Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku VoIP operátor Fayn: Potíže po změně technologie se týkají asi 3 % klientů od mk - Nám odpojili celý trunk (30čísel) na příchozí hovory....

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 8. 4. 2013 15:38

    mk (neregistrovaný) ---.smaragd-hermes.cz

    Nám odpojili celý trunk (30čísel) na příchozí hovory. Od poloviny minulého týdne se nám nemůže nikdo dovolat. Když jsme se jim dovolali na helpdesk, vyzpovídal nás operátor co máme za telefony a vůbec nechápal co myslím slovem ústředna od nich.. Po 3 hodinch pak někdo volal a řekl, že si to máme přenastavit podle návodu a dal nám adresu www.... na adrese je nastavení jak nastavit jednotlivé přístroje, ale ústředna ne.. Dnes jsme se tam pokoušeli volat, jen hlasový automat řekne že se máme podívat na www stránky a problém si vyřešit sami. Psali jsme řediteli, ten odpověděl prakticky že www stránky s nastavením.. Zdůraznili jsme, že celá firma nemá příchozí hovory a napsali že se někdo ozve.. to bylo před 11 hodinou.. jsou skoro 4 nic.. dále nefungujeme. Hanba takové službě. to raději Morseovku než tohle..

  • 8. 4. 2013 15:44

    x (neregistrovaný) 2001:470:9e70:----:----:----:----:----

    Jiste mate ve smlouve, ze v pripade vypadku hradi provozovatel skody ... nebo ne?

  • 8. 4. 2013 16:01

    randomofamber

    :lol:

    Už jsi někdy dělal smlouvu firmy s operátorem? Tam je např. doba do které musí problém "začít" řešit, pak dlouho nic a pak doba, do které musí problém vyřešit jinak... no penále nikoliv, ale sleva a pak další doba, po které už nastupuje penále. Vše je samozřejmě velmi individuální. Třeba i takové stanovení penále. Jak spočítat takové "skutečné" škody. Virtuálně můžete přijít o milióny nebo i o miliardy, ale skutečně ani o korunu... To by mě opravdu moc zajímalo, jak takové škody pak "x" stanovuje...

    Mimo jiné je docela podstatné, kolik coby firma měsíčně provoláte... Když hodně, pak si vás operátor předchází, když málo, tak jste mu šumák... logicky... nemáte pro něj cenu a nějaké "náš zákazník náš pán" je v Českém telekomunikačním >>bezkonkurečním<< prostředí bezvýznamné.

  • 8. 4. 2013 19:44

    x (neregistrovaný) 2001:470:9e70:----:----:----:----:----

    Takova skoda se da stanovovat ruzne ... ale pro zacatek bychom trebas mohli vyjit z toho, ze firma plati provoz budov, zamestnance, ... energie ... a pokud ji neco nefunguje (trebas ty telefony nebo net nebo ...) tak ji minimalne vznika skoda v hodnote tech marnych nakladu, protoze jeji zamestnanci tak maximalne sedi naprdeli a nedelaji nic.

    Variantne se jednoduse smluvne stanovi fixni castka - videl sem smlouvy, kde to byly desitky milionu za kazdy vypadek presahujici X.

    Managory, kteri mi nabizej "garantovany" sluzby a nejsou ochotni za nic rucit penezi rovnou vyhazuju. Naslibovat hory doly totiz umi kazdej vul. Pokud si je ale nekdo jistej tim, ze "neco takoveho se proste nemuze stat", tak zaroven meuze mit ani zadny problem za to rucit. Prece se to nemuze stat tak nikdy nic platit nebude.

    Mimochodem, nektere firmy dokonce vyzaduji, aby byl dodavatel proti zpusobenym skodam pojisten - radove klidne na stamiliony.

  • 8. 4. 2013 23:52

    MK (neregistrovaný) 81.19.5.---

    Kdy jste byl naposledy u soudu?
    Pokud neprokážete škodu, což prakticky prokázat nelze, tak jen dovozujete a to Vám soud zamítne jako neprůkazné. Zůstanou Vám pak po 2-3 letech jen náklady řízení a to i protistrany a poskytovatel se Vám ještě vysměje.

  • 11. 4. 2013 23:52

    Trident (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz

    Kdyz vypanou dve ISDN-PRI linky myslis ze se bublifonika pretrhne? Sluzba klidne nejde tyden kvuli upgradu firmware a droboucke zmene signalizace. Nebyt VoIP zalohy pres zahranicni pobocku tak mozno volat leda z okna na lamparnu.