Výmluvy, odvedení pozornosti jinam a naznačení, že dovozce či výrobce rozhodně nemíní nést odpovědnost, protože za všechno si může zákazník, který kartu vytáhl násilím. To je ovšem typické a účelové zaměnění příčiny a následku, protože primárně je problém v lajdácké a lajdácky testované konstrukci přístroje.
A ať se nevymlouvají na nějaké netypické karty a uchycené čipů. Že to jiné karty s jinak uchycenými čipy přežijí přece ještě neznamená, že prapůvodní problém přístroje přestává existovat. Zvlášť, když se chtějí chvástat certifikací od služby, která takové karty používá.
O procesu testování si taky můžu myslet svoje, když nepoužívají karty v podobě, ve které je mají zákazníci. Kdo proboha zkoumá uchycení čipu a lepí si přes něj pásku? To spotřebitel udělá až právě po trpké zkušenosti s podobným konstrukčním zmetkem.
Raději nemyslet, jaké chystané opatření vytasí. Snad nehodí do krabiček papírek s informací, že si spotřebitel má přelepit čip?!
Přesně tak. Platící zákazník chce především sledovat programy a neřešit nějaké podlepování nebo co. Raději se tomuto typu budu vyhýbat a doufat že to dle slov dovozce dají co nejrychleji do pořádku poněvadž je to ostuda a zároveň velká škoda že si takto úplně zbytečně kazí jméno poněvadž tahle značka je co se týče Ready asi nejoblíbenější, sám ji montuji nejraději.