Vlákno názorů k článku „Vy lokaji zadavatelů hlasitých televizních reklam!“ od igor Ja - Je tu uvedené kus pravdy v tom, komerčné...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 3. 2012 14:06

    igor Ja
    Je tu uvedené kus pravdy v tom, komerčné televízie žijú z platenej reklamy. Ale treba si uvedomiť, že sú bytostne závislé od sledovania svojich programov konzumentami. Akonáhle budú mať ľudia toho dosť a prestanú sledovať vysielanie komerčných televízií, pôjde to s týmito TV dolu vodou, pretože klesne u nich predaj reklamného času a môžu to zabaliť. Takže jednoznačne sa do popredia natíska nutnosť kompromisu prijateľná pre všetky strany - TV, divákov aj objednávateľov inzercie. A v súčasnej dobe toto vôbec nie je vyvážené a je len jasný trend agresívnej reklamy využívajúcej všetky dostupné prostriedky. Však povedzme si to otvorene, komerčné TV sú vysielateľom reklamných blokov a upútaviek s občesným vložením iného vysielaného obsahu (napr. útržkami filmu).
  • 13. 3. 2012 16:34

    bez přezdívky
    pokud je divák svobodným a samostatně myslícím tvorem, tak se dívá je na to co chce a program (vč. reklamy(, která se mu nelíbí nesleduje. A pokud divákovi vadí "řvavá" reklama, tak ať se ten program nedívá a třeba si koupí placený program bez reklam. Pokud se dívá na komerční TV, tak ať laskavě respektuje, že kdo platí poroučí, tedy platí ti,kteří reklamu zadávají. Zadávají ji s cílem zaujmout a prodat. Pokud by zaujala (a prodávala)reklama tichá a nenápadná, tak by ji dělali - nejen v TV, ale třeba i na tržišti nebo před cirkusem.
    Jsem na straně p. Potůčka. Celá záležitost je typicky populistickou akcí, kterou politici odvádějí pozornost a ti vděční občané, za které musí rozhodovat někdo jiný tleskají. A taky by se dalo říci, že jsou tihle diváci takoví ti konzumenti, kteří neplatí a ještě si poroučejí.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).