redakce: "Vyjádření dovozce přijímače goSAT GS 7060HDi k problému s deformací karet.
V souvislosti s možnou tepelnou deformací některých typů přístupových karet v přijímači goSAT GS 7060HDi, která vyplynula z mojí recenze tohoto přijímače..."
dovozce: "Zaznamenali jsme potíže s vytažením karty z přijímače GoSAT GS7010HDi..."
Redaktor o koze, dovozce o voze? :-) Nebo snad mají problémy oba přistroje?
Přijíač je to opravdu dobrý a je škoda, že má jediný problém, který se týká dokonalejšho odvodu tepla od procesoru . Návod na podlepení karet tohoto typu je prozatímním řešením, které bude podle slibu brzy vyřešeno. Karty, které nemají vylamovací čip ani v tomto stavu přijímače neutrpí žádnou úhonu.
Námitka, že má přijímač certifikaci Skylink Ready a tedy neměl projít testem je v tom, že se zkoumá softwarová podpora, ale konstrukce přijímače ne.
Výmluvy, odvedení pozornosti jinam a naznačení, že dovozce či výrobce rozhodně nemíní nést odpovědnost, protože za všechno si může zákazník, který kartu vytáhl násilím. To je ovšem typické a účelové zaměnění příčiny a následku, protože primárně je problém v lajdácké a lajdácky testované konstrukci přístroje.
A ať se nevymlouvají na nějaké netypické karty a uchycené čipů. Že to jiné karty s jinak uchycenými čipy přežijí přece ještě neznamená, že prapůvodní problém přístroje přestává existovat. Zvlášť, když se chtějí chvástat certifikací od služby, která takové karty používá.
O procesu testování si taky můžu myslet svoje, když nepoužívají karty v podobě, ve které je mají zákazníci. Kdo proboha zkoumá uchycení čipu a lepí si přes něj pásku? To spotřebitel udělá až právě po trpké zkušenosti s podobným konstrukčním zmetkem.
Raději nemyslet, jaké chystané opatření vytasí. Snad nehodí do krabiček papírek s informací, že si spotřebitel má přelepit čip?!
Přesně tak. Platící zákazník chce především sledovat programy a neřešit nějaké podlepování nebo co. Raději se tomuto typu budu vyhýbat a doufat že to dle slov dovozce dají co nejrychleji do pořádku poněvadž je to ostuda a zároveň velká škoda že si takto úplně zbytečně kazí jméno poněvadž tahle značka je co se týče Ready asi nejoblíbenější, sám ji montuji nejraději.
tento prijimac je bezny, ale uzivatel je troll, kdyz chce beznym zpusobem dostat kartu ven, na to bacha. Tvrzeni, ze karta teplo prezije bych vubec nevypoustel z huby, po roce dvou vse muze byt jinak. Jedno je jiste, goSAT nebude s nikym nic resit, to ze se prijimac poti jak dvere vod chliva a odnesla to karta je b-lbost zakaznika, ze to koupil. Jinak to bohuzel nevidim. Tento zmetek nemel vubec s nynejsim chlazenim a deformaci vyndani karty vylezt na svetlo sveta Opet se ukazuje, ze test trva v radech hodin a sup do vyroby a obchodu honem honem penize se musi tocit.