Názory k článku Všechno o botách

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 3. 2002 9:12

    Franta (neregistrovaný)
    mozna jste si toho nevsimli (kdyz mate vsichni to svoje IEcko :), ale flash se pri startu detekuje a kdyz neni, tak prileti pekne html. To znamena, ze se s tim docela patlali.

    a k te diskutabilnosti flashe - myslim, ze dialupisti jsou radi - swf soubory jsou mrnave! Jedini chudaci jsou lide s pomalymi pocitaci, ale tech uz je prece malo ;P

    v dnesni dobe - flash musim jenom doporucit! A co teprv flash mx... slint slint :)
  • 22. 3. 2002 9:56

    Artur Linhart (neregistrovaný)
    No, nevim, ale charakterizovat esteticky dojem jako

    Ty stranky jsou super, je tam fakt všechno, co bych chtěla o botách, které si toužím koupit, vědět... Navíc v některých prodejnách jsou prodavačky skoupé na slovo, takže tahle cesta, jak se dozvědět něco podrobnějšího, je velice praktická a užitečná. Nejen pro lidi mého typu, kteří se radši podívají na Internet, než aby promluvili na cizího člověka...

    mi pripada budto jako nejaka redakcni chyba a nebo pozila autorka behem vytvareni recenze nejaky bohuliby napoj - nepredpokladam ze by nekdo netusil (nota bene zena) co znamena vyznam slov esteticky dojem... ;-))))
  • 22. 3. 2002 11:54

    Marek Prokop (neregistrovaný)
    Proč je pod titulkem "Použitelnost" (což je IMHO ve webdesignu odborný termín) hodnocen obsah?
  • 24. 3. 2002 13:23

    Pavel Satrapa (neregistrovaný)
    Podíval jsem se na Web z Mozilly 0.9.9 v Linuxu. Titulní stránka se mi otevře hned dvakrát a ta druhá se periodicky načítá znovu a znovu. Hlavní část s Flashovou reklamou zeje prázdnotou a menu nad ním se sice tváří jako aktivní, ale nereaguje na nic (Flash plug-in samozřejmě mám). Prostě paráda.

    Teprve po přepnutí do HTML verze se Web stává použitelným. Registruji, že na stránce chybí vyhledávací okénko. Člověk musí kliknout na ikonu s lupou a pak může hledat. Zkouším "Black and White", což je název nové kolekce. Nenašlo se nic... Ve výsledku není zobrazen hledaný řetězec a nedá se ani vrátit, aby jej člověk mohl upravit. Jedině okénko zavřít a sjet si hledání hezky znovu od začátku. Části, na které jsou rozděleny výsledky hledání, neodpovídají položkám hlavního menu.

    Proč menu trendů začíná těmi loňskými??? Když se podíváte na letošní, dostanete lahodnou animaci (ta už mi běží), ale o vlastní kolekci se nedozvíte prakticky nic. Baťa katalog je zařazen do menu, ale nemá žádné položky - chová se jinak než ostatní.

    Špičkové je třeba Baťa radí-Časté dotazy-Otevírací doba prodejen. Dozvíte se, že visí na Webu, ale není tam odkaz na dotyčnou stránku. Jen její jméno, které je zanořeno ve struktuře menu, takže na první pohled se text odkazuje na neexistující sekci.

    Dost dlouho mi také trvalo, než jsem pochopil, že v menu mohu kliknout i na položku, která označuje podmenu (to je věc krajně nezvyklá a v menu programů či operačních systémů ji neuvidíte). Takže třeba když hledáte otevírací dobu prodejen, v menu pro Českou republiku se vám nabídne jen Praha, Brno a Ostrava (čekal bych spíš domácí Zlín). Když ovšem ignorujete podmenu a kliknete na položku Česká republika, dostanete stránku s kompletním přehledem prodejen.

    Zkrátka další ukázka na téma "dovedeme udělat pohledné stránky a uživatelé nám jsou srdečně volní". Nadšení technologiemi jasně vítězí nad snahou usnadnit uživatelům život. Autor by měl za trest dvacetkrát opsat Designing Web Usability od Jakoba Nielsena.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).