Vlákno názorů k článku Vydejte si vlastní knihu. Přes Internet od Knihovnicka.cz - Jako zástupce největší a poslední zmiňované firmy bych...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 12. 2010 23:25

    Knihovnicka.cz (neregistrovaný)

    Jako zástupce největší a poslední zmiňované firmy bych dodal... kromě Computer Pressu jsou uvedené firmy spíše "one man show". Computer press nevlastní výrobu jen přeprodává cizí a slibovat umístění knih v knihkupecvích je hezké, ale od neznámých autorů se neprodávají a je to jen tahání peněz z klientů. U knihovnicka.cz dáme knihu do eshopu a nabídky a pokud si ji objedná knihovna, knihkupectví, kdokoliv.. knihy dodáme a tyto knihy již autor neplatí, ale má z nich honorář. Knihy si vydejte buďto v malém nákladu pro rodinu a přátele, jako dárek, nebo pokud máte cílovou skupinu, která má o knihu zájem (fanoušci na blogu, studenti předmětu, členové sdružení). Vydávat obecně knihu jako neznámý autor a dávat ji do knihkupectví na komisi (zaplatíte výrobu a neprodané kuse se Vám poškozené vrátí) je ekonomická sebevražda. Malé firmy Vám naslibují cokoliv, aby si vydělaly.. my pracujeme s klienty dlouhodobě a doporučujeme začít s minimálním nákladem a knihu postupně vylepšovat.. dotisknout se dá vždycky, ale vytištěné knihy rychle ztrácení na hodnotě. V naší firmě zpracujeme přibližně 1200 titulů od 500 autorů ročně. Za 3 roky jsme se stali 5. největším nakladatelem v ČR a 40% produkce jde na export, převážně do německa a anglie. Všechny technologie a práci od korektur přes ilustrace a prodej máme pod jednou střechnou. Ale samozřejmě, že pokud je firma o jednom člověku, může vám věnovat osobnější péči, u nás máme na každou činnost specialisty. www.knihovnicka.cz

  • 4. 12. 2010 19:46

    tři křížky (neregistrovaný)

    Moje zkušenost je jiná - vlastním nákladem vydané knihy jsem pomocí komisního prodeje (ale nejde pomocí něj - i přímým prodejem) prodával a nezbyla jediná - i v té komisi se prodaly úplně všechny. Takže jde možná o to, co to je za knihu a jaké se předpokládají reference. V mém případě reference udělaly divy.

  • 3. 12. 2010 9:12

    hexx (neregistrovaný)

    Diky, tenhle clanek se mi presne hodi :-) Problem je, ze pokud neni kniha ciste textova, ale plna fotografii, tak to bude financne asi neunosne.
    Jinak pokud se tyka knihy s vetsinou textu (a semtam nejaka ilustrace), lakalo by me vytvorit si knihu komplet celou - a to i vcetne tisku a vazby.

  • 4. 12. 2010 15:30

    tiskovyexpress.cz (neregistrovaný)

    Rovněž jako zástupce jedné ze zmiňovaných firem, konkrétně "Tiskovyexpres­s.cz", si dovoluji upozornit, že naše společnost rozhodně není žádným "one man show". Zabýváme se výrobou a vydáváním knih již 17 let, nikoliv 3 roky, a naše společnost disponuje řadou specialistů z oblasti předtiskové přípravy, tisku i knihařského zpracování. Pouze distribuci a prodeji knih se záměrně nevěnujeme.
    Plně souhlasím s tím, že dávat knihy do knihkupectví na komisi jako začínající autor je nesmysl. Dle mého názoru jediný, kdo může knihu začínajícího autora prodat, je právě autor sám. To je hlavní důvod, proč tuto službu sami nenabízíme.
    Upozorňuji rovněž, že jak velké, tak malé firmy, Vám mohou mnohé naslibovat a nedodržet nic, jen aby získaly zakázku. Ve velikosti firmy to není. Je to v lidech, kteří v nich pracují.
    Takže doporučuji začínajícím autorům, vybrat si firmu, na kterou mají dobré reference a kde cítí od počátku vstřícný a profesionální přístup. Nezáleží na tom, jestli vydali 1200 titulů nebo jen 10. Dejte zejména na to, co o firmě tvrdí ostatní, nikoliv firma sama. Vyberte si firmu, kde se k Vám nebude přistupovat jako k položce, která otravuje, místo aby bez řečí platila. Samozřejmě, že tyto firmy obvykle nejsou ty nejlevnější.
    Pamatujte, že levně koupené je dvakrát placené. Spoléhejte hlavně sami na sebe.
    Za www.Tiskovyexpress.cz Vám přeji hodně úspěchů a trpělivosti.

  • 7. 12. 2010 11:28

    Vydejteknihu.cz (Computer Press) (neregistrovaný)

    Zdravím konkurenční projekty. Plně chápu, že zde potřebují prezentovat právě jejich projekty. Co ale moc nechápu, že při tom musí hanit konkurenci. Připadá mi to mírně řečeno neslušné a nekorektní. Nebudu zde tedy psát o nevýhodách konkurenčních služeb, i když jich vidím velmi mnoho, nicméně bych se rád zastal naší služby Vydejteknihu,cz (Computer Press). Co je myšleno tím, že Computer Press přeprodává cizí výrobu? To, že spolupracujeme s velkým množstvím tiskáren, takže můžeme přizpůsobit tiskové požadavky přesně na míru zákazníkovi a v konkurenčním prostředí srážet ceny tisku? V tom spíše vidím výhodu. V čem spatřujete nevýhodu možnosti (zdůrazňuji možnosti) komisního prodeje? Vydejteknihu.cz ho nabízí jako dodatkovou službu naprosto zdarma (zkuste si u nás spočítat knihu s distribucí a pak bez ní, dojdete ke stejnému výsledku), tedy jako konkurenční výhodu, kterou nikdo jiný v takovém rozsahu ani zdaleka nenabízí. Autor se samozřejmě může svobodně rozhodnout, zda bude chtít knihu do distribuce dát, protože jí věří, či nikoli. Distribuci přes e-shop samozřejmě nabízíme také. Zbytečně zde tedy konkurence poukazuje na něco, co nenabízí ani nabídnout nemůže, protože Vydejteknihu,cz používá zázemí obrovských distribučních možností Computer Pressu. Navíc: z prodejní ceny knihy dostane zákazník honorář 50 %. Spousta našich zákazníků si lehce spočítala, že při určitém prodaném nákladu jim příjmy z prodeje zaplatí veškeré výdaje na knihu. Nehledě na to, že pak dále již na knize pouze vydělávají. Zmíněné doporučení: vydávejte knihu v malém nákladu pro známé je sice možná dobře míněno, ale zbytečně zužuje možnosti, které člověk, který si chce vydat knihu, má k dispozici. Konkurence tím v podstatě říká: Vaše knihy se nikdy neprodají, protože jsou špatné. Bojte se vydat větší náklad, protože nemáte šanci. Vůbec netvrdím, že se každému autorovi podaří náklad prodat, myslím však, že pokud to riziko chce podstoupit, má mít tu možnost, kterou my jako jediní nabízíme. U nás si samozřejmě můžete nechat vydat také malý náklad pouze pro známé a nemusíte dávat knihu do distribuce. Další možností je však prodej knihy, které věříte, a to za plné podpory obchodníků největšího nakladatele odborné literatury v České republice.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).