U VDF dělá naše známá, Ta říká / májí nařízeno pod nemluvit o tom /, že od VDF za poslední půlrok odešlo mraky dlouhodobých klientů. Bohužel ještě se vyskytují lidé, kteří VDF neprokoukli a nebo nevěří zprávám o podrazech, které VDF na své stálé zákazníky cíleně ušil. Posledním hitem je fakturace za služby, které zákazník nevyužil. Jako např. MMS. Naše babička využívá hodně starý telefon Nokia, který nemá foťák, nepřijímá MMS a logicky ani nejdou odesílat. A najednou po 10 letech užívání přišlo vyúčtování, kde byly naúčtované MMS. Někdo namítne, že pro možnost reklamace a pro ochranu " drobného" klienta před monopolními operátory vláda zřídila Český telekomunikační úřad, který chrání práva klientů...Pokud si přečtete květnaté vyjádření tohoto institutu na jejich webovkách , říkáte si , už žádné podrazy operátorům vůči klientům neprojdou!!! Vláda sice tento úřad zřídila, ale je vám to prd platné, protože úředníci ve skutečnosti spíše hájí zájmy VDF. Pokud podáte podnět, konkrétně uvedete v čem VDF jde proti telekomunikačnímu zákonu, jejich expozitůra v Hradci Králové, která vyřizuje stížnosti z tohoto kraje, vám potvrdí, že některé části Všeobecných podmínek jsou v rozporu se zákonem, ale následní náprava vůbec žádná, protože jejich pracovník napíše, že tato skutečnost vás příliš nepoškozuje. / jméno a dopis uschován/ Následně napíšete podnět samotnému řediteli sekce pro kontrolu a ochranu spotřebitele a hádejte , co se s tímto podnětem / mimochodem se týká stovky klientů, kterým VDF ignoroval výpověď služeb, jež byla podána v souladu se zákonem /, stalo??? Přišla mi sice odpověď, že podnět předávají společnosti VDF k vyjádření, ale od té doby / jsou to neuvěřitelné tři měsíce / jsem nedostal žádné vyrozumění. Jiný pracovník ČTÚ mi odepisuje na mojí urgenci, že nikde není stanovena lhůta, do které podnět mají vyřešit. Mezi tím VDF předal údajný dluh / za užívání telefon.čísla, jež bylo vypovězeno, 7 měsíců z něho nebylo voláno a nebylo používáno po 699,-Kč měsíčně / inkasní společnosti, která brutálním nátlakem na tuto klientku / prostřednictvím výhrůžek v dopisech s černým a červeným pruhem o exekuci, známou donutila tyto peníze plus penále zaplatit. Známá se púl roku bránila, když ale viděla, jak ČTÚ nechrání klienty, ale je vlastně prodlouženou rukou VDF / a její někteří pracovníci zřejmě i na výplatní listině, prosím názor v této závorce je můj osobní / vzdala 7 měsíční boj, propadla skepci a tuto neoprávněně vymahanou pohledávku zaplatila. Známá má střední školu, není žádným hlupákem, ale zaplatila, když viděla, že v našem státě není instituce, která by jednoduché porušení zákona společností VDF vyřešila. Kdo ví, na jakých institucích si VDF vytvořila příznivé zázemí??? Přesto, že je vše jednoduché a jasné – známá Podala řádnou výpověď doporučeným dopisem v souladu se zákonem, předmětné telefon. číslo nepoužívala již 7 měsíců – od podání výpovědi- a pod hrozbou exekuce byla donucena zaplatit půlroční platby + penále a odměnu inkasní společnosti dohromady 7500,-Kč.!!! Kolika stovkách klientů se takto VDF protizákonně obohatil???100 podobných případů rovná se zisk 7.500 000,- Kč a to se již vyplatí, pojistit si ty správné lidi. Důkazy ve formě doporučených dopisů a mailů můžu kdykoli předložit. Je mi z VDF na zvracení. Záměrně jsem neudal konkrétní jména, aby tato fakta nebylo možno chápat jako trolling vůči jednotlivým osobám. Příspěvek má jen upozornit na možnost protizákonných pastí, která se skrývají ve Všeobecných podmínkách některých operátorů. VDF má Všeobecné podmínky, které byste měli znát, uvedeny na 63 stranách. Před tím ,než uzavřete smlouvu na dva roky, byste je měli zevrubně přečíst, i když se třeba netýkají služeb, které si zrovna objednáte. Protože tyto služby můžete chtít přiobjednat až během 2 roků. Pokud se chcete blíže seznámit s praktikami VD, stačí si zde na Lupě přečíst články od znalce pana Jiřího Peterky-Operátoři se poprali s tzv. Husákovou novelou a změnili podmínky. Každý jinak, nebo o složitosti všeobecných podmínek VDF atd…… Hezký den všem .

  • 12. 9. 2014 12:47

    pavel (neregistrovaný)

    Sorry, ale pani blba je.
    Platit za něco co nevyuzila.
    Něco podobného zkousej i na mne.Uz rok s půl mi posílají údajnou fakturu za slutby, cerveny pruh, vyhrožování exekuci.NASHRAT!
    Česky Inkasni Servis (kterému pohledávky prodávají ) nemá žádnou zákonnou pravomoc komukoli vyhrotovat exekuci, je to soukromá firma.
    Spolehaji prave na to, ze se vydesite a zaplatite.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).