To je super, že se snaží být Mall dobrý v hledání, Hlavní bolest Mallu podle mého názoru je v elementárních službách jako je rychlost doručení a podobně. Takže místo toho, aby byli dobří v tom elementárním se upínají na podružnosti. Vždycky mě fascinuje jak je možné, že to ty lidi zevnitř firmy nevidí a zvenku je to tak zřetelně vidět. Stačí srovnat Mall a Alzu procesech, rychlosti doručení a podobně.
Přál bych Mallu to nej, ale musí se zlepšit v tom základu jestli má být někdy ziskový.
No úplná bomba, že si Mall najme člověka ze Seznamu, který má naučit Mall vyhledávat... jediné co na Seznamu nikdy nefungovalo a asi ani nikdy fungovat nebude, je vyhledávání.... tak přeji všem pevné nervy při vyhledávání na Mallu pod taktovkou bývalých zaměstnanců Seznamu... :)
Prodejnu Mall mám 50 metrů od práce, prodejnu Alzy 100 metrů.
Párkrát jsem se snažil najít nějaké zboží na Mallu, ale vždy jsem obdržel tisíce nesmyslných a nesouvisejících výsledků vyhledávání na jednoduché dotazy, že jsem už dál radši nehledal a neporovnával a skoro všechno objednal místo toho raději na Alze.
Musím s uvedeným souhlasit a to je i důvod, proč MALL zcela vyřazuji, pokud hledám zboží ke koupi. Před 14-ti dny jsem opět udělal chybu a objednal jsem si na MALLu stojan na řezání dřeva s uvedenou dobou doručení 16.října 2017 ve výdejním místě. Jak je smutnou skutečností, zboží 16.10. 2017 nebylo k dispozici a první termín mi byl SMS-kou zaslán až na den další. Možná se to nezdá, ale zboží jsem objednával ve čtvrtek 12.10. 2017 a pokud to porovnám s jinými e-shopy, tak i původní termín dodání je smutnou ukázkou toho, jak dlouho to MALLu trvá. Jiné, i vyrázně menší e-shopy jsou schopny dodat zboží do max.48hodin, většina e s-hopů, pokud je objednávka učiněna dopoledne, tak i do do druhého dne. Takže za mě MALL určitě ne.
Tech projektu bude urcite vic. Tak treba nas (== https://tech.showmax.com ) logovaci cluster ma aktualne 88 nodu a searchovaci 36 nodu. Nemluve o tom, ze v Cechach je par klicovych vyvojaru ES.
Ale přece to, že se věnují vylepšování vyhledávání, neznamená, že nehledají vyhledávání i v jiných oblastech, ne? Ta firma má určitě spoustu zaměstnanců a tento jeden tým o kterém je článek se věnuje zlepšení v oblasti vyhledávání. Pak tam může být spousta dalších lidí ve spoustě dalších týmů, kteří se věnují vylepšování jiných oblastí.
Co navrhujete? Aby tento tým rozpustili, přestali se věnovat podružnostem a VŠICHNI zaměstnanci se začali zabývat rychlostí doručení? A jak víte, že tam nemají dva další speciální týmy, které se tomu nevěnují, jen nepotřebovali dávat článek na Lupu, protože to není tak zajímavé?
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.