Vlákno názorů k článku Vyhledávač slev Skrz.cz kupuje brněnský slevový server Vykupto.cz od Tomáš2 - tohle už dlouho neplatí, myslím, že snad slevomat...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 11. 2015 10:20

    Tomáš2 (neregistrovaný)

    tohle už dlouho neplatí, myslím, že snad slevomat byl i první, který přestal u určité skupiny výrobků zobrazovat slevu.

    Ano, s hotely a luxusními restauracemi to byla slepá cesta, nevytvořili se tím noví zákazníci, ale další trh. Stejně tak s prodejem číny.

    Na druhou stranu se tím řada služeb zpřístupnila, vznikla možnost, kde prodávat/kupovat zážitky a vznikl poměrně atraktivní kanál.

  • 27. 11. 2015 20:35

    R (neregistrovaný)

    To byvalo jiz pred 3 lety, clovek koukal na puvodni cenu tataraku "1200 Kc" v III. hospode a neveril vlastnim ocim.

  • 27. 11. 2015 16:14

    h4x0r

    Se nedivte. Ještě nedávno Slevomat vyžadoval po partnerech aspoň 50% slevu i na zboží. Přitom každý ví, že až na výjimky je na zboží výrazně nižší marže než na službách, takže když si představíte, že původní cena je 100%, Slevomat chce, aby se to prodávalo za 50% a z těch 50% si ještě čtvrtinu vezme pro sebe, tak vás nutí reálně prodávat za 38% prodejní ceny.

    Dneska už je to o tom, že Slevomat publikuje nabídky, kde je sleva (a to ještě pokud máte kliku a není ta sleva vylhaná, jak se často děje) pod 20%. Viz např. toto, kde je avizovaná sleva 15% a vzhledem k tomu, že napálili poštovné na dvojnásobek oproti tomu, co nabízí na vlastních stránkách, tak reálná sleva je nulová:
    https://www.slevomat.cz/sleva/958233-windows-7-professional-s-bezplatnym-upgradem-na-desitky

    Ani další nabídky už dávno nejsou to, co bývávaly. Provozovatelé služeb pochopili, že nabídkou služby za půlku dosáhnou toho, že:
    a) odradí stávající klientelu tím, že podnik je plný slevomatové sebranky (takto jsme přestali jezdit to našeho kdysi oblíbeného hotelu - ty lidi, co tam jezdili na voucher, to bylo něco, a navíc personál nezvyklý na plnou obsazenost těžce nestíhal)
    b) ještě víc odradí stávající klientelu tím, že ta narozdíl od sebranky platí plnou cenu
    c) slevomatová sebranka podruhé za plnou cenu nepřijede a bude čekat na další akci nebo půjde jinam

    Osobně se velmi divím, že Slevomat ještě funguje - v tom smyslu, že ještě najde někoho, kdo k nim nabídky dává. Že s tím mají dost problém je zřejmé z toho, že dneska snad berou opravdu každého a ta úroveň je znát. Dřív se aspoň snažili, aby slevy byly zajímavé a nabídky nebyly příliš vylhané (viz třeba 1,5kg kuřecích křídel v "původní" ceně skoro 1200: https://www.slevomat.cz/sleva/941245-1-5-kg-kridel-a-3-piva-lokomotivou-az-na-vas-stul)...

    Uvidíme, jak dlouho se udrží jednička Slevomat...

  • 27. 11. 2015 14:35

    Tomáš2 (neregistrovaný)

    hm, naprosto stejný osud jako zapakatel.cz, který také prodal značku, z které je teď agregátor. Vykupto se drželo dlouho, ale trh je nemilej a velice obtížnej.

    Během roku tedy skončil 2. i 3. hráč na slevovém trh.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).