Vlákno názorů k článku Vyjádření dovozce přijímače goSAT GS 7010HDi k problému s deformací karet od Jiří Macich ml. - Výmluvy, odvedení pozornosti jinam a naznačení, že dovozce...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 5. 2016 13:04

    Jiří Macich ml.

    Výmluvy, odvedení pozornosti jinam a naznačení, že dovozce či výrobce rozhodně nemíní nést odpovědnost, protože za všechno si může zákazník, který kartu vytáhl násilím. To je ovšem typické a účelové zaměnění příčiny a následku, protože primárně je problém v lajdácké a lajdácky testované konstrukci přístroje.

    A ať se nevymlouvají na nějaké netypické karty a uchycené čipů. Že to jiné karty s jinak uchycenými čipy přežijí přece ještě neznamená, že prapůvodní problém přístroje přestává existovat. Zvlášť, když se chtějí chvástat certifikací od služby, která takové karty používá.

    O procesu testování si taky můžu myslet svoje, když nepoužívají karty v podobě, ve které je mají zákazníci. Kdo proboha zkoumá uchycení čipu a lepí si přes něj pásku? To spotřebitel udělá až právě po trpké zkušenosti s podobným konstrukčním zmetkem.

    Raději nemyslet, jaké chystané opatření vytasí. Snad nehodí do krabiček papírek s informací, že si spotřebitel má přelepit čip?!

  • 12. 5. 2016 14:00

    bez přezdívky

    Přesně tak. Platící zákazník chce především sledovat programy a neřešit nějaké podlepování nebo co. Raději se tomuto typu budu vyhýbat a doufat že to dle slov dovozce dají co nejrychleji do pořádku poněvadž je to ostuda a zároveň velká škoda že si takto úplně zbytečně kazí jméno poněvadž tahle značka je co se týče Ready asi nejoblíbenější, sám ji montuji nejraději.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).