Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku VoIP operátor Fayn: Potíže po změně technologie se týkají asi 3 % klientů od David Petrán - Pane Hlavenko. Já teda nevím, ale Telefonica O2...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 9. 4. 2013 11:25

    David Petrán (neregistrovaný) ---.75.broadband12.iol.cz

    Pane Hlavenko. Já teda nevím, ale Telefonica O2 nabízí VoIP za paušál 600 Kč měsíčně a v ceně máte neomezeně volných minut na všechny pevné linky v ČR a 16 hodin volání do mobilních sítí v ČR s tarifikací po 30 sekundách + VoIP telefon. Nejsem si úplně jistý, jestli u vás má zákazník nad útratou 400 Kč nějaké výhody. Dlužno teda dodat, že VoIP od O2 je jen na IČO, což u vás nehrozí a je to dobře, ale trochu bych tu vaší marketingovou akci tlumil a korigoval. Navíc služba jako taková je údajně spolehlivější u O2. Sám posoudit nemůžu, ale u té ceny jsem si to spočítal.

  • 9. 4. 2013 16:25

    Hlavenka (neregistrovaný) ---.48.broadband10.iol.cz

    Dobrý den,
    já jsem určitě rád za každé diskuse o konkurenčních nabídkách atd., nutí nás to víc přemýšlet o tom jak lépe strukturovat nabídky.
    Co se týká VoIP od telefoniky - u nás máte zase stovky volných minut do všech sítí (nejen do pevných, tam je to za halíře i tak), a pak je minuta do mobilu za padoš. Kdo volá do mobilů, a to máte dnes 70% volání, tomu jsou ty minuty do pevné celkem na nic. Ale chápu že někteří zákazníci zase hodně volají do pevných a to unlimitované volání se jim hodí. Popřemýšlíme o tom :)
    JiříHlavenka

  • 9. 4. 2013 16:30

    David Petrán (neregistrovaný) ---.75.broadband12.iol.cz

    Pokud kdokoliv chce používat VoIP, tak musí mít nějaké připojení k internetu s co možná nejmenší odezvou a ztrátovostí paketů. Ono to tedy s tímhle nesouvisí a tenhle argument neobstojí. Já se nezastávám ani jednoho a ani druhého opa, ale takový dlouhý výpadek je už za hranicí profesionality a pan Hlavenka do toho světlo nevnesl, jen si udělal reklamu na nejnižší cenu, což není pravda a někomu prostě vadí, že jsem na to upozornil. Pan Hlavenka si nedostupnost služeb možná uvědomuje a snaží se o nápravu, ale stávat by se to nemělo v tak dlouhém období jako je tenhle případ. Reagoval by pan Hlavenka stejně, kdyby někdo ze zákazníků nezaplatil, ale snažil se dlouhou dobu o nápravu a uvědomoval by si to? Ne, stejně by nereagoval, žádný z opů by takto nereagoval, ale pokud op něco zkazí na celé čáře, tak mají zákazníci brát ohledy? Proč?
    Stará baba se asi stydí za svoje jméno a jen se tu snaží za každou cenu křečovitě obhájit něco, co ani obhájit nejde a zbytečně se tu rozčiluje, vzteká, ale nic na tom co se stalo, nezmění.

  • 9. 4. 2013 16:37

    David Petrán (neregistrovaný) ---.75.broadband12.iol.cz

    telefonica je v tomhle opravdu mnohem levnější a navíc firmy, je to jen pro IČO volá na pevné často a hodně. Pak se to vážně srovnávat nedá. Já GVoIP nepoužívám vůbec, protože jsem se setkal s mnoha problémy u různých firem, nemluvím o Fayn, to v žádném případě, ale každá firma nabízející VoIP má nějaké časté problémy, jednou nejde do některých směrů volat, jindy nejde volat vůbec a op to svádí na ucpaný router zas který nemůže, pak se zase nezobrazuje číslo volajícího, jindy zase je problém se špatnou kvalitou hlasu, což ale může být způsobeno bezdrátovýcm připojením, prostě je tam toho na můj vkus hodně co mě od toho obecně odrazuje, ale zase jsou u toho velmi dobré ceny.... záleží na každém....

  • 9. 4. 2013 17:29

    ladik (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Kolega ti řekne, že ke službě kterou chceš srovnávat, je třeba ale ještě nějaký závazek/služba o čemž nemluvíš, ty pak začneš o ztrátovosti paketů. Ve finále to svedeme na to, že tady někdo vystupuje pod nickem a jsme agenti zlých voip. Pak je ti řečeno, že služba je určena pro někoho, kdo volá určitým způsobem, ale nevylučuje se, že někdo volající způsobem jiným, může mít volání jinde levnější. Na to ty odvětíš cosi o ucpaném routeru, přidá se tvrzení "telefonica je v tomhle opravdu mnohem levnější a navíc firmy, je to jen pro IČO volá na pevné často a hodně." a ve finále "ale zase jsou u toho velmi dobré ceny.... záleží na každém....". Trochu se v tom ztrácím. :)

  • 9. 4. 2013 18:28

    R. (neregistrovaný) ---.217.broadband6.iol.cz

    Ze Krakonos má voip, to mi jako hraje, ale pro business uziti je to krec prvni tridy, asi jsem obeti nejake statisticke chyby, celkove mi z pevne linky vola tak 10 lidi, pricemz 2 jsou na VoiP, jeden zpusobem, ze je na konektivite UPC a ma tam SIPovej telefon do matky (jakoze klapka), ktera tam ma nejaky hipath, druhy ma nejakeho lowcost OLO. Nikdy v zivote se mi nestalo, ze tech 8 volajicich melo nejaky problem, nikdy ani naznak nizsi kvality nebo dokonce presuseni. Technologie 20 let odladena. Pak prislo celosvetove vylepseni, ktere pouzivaji ti dva dodavatele. U toho s UPC byval problem asi u 100% hovoru, nekdy pri zahajeni hovoru, nekdy az po 5s. Takze "halo, halo, ted slysim, jo, slysel jsem naposledy toto...muzete opakovat" - jako na vojne. Prislo mi to jako kdybych musel sluzebni auto co 15km odstavovat, chladit a topit pod kotlem, neco jako drevoplyn. Dopadlo to tak, ze uz jsem neresil kvalitu hovoru, pozdravil jsem a rekl jsem ze neslysim a zavesil. Od te doby vola z mobilu - no problem. Druhy dodavatel mel chybovost asi 50% a toho jsem po uspechu s prvnim rovnou poprosil, aby volal normalne a vola taky z mobilu.
    Neuveritelny kam jsme se dostali, z pěti devítek na 55%?.

  • 10. 4. 2013 8:48

    x (neregistrovaný) 2001:470:9e70:----:----:----:----:----

    Nemuzu posoudt kvalitu VoIP u telecumu, co ale posoudit muzu, je to, ze neumi absolutne nic vyfakturovat - uz 3/4 roku mesic co mesic fakturuji neposkytnute sluzby a mesic co mesic se resi reklamace ... zcela zjevne spolehaji na to, ze zakaznik proste zaplati to, co mu prijde a nebude to resit ...

  • 10. 4. 2013 19:59

    latence (neregistrovaný) ---.74.broadband14.iol.cz

    Pri bufferovani hlasu se da celkem dobre volat i pres wifi nebo pres jine horsi pripojeni. Bufferovani nabizi vetsina HW i SW telefonu a pokud se nastavi napr. na 250ms, tak s voip neni problem v tomto ohledu.

    Problem ztratovosti paketu castecne resi pouziti stun serveru a kvalitnejsi router popr. natvrdo presmerovani portu na urcite zarizeni.

  • 11. 4. 2013 7:41

    setapoux (neregistrovaný) ---.1.tss.access-internet.ne.jp

    "Problem ztratovosti paketu castecne resi pouziti stun serveru"

    :-D .... a to jste našel v Cimrmanově sbírce vtipů hned vedle H2SO5?

  • 11. 4. 2013 9:33

    Lemra lina (neregistrovaný) 188.75.132.---

    No zato ty jsi perla mezi diskutéry, stará Blažková. :-)))

  • 21. 4. 2013 22:26

    ing. Martiník (neregistrovaný) 93.187.106.---

    Nevím, co byla původní zpráva, ale nám se již týden nedaří podle návodu na webu faynu zprovoznit telefon well, který jsme koupili přímo od fayn.cz. na maily nereagují, na tel. pomoc se nedá dovolat, ty uváděné 3 % zákazníků bych viděl tak na 30 % ne-li více. Kdybych neměl ještě kredit 2500 Kč, tak jejich telefon vyhodím z okna.
    Hezký den.

  • 23. 4. 2013 12:20

    Javor (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Co mi je platné, pane Hlavenko, že nový systém má úžasné možnosti migrace a analytiku a atd., z nichž mohou lézt oči z důlků, když je nyní 23.4. a na můj telefon s vaším účtem se stále nikdo nedovolá. Respektive dovolá se jen do několika minut od chvíle, kdy sám ukončím nějaký odchozí hovor. Pak se jaksi aktivují ta analytika a migrace atd. a na chvíli otevřený "kanál" se uzavře.
    Požádal jsem mailem o pomoc, ale bez odezvy. Takže teď počkám do konce dubna, jestli se váš systém 21. století vzpamatuje, jinak - jakého jiného operátora byste mi doporučil?

  • 24. 4. 2013 22:55

    Petra V. (neregistrovaný) ---.eurotel.cz

    Pan Hlavenka si nejspíš nechce přiznat, že od spousty lidí dostal peníze za služby, které jim nyní neposkytuje. Já jsem nedávno zaplatila nemalou částku za přenos čísla, které teď nemůžu používat. Dlouho se mi nemohl nikdo dovolat do ordinace, nyní pro změnu nemůžu volat já, protože se hovor po několika sekundách přeruší. Doporučené postupy nefungují, na emaily nikdo neodpovídá, telefony nikdo nezvedá. Je potřeba dostavit se osobně do Tuřan nebo co mám udělat? Nejspíš se obrátím na českou obchodní inspekci a telekomunikační úřad. Taky zvážím právní kroky, škodu v hodnotě pár tisíc snadno obhájím.

  • 11. 4. 2013 6:06

    Stara Baba (neregistrovaný) ---.eurotel.cz

    Sam jsi hulvat a hlupak a k tomu jeste pridam demagog a lhar. Pokud neumis unest fakt anonymity na internetu tak sem nelez. V anonymite jsem prave proto abych byl usetren neomalenym osobnim utokum. Ty jsi krasny priklad diskutera ktery jde do osobni roviny v okamziku kdy mu dojdou argumenty. Napadas tady majitele firmy prakticky z toho, ze je zlodej, ze prodava predrazene sluzby a z jeho zakazniku ktere ty sluzby pouzivaji osocujes, ze jsou hlupaci. Sam jsi neregistrovany a tvoje udajne jmeno muze byt tak zrovna pseudo identita tak jako ta moje. Jako diskuter jsi bezcenej a ostatni prispevky lidi zde to jen dokazuji.

  • 9. 4. 2013 9:04

    Hlavenka (neregistrovaný) ---.48.broadband10.iol.cz

    Dobrý den,
    dovolím si zareagovat. Někteří diskutující zde nadávají za vysoké ceny Faynu a jiní je naopak chválí. Jak tomu obvykle bývá, jsou "různé produkty pro různé lidi". Naše ceny jsou jednoznačně, bezpečně a prokazatelně nejnižší pro zákazníky, kteří volají "středně a víc", což znamená provolání cca 400 set korun měsíčně a více. Kdo nevěří, může vyzkoušet například porovnání na nezávislém porovnávači tarifon.cz, či si to spočítat sám.
    U nepatrných provolávek - desítky korun či minut měsíčně - zase mohou být výhodnější někteří jiní provozovatelé VoIP služby. Tak to má být, zákazník by měl mít možnost výběru, ne?
    Paušál je vždy spojen s volnými minutami - tedy můžete mít paušál a k tomu hromady volných minut, nebo paušál nemít a platit za každý hovor. Opět, různé produkty pro různé lidi. Někdo dává přednost paušálu s tím, že pak už nemusí mít vrásky, že každý hovor mu bere koruny z peněženky, někdo zase má odpor vůči pravidelným povinným platbám. Proto nabízíme obojí.

    Pak ještě k výpadku. Samozřejmě nás velice mrzí, že někteří naši klienti přišli na několik dní o službu, ale v jistém smyslu "obdivuji" suverénnost zdejších diskutujících, kteří nevědí nic o tom, jaký systém jsme měli dříve, jaký máme nyní, jaké možnosti (které ovlivňují migraci, analytiku atd.) ten i onen má, jak zde dovedou uvádět, že "oni by to zvládli bez jediného přerušení". K tomu mohu říci jen jediné, že technického génia, který již pouhým pohledem na bednu serveru dokáže říci, co na něm běží a jak by to levou zadní administroval, vždy rád zaměstnám a dobře zaplatím, pošlete prosím životopisy na jiri.hlavenka@fa­yn.cz

    Děkuji
    Hlavenka

  • 9. 4. 2013 17:55

    Stara Baba (neregistrovaný) ---.cust.centrio.cz

    Nevidim nic spatneho na tom, ze vystupuji pod nickem, tobe do toho nic neni a pokud s tim mas problem tak jsem nechod diskutovat. Ja se nerozciluji, jsem ctenar Lupy a zakaznikem Faynu. Chtel jsem napsat a upozornit svojim prispevkem take na to, ze krom rozcilenych zakazniku take existuji zakaznici spokojeni. Nejsem zadny agent firmy, ale jen spokojeny zakznik. Tvoje prispevky jsou demagogicke, neuplne a ukazuji pouze na jednu stranu veci. Pokud te na to nekdo upozorni svadis debatu na nepodstatne veci. Telefonica je velka firma a mimochodem jsem take jeji zakaznik, pouzivam jeji VDSL. Setkal jsem se s poruchou a vypadky v radu nekolika dni. Vse se vyresilo k me spokojenosti. Chci naznacit ze zadna firma i ta nejvetsi a nejbohatsi nedokaze zabranit problemum, proste je to tak. Tento clanek o problemech Faynu je tendencni, na trhu je dalsich nekolik desitek VoIP operatoru ktere se potykaji zrovna tak s problemy jako kazda jina firma. Je zajimave, ze vzdy se najde nejakej chytrolin kterej zna vse nejlip. Pokud chces reagovat a uvadet veci na pravou miru tak uvadej vse dle pravdy. Nenabizej VoIP od O2 lidem kteri jeji pripojeni nemaji a ani nechteji a nemaji ICO. Jinak pan Hlavenka asi musi mit pevne nervy, protoze cist tyhle kecy od lidi co umi hovno a jen otravujou to je neco.

  • 9. 4. 2013 12:57

    Stara Baba (neregistrovaný) ---.cust.centrio.cz

    Ono je take treba dodat, ze VoIP od O2 je podmineno odberem jejich Internetoveho pripojeni a jejich zarizeni, jinak provoz neni mozny. Tak ze nabidka od Faynu neni zas tak uplne blba. Nechapu tu nenavist zdejsich prispevatelu. Nikdo jim sluzby pana Hlavenky prece nenuti, konkurence je velika tak hura migrujte kam je libo! Chapu, ze nekdo muze byt nasranej, ze prechod na novy system ho omezil a zpusobil problemy, moje zkusenost je takova, ze pri kazde zmene nastane proste nejaky problem ktery se dotkne urcitych casti sluzeb ci uzivatelu. Zalezi na rychlosti a postoji spravcu jak se k tomu postavi. Podle reakci pana Hlavenky mam pocit, ze si vse uvedomuji a snazi se o napravu. Vse kolem jsou jen pitome kecy.

  • 10. 4. 2013 21:29

    David Petrán (neregistrovaný) ---.75.broadband12.iol.cz

    Došlo mi, že jsi zákazník Fayn a stejně tak, že jsi nevychovanec, kterého matka s otcem dost zanedbávali. Svoje nadávky si nech pro své kamarády do hospody IV. cenové kategorie. Do očí by jsi mo tohle neřekl a na diskuzi se předvádíš a ještě nenapíšeš ani svoje jméno, je to zbabělost a trapnost.
    Akorát předvádíš, jaké zákazníky Fayn má... jsi takový reprezentativní vzorek. Meleš, nevychovanej hlupáku, jedno a to samé stále dokola a nic to nemění na to, jak to je... Tady má někdo křečovitou snahu bránit firmu s takovými problémy, opět je tu otázka, proč?