Vlákno názorů k článku VoIP pro domácí uživatele – SoftPhone a Fayn od Joska - Skoda, ze tyto firmy nenabizeji pronajem telefonu. Zde totiz...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 7. 2004 10:11

    Joska (neregistrovaný)
    Skoda, ze tyto firmy nenabizeji pronajem telefonu.
    Zde totiz vidim hlavni kamen urazu - dat 3 tisice za telefon, a pak zjistit, ze to preci jen neni to prave orechove, to si hodne lidi rozmysli.

    Myslim, ze pak se najde urcite vic zajemcu.
  • 22. 7. 2004 17:12

    ViR (neregistrovaný)
    Pronájem telefonu by možná nebyla špatná věc. Jenže pak by bylo třeba žádoucí nabízet i pronájem routerů atd., a vše dohromady není asi zase tak jednoduché ufinancovat. Nehledě na to, že nájemné by muselo být kalkulováno z "morální" životnosti zařízení a pak už by možná VoIP telefonie zase ztrácela půvab nízkých cen.
    Na vyzkoušení SLUŽBY ale přeci máte možnost použít SW řešení. Se sluchátkem a mikrofonem to stojí pár korun. (Nejlevnější "handsfree" se sežene kolem 120 Kč včetně daně.)
    HW TELEFON se "nezávazně" už zkouší o něco hůře, nicméně, Fayn nabízí "money back", tedy vrácení peněz i za HW telefon, pokud nebude zákazník spokojený s HW či službou jako celkem. SoftPhone toto sice nemá, ale dává na dodávaná zařízení standardní dvouletou záruku a nabízené typy přístrojů jsou výběrem z velmi pečlivého testování téměř všeho, co je ve světě na trhu.
    Takže zkrátka to chce službu napřed pečlivě vyzkoušet, a teprve pak koupit specializovaný HW.
  • 23. 7. 2004 18:20

    ne-ee (neregistrovaný)
    nema? A co 14 denní moneyback na HW a 7 denní zaruka za sluzbu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).