Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Vykašlete se na ocenění, soustřeďte se na zisk od Emil Fedor - Dobrý den Zisk na prvním místě - ano, plně...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 23. 7. 2003 19:41

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    Dobrý den
    Zisk na prvním místě - ano, plně souhlasím.
    Platí v případě obchodního webu, apod.
    Stačí dodržet toto pravidlo:
    Spokojený zákazník = můj zisk.
    Nespokojený zákazník = žádný zisk.
    A tím je řečeno vše podstatné.

    Pokud nechci, aby na prvním místě byl můj zisk (obchodní web), jdu si zahrát ten fotbal, a po fotbale budu rozdávat ty rohlíky (bližnímu svému).
    Snad jsem nikoho neurazil, každý má právo na svůj názor.

    Pozn.pana Roberte Němce neznám, nezajímá mě, přesto s jeho
    článkem souhlasím (Vykašlete se na ocenění, soustřeďte se na zisk).
    S pozdravem Emil Fedor
  • 23. 7. 2003 23:20

    Lada (neregistrovaný)
    A to konkrétně tohle:
    - že je kód validní třeba podle XHTML není nic samoúčelného a jen proto, abych se tím chlubil. Je to jistá známka kvlaity, ale především záruka, že stránky budou dobře zobrazeny. Pokud příjdu na stránku, která je zmršená, tak musím být hodně zoufalý, abych na ni zůstal nebo si snad něco objednal.

    - že stránka vyhrává designérské soutěže může být pozitivní, ale nemusí. Člověk se diví, co dokážou vyplodit "profíci". Při návrhu webu se musí myslet především na ergonomii a nechat ji ohodnotit od lidí, co by to mohli používat. Když se to nebude líbit cílové skupině, tak se tam vracet nebude.

    - přístup, že firemní site = reklama krajně nesnáším. Některé firmy se tím řídí doslova a na jejich stránkách není v podstatě nic jiného než než stejná reklama, kterou má v TV, tisku... Webové stránky firmy mají informovat o fimě a jejích produktech.

    Pokud tohle a další věci nesplníte, tak se nedostaví ani spokojený zákazník, ani zisk. Souhlasím s panem Němcem v tom, že někteří marketingoví pracovníci dělají spíše práci tak, aby získali ocenění, než aby přinesla skutečný zisk. A vůbec pro marketing je někdy důležitější ulít peníze z daní, než dobrá propagace, ale to už je o něčem jiném...

    P.S.: Kolik životů na Vaší práci závisí? Netušil jsem, že dělat web je tak nebezpečná a odpovědná práce.
  • 24. 7. 2003 7:28

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    A to konkrétně tohle:
    .....že je kód validní třeba podle XHTML není nic samoúčelného a jen proto, abych se tím chlubil. Je to jistá známka kvlaity, ale především záruka, že stránky budou dobře zobrazeny......

    Úplně s Vámi souhlasím. Jenže to spíše zajímá nás a né toho zákazníka. Zákazník ani netuší, co je to validace, css, apod.
    Samozřejmě, pokud web.stránky zmrším špatnou grafikou,
    špatným přístupem,apod. nezískám spokojeného zákazníka.

    Já napsal, že na prvním místě musí být spokojený zákazník = můj zisk. Dodávám tedy, že na druhém místě může být,
    ale NEMUSÍ: skvělá grafika, validní,bezrámový,beztabulkový web, cílená reklama, a spousta dalšího...
    Opravdu znám jako obchodník spoustu NEVALIDNÍCH webu, které přinášejí často obrovské zisky.

    Myslím tedy, že obchodně, je lepší mít nevalidní web,
    který uspokojí zákazníka, a já vydělám např. 200 000 Kč/měsíčně, než mít skvělý validní web, který mi přinese sice různá ocenění, ale žádné peníze.
    Proto jsem tedy souhlasil s článkem, že opravdu na prvním místě obch.webu musí být ziskovost.
    S pozdravem Emil Fedor
  • 24. 7. 2003 8:11

    LK (neregistrovaný)
    Jenže Vy se dopouštíte stejné chyby jako pan generální. Stavíte proti sobě NEVALIDNÍ ZISKOVÝ a VALIDNÍ NEZISKOVÝ web. Jako by ten nevalidní ziskový nemohl být validní ziskový a vydělávat ještě více díky zpřístupnění většímu množství zákazníků. Nebo dokonce jako by validita webu znamenala jeho neziskovost. Nesmysl.
    Pokud si v byznysu musím vybrat mezi validitou a ziskovostí, samozřejmě je nutno volit ziskovost (jinak nejde o byznys). Jenže je prakticky vyloučeno, abych to měl postavené buď ziskový nebo validní.
    A ještě k častému bludu, nakolik jsou validní stránky dražší - stačí si najít opravdu odborníka a nedávat práci amatérovi, který si na odborníka jen hraje.

    Samozřejmě je levnější říct sousedovi, jehož syn umí stránku udělat (protože jeho Word má funkci "Save as HTML" :-) a on něco za tabulku čokolády nebo 20 CDR médií zprasí, než říci někomu, kdo se tím opravdu živí a je odborník ve svém oboru. Ale pokud jdu za firmou dělající webdesign, nemám dojem, že ty s validním kódem jsou dražší než ty s nevalidním.
    Nebo snad máte dojem, že napsat document.all.neco je levnější než napsat document.getElementById('neco')?
  • 24. 7. 2003 10:24

    Vita (neregistrovaný)
    Takze kdyz si nechas opravit auto v servisu tak je 'korektni' kdyz to odflaknou protoze ty tomu nerozumis?

    Jdete do **** s takovejma debatama. Zakaznik si plati za web a jestlize webmaster vytvori paskvil at uz po strance graficke, webdesignerske, po strance obsahove nebo kodove, je to bastl a webmaster to odflakl.

    Jestlize se hodlate tvarit ze date zakaznikovi nekvalitni bastl, vase vec. Nechapu proc proti sobe stavet validni+ziskovy proti nevalidnimu+neziskovemu. Podle me je validita zaklad protoze jinak je to odflaknute.

    A to ze o tom pise nakej sasek (CEO Nemec) mluvi samo za sebe. Staci se podivat na jeho stranky a je jasne proc. Ono nabastlit tabulkovou hruzu plnou javascriptu (prestoze to same zvladne css podstatne lepe) umi kazda lama. Navic byt natolik neschopny ze na SVYCH strankach ma nefunkcni odkazy na clanky... no comment.
  • 24. 7. 2003 10:41

    Milan (neregistrovaný)
    S vasim prispevkem souhlasim, ale stejne mi ta posledni veta neda:
    Nebo snad máte dojem, že napsat document.all.neco je levnější než napsat document.getElementById('neco')?

    No ja bych rekl, ze musi to byt levnejsi, protoze document.all.neco je kratsi, a tudiz to programator natuka rychleji a tim padem za mene penez. :-)

    Jinak, je jasne, ze kdyz chci usertit kodovani, tak treba pouziji neco jako

    function get(id)
    {document.getElementById(id);}
    
    a pak jen pouzivam get('neco'), coz je jeste kratsi nez document.all.neco. Nebo muzu zajit do extremu a udelat g('neco')

  • 24. 7. 2003 11:39

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    Dobrý den
    .........Jenže Vy se dopouštíte stejné chyby jako pan generální. Stavíte proti sobě NEVALIDNÍ ZISKOVÝ a VALIDNÍ NEZISKOVÝ web...........

    Ale vůbec nic proti sobě nestavím.
    Uvedl jsem pouze příklad, že takhle to na prosperujících e-obchodech skutečně funguje.

    Já mám stejný názor jako Vy,tz.že je lepší validní a ziskový web. Dokonce bych validitu zavedl jako povinnou.
    Ale to nic nemění na faktu, že na prvním místě je zisk (nadpis článku pana Němce). Takže diskutujme k věci!

    Takže opakuji, je mi prd platný validní web, který mi nevytváří zisk.
    Naopak raději vydělám spoustu peněz na nevalidním webu.
    To ale nevylučuje mít validní, pěkný, ziskový web!!!

    Zákazníka opravdu zajímají jiné věci (cena zboží, dostupnost, rychlost dodání, bezpečnost plateb, apod.)
    A jestli můj web splňuje nějaké standarty je mu šumafuk.

    Dále pak validita automaticky neznamená, že se web zobrazí všem korektně (jsou zde další faktory - Css, atd.).

    Opakuji, že já jsem pro validní web, ale článek je o tom,
    zda-li je na prvním místě zisk. Ano, je!!!

    S pozdravem Emil Fedor


  • 24. 7. 2003 12:04

    Petr Klimovic (neregistrovaný)
    Zákazníka opravdu zajímají jiné věci (cena zboží, dostupnost, rychlost dodání, bezpečnost plateb, apod.) A jestli můj web splňuje nějaké standarty je mu šumafuk.

    To neni pravda. Muzete rict, ze to treba nezajima vetsinu zakazniku. Ale jak velka ta vetsina bude bude zaviset na tom, v jakem oboru dany web podnika. Kazdopadne vzdy existuji lide, kteri sve penize pouziji nejen na prosty nakup, ale i na to aby tim, komu je daji ocenili i treba validnost webu.

    Jo a standard se pise na oknci s d. Pismeno t z toho dela vlajku (standarta).

  • 24. 7. 2003 12:18

    LK (neregistrovaný)
    Takže opakuji, je mi prd platný validní web, který mi nevytváří zisk.
    Nezlobte se, ale na neziskovost webu nemá vůbec žádný vliv jeho validita (přičemž si dovoluji tvrdit, že na ziskovost již nevalidita vli má). Protože takový pohled nutně podsouvá myšlenku, že ta neziskovost je díky validitě. Spíš by se mělo uvažovat v rovině "ač validní, přesto neziskový".

    A jestli můj web splňuje nějaké standarty je mu šumafuk. Opět implicitně počítáte s tím, že zákazník se v oblasti, ve které podnikáte, vyzná. Tuto Vaší argumentaci dovedu ad absurdum: pan autoopravář si libuje, jak je levnější než konkurence, protože zákazníkům při výměně klínových řemenů montuje místo nového řemene použité dámské punčocháče s tím, že to auto taky většinou jede a zákazníkovi je šumák, jesli jeho "klínový řemen" splňuje normu ČSN tu a tu.

    Vy přece nemůžete po zákazníkovi chtít, aby věděl, jaké technické požadavky má jeho web splňovat. Od toho jste tu Vy. Když si nechám v servisu opravit televizi, taky očekávám, že oni jako odborníci vědí, která součástka kam patří a jaká se dá kterou nahradit a ne že jim sám při zadávání zakázky řeknu "nebude-li tranzistor DP456 dostupný a bude-li vadný, můžete vyměnit za tranzistor ZN4562 nebo SK4469".

    Dále pak validita automaticky neznamená, že se web zobrazí všem korektně (jsou zde další faktory - Css, atd.).
    Automaticky samozřejmě nikoliv, ale ze všech možností je nejpravděpodobnější, že při použití této se web zobrazí korektně maximálnímu počtu prohlížečů.

    Opakuji, že já jsem pro validní web, ale článek je o tom, zda-li je na prvním místě zisk. Ano, je!!!
    Samozřejmě, ale o tom nemusel být článek, to snad dá rozum a tohle vám řeknou na první přednášce ekonomie. Problém je ten, že p. Němec (mně přijde, že z komplexů) má neustále potřebu dokazovat, že jeho nevalidní web mu vydělává hrozně moc peněz, takže to takhle musí fungovat všem. Já s Vámi hodně souhlasím, ale tvrdím, že motat do sebe ziskovost a validitu webu je pitomost. Stejně tak můžu napsat článek, že si můžu nechat své firemní stránky prověřit jazykovým korektorem a mít je tedy po gramatické stránce naprosto korektní a přesto mi nemusí vydělávat. To je přeci úplně jasné. Ale stavět proti sobě formou "je lepší mít jazykově zprzněné vydělávající stránky než jazykově korektní nevydělávající stránky" je naprosto demagogické. Teď, jak to píšu, tak mně napadlo, že by nám p. Němec mohl napsat článek, že je lepší být zdravý a bohatý než chudý a nemocný :-)
  • 24. 7. 2003 12:46

    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    Dále pak validita automaticky neznamená, že se web zobrazí všem korektně (jsou zde další faktory - Css, atd.).

    Automaticky samozřejmě nikoliv, ale ze všech možností je nejpravděpodobnější, že při použití této se web zobrazí korektně maximálnímu počtu prohlížečů.

    A je dobré mít na paměti, že to platí zejména s ohledem na prohlížeče, které dosud neexistují. U těch to nemůžete řešit tak, že se podíváte, kdo má ve statistikách nad pět procent a pro něj to nějak upatláte. Nezbývá než se držet standardu a předpokládat, že autoři prohlížeče udělají totéž.

  • 24. 7. 2003 13:11

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    Zákazníka opravdu zajímají jiné věci (cena zboží, dostupnost, rychlost dodání, bezpečnost plateb, apod.) A jestli můj web splňuje nějaké standarty je mu šumafuk.
    ----------------------
    To neni pravda. Muzete rict, ze to treba nezajima vetsinu zakazniku. Ale jak velka ta vetsina bude bude zaviset na tom, v jakem oboru dany web podnika. Kazdopadne vzdy existuji lide, kteri sve penize pouziji nejen na prosty nakup, ale i na to aby tim, komu je daji ocenili i treba validnost webu.

    Jo a standard se pise na oknci s d. Pismeno t z toho dela vlajku (standarta).
    -----------------------

    Mluvím tedy především o obchodním webu (e-obchod).
    Při prodeji zboží, si myslím (jsem přesvědčen), že zákazníka opravdu zajímá to, co jsem uvedl.
    Pokud máte opačný názor, já Vám jej neberu.
    Za překlep se omlouvám.
    S pozdravem Emil Fedor


  • 24. 7. 2003 13:21

    Petr Klimovic (neregistrovaný)
    Z vasi odpovedi bych usoudil, ze jsem rekl, ze vaseho zakaznika nezajima kvalita a cena ale jen dodrzovani standardu. Jenomze ja jsem nic takoveho nerekl. Oponoval jsem vasemu tvrzeni, ze zakaznika standard nezajima, svou zkusenosti, ze nektere zakazniky standard zajima. Extremnim pripadem jsou banky, kde se mnoho zakazniku rozhoduje podle toho, zda jim jejich ebanking bude fungovat v mozille.

    Jeste jedno polopaticky. Ano zakazniky zajima predevsim kvalita, cena, atd... Ale znali zakaznici mohou mit na misce vah i technickou kvalitu vasich www stranek.
  • 24. 7. 2003 13:24

    Viktor Janeba (neregistrovaný)
    na druhou stranu...
    jsem schopen spis prekousnout hnusnou grafiku a kod zpatlany ve wordu, kdyz se dozvim to, co potrebuju, nez kdyz vidim web oveseny nesmyslnymi ikonami *valid blabla*, ktery je po obsahove strance ukrutny. A komercni weby NEJSOU jen o prodeji a primem vydelavani penez... jsou treba i o podpore.

    A u e-shopu je mi skutecne validita kodu totalne u @$*@, pokud mi dodaji to, co chci, rychle a za dobrou cenu. Abych daval za zbozi o 500 vic jinde jen proto, ze maji validni web? Chacha... a tim si samozrejme i seru do vlastniho hnizda, protoze sem tam nejaky web taky udelam.
  • 24. 7. 2003 13:30

    LK (neregistrovaný)
    Ale vy oba pořád čekáte, že zákazník musí vědět o existenci standardů a chtít (popř. nechtít) jejich dodržování.
    Já jsem se s tím (pravda, zase tolik se v té oblasti nepohybuji) zatím nesetkal s požadavkem validity W3C. A protože ty zákazníky znám, tak vím, že nikoliv proto, že by jí nepožadovali, ale proto, že o nějakých W3C vůbec neví, to je technická záležitost, na kterou si právě někoho najímají a je to na něm, aby o tom věděl a přizpůsobil se tomu!
    S autem v servisu také nečekáte, že vám to nějak zbastlí s tím, že na většině silnic to pak nějak pojede, ale očekáváte 100% práci.
  • 24. 7. 2003 13:35

    Petr Klimovic (neregistrovaný)
    Ale o tobe jsem prece nemluvil. To je jasne, ze je vice tech, kterym jde jen o cenu. Ale jiste existuji i ti, kteri jsou ochotni si priplatit za jine hodnoty.
  • 24. 7. 2003 13:43

    Michal Krsek (neregistrovaný)
    Extremnim pripadem jsou banky, kde se mnoho zakazniku rozhoduje podle toho, zda jim jejich ebanking bude fungovat v mozille.

    To me velmi zajima. Kolik je to "mnoho"? Dokazete to nejak vycislit.

    Mimochodem, pokud se zakaznici zajimaji, zda jim ebanking pobezi v Mozille, nezajimaji se, zda je ten web v souladu se standardy, ale zajimaji se, zda jim pobezi v Mozille.

  • 24. 7. 2003 13:44

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    .......Nezlobte se, ale na neziskovost webu nemá vůbec žádný vliv jeho validita (přičemž si dovoluji tvrdit, že na ziskovost již nevalidita vli má).....

    Nic takového jsem však netvrdil.

    .......Spíš by se mělo uvažovat v rovině "ač validní, přesto neziskový"........

    S tím souhlasím.

    A jestli můj web splňuje nějaké standarty je mu šumafuk. .........Opět implicitně počítáte s tím, že zákazník se v oblasti, ve které podnikáte, vyzná.....

    S ničím nepočítám, nic takového jsem netvrdil.
    Opakuji svůj názor, a upřesňuji, že při prodeji zboží zákazníkovi (e-obchod), jsem přesvědčen, že opravdu zákazníka zajímá to, co jsem uvedl.

    ......Já s Vámi hodně souhlasím, ale tvrdím, že motat do sebe ziskovost a validitu webu je pitomost.......

    Souhlasím, ale ani toto jsem netvrdil.
    Napsal jsem toto:
    Na prvním místě je zisk (spokojený zákazník)!
    Takže opakuji, je mi prd platný validni web, který mi nevytváří zisk.
    Naopak raději vydělám spoustu peněz na nevalidnim webu.
    To ale nevylucuje mit validni, pekny, ziskovy web!!!

    Opakuji, že já jsem pro validní web, ale článek je o tom, zda-li je na prvním místě zisk. Ano, je!!!
    ......Samozřejmě, ale o tom nemusel být článek, to snad dá rozum a tohle vám řeknou na první přednášce ekonomie.....

    Souhlasím s Vámi, máme stejný názor, ale četl jste jistě, že ne všichni se shodli.

    .........Problém je ten, že p. Němec (mně přijde, že z komplexů) má neustále potřebu dokazovat, že jeho nevalidní web mu vydělává hrozně moc peněz, takže to takhle musí fungovat všem.....

    Můžete mít klidně pravdu, to já nevím, já reagoval pouze na jeho článek (na prvním místě zisk...).
    Jeho web neznám, a ani mě nezajímá, prezentoval jsem zde pouze svůj názor na zmíněný článek.
    S pozdravem Emil Fedor


  • 24. 7. 2003 13:50

    LK (neregistrovaný)
    S tím je IMHO implicitně počítáno. Mozilla dodržuje standardy velice bedlivě a nebylo-li by to dle standardů, tak tov Mozille nepoběží. Teď mám na mysli JavaScript a DOM, které na klientské straně často tvoří kámen úrazu, nikoliv HTML (tam je částečně benevolentní, přestože podstatně přísnější než MSIE).
  • 24. 7. 2003 13:55

    Petr Klimovic (neregistrovaný)
    S autem v servisu také nečekáte, že vám to nějak zbastlí s tím, že na většině silnic to pak nějak pojede, ale očekáváte 100% práci.

    V tom pripade dava cela republika sva auta do jednoho servisu. Toho nejlevnejsiho. Nebot jak vy rikate, v kazdem servise je prace 100%.

  • 24. 7. 2003 14:07

    LK (neregistrovaný)
    Nevím jak Vy, ale já bych své auto do servisu deklarujícího něco ve smyslu "svou práci odvedeme na 90%" prostě nedal. To, že v reálu má řada servisů své mouchy, je věc druhá.
    Jednak radši si dám auto do servisu, kde je dobrý mechanik a nepříjemný příjem než naopak (pokud nemohu najít servis s dobrým příjmem i mechanikem) a hlavně, pokud něco servis neudělá kvalitně, je to obecně vnímáno záporně, jak selhání dodavatele. Nechci rozebírat, proč je možné, že to v servisech flákají apod., to bychom se dostali úplně jinam, pouze chci oponovat, že zkrátka já od servisu tu 100% práci očekávám.

    Ad nejlevnější - ono to není jen o ceně, ono je to i o otevírací době, dodacích lhůtách, dostupném vybavení servisu, vzdálenosti od bydliště/pracoviště, to jste přece nemyslel vážně, tak tam příště udělejte smajlík a ušetříme si čas.
  • 24. 7. 2003 14:09

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    .....Z vasi odpovedi bych usoudil, ze jsem rekl, ze vaseho zakaznika nezajima kvalita a cena ale jen dodrzovani standardu. Jenomze ja jsem nic takoveho nerekl. Oponoval jsem vasemu tvrzeni, ze zakaznika standard nezajima, svou zkusenosti, ze nektere zakazniky standard zajima. Extremnim pripadem jsou banky, kde se mnoho zakazniku rozhoduje podle toho, zda jim jejich ebanking bude fungovat v mozille........

    S tím extrémním případem to může být pravda, to já nevím.
    Já psal spíše o obchodním webu (prodej zboží).
    Pár zákazníků může i ten standard zajímat, ale těch pár mi opravdu nevytvoří zisk.
    Ten mi tvoří právě ta drtivá většina, kterou zajímá jen
    to, co jsem již uvedl. A právě tohle je pro mne směrodatné, pokud tedy je prioritou zisk........

    ........Jeste jedno polopaticky. Ano zakazniky zajima predevsim kvalita, cena, atd... Ale znali zakaznici mohou mit na misce vah i technickou kvalitu vasich www stranek....

    Ano, souhlasím, mohou.
    Těch pár znalích zákazníků mě ale neuživí!

    S pozdravem Emil Fedor


  • 24. 7. 2003 14:17

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    ......na druhou stranu...
    jsem schopen spis prekousnout hnusnou grafiku a kod zpatlany ve wordu, kdyz se dozvim to, co potrebuju, nez kdyz vidim web oveseny nesmyslnymi ikonami *valid blabla*, ktery je po obsahove strance ukrutny. A komercni weby NEJSOU jen o prodeji a primem vydelavani penez... jsou treba i o podpore.
    A u e-shopu je mi skutecne validita kodu totalne u @$*@, pokud mi dodaji to, co chci, rychle a za dobrou cenu. Abych daval za zbozi o 500 vic jinde jen proto, ze maji validni web? Chacha... a tim si samozrejme i seru do vlastniho hnizda, protoze sem tam nejaky web taky udelam.......

    Souhlasím plně s Vámi (na tu zákaznickou podporu jsem jaksi zapomněl - ta by měla být též velmi důležitá).
    A tento Váš názor dle mých obchodních zkušeností sdílí
    drtivá většina zákazníků.
    A ti vlastně vytvářejí ten ZISK, který je na prvním místě.
    A jsme opět na začátku..
    S pozdravem Emil Fedor
  • 24. 7. 2003 14:17

    Petr Klimovic (neregistrovaný)
    Co je to auto opravene na 100%? Je to i prelakovane? A vymenene gumy a potahy na sedadlech?

    V pripade UPC uzavirate smlouvu, ktera specifikuje zpusob plneni. Tato smlouva obsahuje i ustanoveni o vypadcich. Takze pokud bude dochazet k vypadkum, ktere jsou pod limitem uvedenym ve smluve, jde o stoprocentni plneni smlouvy. Budete-li chtit uzavrit smlouvu jinou, bude jina i cena.
  • 24. 7. 2003 14:25

    Petr Klimovic (neregistrovaný)
    Jestlize ctite zisk, melo by vam zalezet na tom, zda tech zakazniku bude 100, nebo 101, ne? Vy to zase prekrucujete tak, ze budto se na zakazniky, kteri vyzaduji standardy vyserete a pak budete mit 1000 zakazniku, co to neresi. Nebo nevyserete a pak budete mit jen ty 3, co to resi. Jenomze tak to neni. Budete jich mit 1003.
  • 24. 7. 2003 15:50

    LK (neregistrovaný)
    To jsme si nerozuměli. To znamená, že chci-li vyměnit filtr a olej, vymění mi filtr+olej. Ne že mi tam nechají starý filtr, ale nový naúčtují, ne že mi nedotahnou zátku apod. Zkrátka to, co po nich chci, udělají na 100%, tak jsem to myslel.
    Když po někom budu chtít udělat webovou stránku a on mi udělá paskvil pouze pro MSIE, který vzdáleně HTML stránku může připomínat a někomu to i může fungovat, není to pro mně 100% odvedená práce.
  • 24. 7. 2003 16:00

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    ..........Jestlize ctite zisk, melo by vam zalezet na tom, zda tech zakazniku bude 100, nebo 101, ne? Vy to zase prekrucujete tak, ze budto se na zakazniky, kteri vyzaduji standardy vyserete a pak budete mit 1000 zakazniku, co to neresi. Nebo nevyserete a pak budete mit jen ty 3, co to resi. Jenomze tak to neni. Budete jich mit 1003........

    Skutečně nehodlám nic překrucovat.
    (E-obchod nabízející zboží).
    Od začátku tvrdím, že na prvním místě je spokojený zákazník = zisk. A jestli jsou stránky validní nebo ne,
    to jej nezajímá.
    Zajímá jej pouze kvalita zboží-služeb, cena, dostupnost, podpora, atd.

    Tvrdím tedy znovu, že pokud sice budu mít web validní,
    ale bez spokojeného zákazníka, tedy bez zisku, je mi takový web k ničemu.

    Jistě, že se snažím získat co největší počet spokojených zákazníků, ale k tomu opravdu nepotřebuji míti úplně validní web (Nesmí být tedy úplně zmršený - nečitelný).
    Dbám ale na ty atributy, které vedou ke spokojenosti zákazníků = mému zisku.

    Stačí se podívat na naše nejnavštěvovanější (předpokládám, že i vysoce výdělečné) e-obchody.
    Málokterý má plně validní web. Ale mají tisíce spokojených zákazníků, kteří často ani nevědí, jaký mají v PC Explorer.
    Já netvrdím, že je to správné, ale je to pravdivé.
    Předpokládám, že časem se situace změní (plná validace),
    ale na prvním místě zůstane (doufám) vždy spokojenost zákazníka = můj zisk.

    S pozdravem Emil Fedor

  • 24. 7. 2003 16:33

    Petr Klimovic (neregistrovaný)
    Od začátku tvrdím, že na prvním místě je spokojený zákazník = zisk. A jestli jsou stránky validní nebo ne, to jej nezajímá. Zajímá jej pouze kvalita zboží-služeb, cena, dostupnost, podpora, atd.

    Tedy rikate, ze na celem svete neexistuje jediny zakaznik, ktereho zajima validita? Pokud totiz takovy zakaznik existuje je splneni jeho pozadavku vasim ziskem, ne? Na prvnim miste je spokojeny zakaznik, jak rikate.

    Tvrdím tedy znovu, že pokud sice budu mít web validní, ale bez spokojeného zákazníka, tedy bez zisku, je mi takový web k ničemu.

    Ano to je pravda. Ale fakt validnosti nijak neimplikuje zakaznika nespokojeneho, stejne jako nevalidita vebu neni zarukou komercniho uspechu.

    Jistě, že se snažím získat co největší počet spokojených zákazníků, ale k tomu opravdu nepotřebuji míti úplně validní web (Nesmí být tedy úplně zmršený - nečitelný).

    Pak asi kazdy chapeme jinak pojem co nejvetsi pocet. Koho odradi validni web? Ja si myslim, ze nikoho. Koho odradi nevalidni web? Ja si myslim ze nejakeho zakaznika.

    Stačí se podívat na naše nejnavštěvovanější (předpokládám, že i vysoce výdělečné) e-obchody. Málokterý má plně validní web. Ale mají tisíce spokojených zákazníků, kteří často ani nevědí, jaký mají v PC Explorer.

    Ale to prece nevypovida nic o tom, kolik zakazniku nemaji. To, ze nejvic lidi ma Windows, znamena, ze nikdo nema Linux?

    ale na prvním místě zůstane (doufám) vždy spokojenost zákazníka = můj zisk.

    Z jakych zdroju cerpate sve presvedceni, ze zadny zakaznik neodvozuje svou spokojenost od validity webu?

  • 24. 7. 2003 18:34

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    Já jsem již uvedl, že s Vámi souhlasím, že je lepší mít validní a ziskový web. To je jistě ideální.
    Přinese největší počet zákazníků.

    Ale prezentoval jsem zároveň tu skutečnost, že je lepší mít sice nevalidní, ale vysoce ziskový web, se spokojeným zákazníkem
    NEŽ
    validní, avšak neziskový web, s nespokojeným zákazníkem.

    Od začátku tvrdím, že na prvním místě je spokojený zákazník = zisk. A jestli jsou stránky validní nebo ne, to jej nezajímá. Zajímá jej pouze kvalita zboží-služeb, cena, dostupnost, podpora, atd.
    ......Tedy rikate, ze na celem svete neexistuje jediny zakaznik, ktereho zajima validita? Pokud totiz takovy zakaznik existuje je splneni jeho pozadavku vasim ziskem, ne? Na prvnim miste je spokojeny zakaznik, jak rikate....

    To může být pravda, pokud jej nezajímá jen ta validita!

    Tvrdím tedy znovu, že pokud sice budu mít web validní, ale bez spokojeného zákazníka, tedy bez zisku, je mi takový web k ničemu.
    ....Ano to je pravda. Ale fakt validnosti nijak neimplikuje zakaznika nespokojeneho, stejne jako nevalidita vebu neni zarukou komercniho uspechu.....

    S tím souhlasím, netvrdím opak.

    .....Pak asi kazdy chapeme jinak pojem co nejvetsi pocet. Koho odradi validni web? Ja si myslim, ze nikoho. Koho odradi nevalidni web? Ja si myslim ze nejakeho zakaznika...

    Měl jste tedy napsat: Koho odradí validní nekvalitní web
    nebo koho odradí nevalidní kvalitní web.
    Právě tato kombinace je možná, dokonce velmi častá.
    Přičemž kvalitou myslím opět ty aspekty, které zajišťují spokojenost zákazníka.
    Já totiž neuvádím rozdíl mezi validním a nevalidním,
    nýbrž mezi nevalidním ziskovým a validním neziskovým.

    .....Z jakych zdroju cerpate sve presvedceni, ze zadny zakaznik neodvozuje svou spokojenost od validity webu?....

    Ze svých. Jsem obchodníkem od roku 1989, webový obchod však mám jen jako doplněk cca 3 roky.
    Žádného z mých 2000 stálých zákazníků (především ženy)
    nezajímá validita mých stránek (přesto mám úvodní stranu validní), zato je však zajímá kvalita zboží, solidnost,
    podpora, cena, atd.

    Tito zákazníci mi přinášejí takový zisk, o jakém se mi dříve ani nesnilo, a na nějakou validitu mi kašlou.
    Proto znovu opakuji: spokojený zákazník - můj zisk.

    Prezentuji však pouze svůj názor a svoji zkušenost.
    Jejikož je svoboda slova, respektuji i Vaše názory,
    ale myslím, že z Vás mluví spíše webmaster než obchodník se zbožím, což ale také plně chápu.

    S pozdravem Emil Fedor














  • 25. 7. 2003 2:11

    Marek Prokop (neregistrovaný)
    Dodržování standardů a to, jak se web zobrazí v nějakém konkrétním prohlížeči, jsou dvě různé věci, které spolu příliš nesouvisí. Z hlediska konkrétní normy (X)HTML může být dokument naprosto nevalidní, zároveň však může splňovat pravidla SGML, ktará prakticky všechny prohlížeče (ale i např. vyhledavače) respektují a kód tedy budou interpretovat v souladu se záměrem autora.
  • 25. 7. 2003 2:20

    Marek Prokop (neregistrovaný)
    Připlatit si za validitu?? To by bylo poněkud absurdní, nemyslíte? Prakticky veškeré přínosy validity přeci leží v úspoře nákladů na straně tvůrce webu. Přínos validity pro uživatele webu je tedy většinou jen nepřímý a potenciální -- provozovatel validního webu má nižší náklady na jeho tvorbu a správu a možná tuto úsporu promítne i do cen svých služeb.

    O nic jiného, co se týče validity, v praxi nejde.
  • 25. 7. 2003 7:41

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    Napsal pan Prokop:
    .........Připlatit si za validitu?? To by bylo poněkud absurdní, nemyslíte? Prakticky veškeré přínosy validity přeci leží v úspoře nákladů na straně tvůrce webu. Přínos validity pro uživatele webu je tedy většinou jen nepřímý a potenciální -- provozovatel validního webu má nižší náklady na jeho tvorbu a správu a možná tuto úsporu promítne i do cen svých služeb.
    O nic jiného, co se týče validity, v praxi nejde.......

    Díky za Váš příspěvek, se kterým bez výhrady souhlasím,
    a který vlastně potvrzuje to, co tu tvrdím od počátku.
    Viz. moje články, které souhlasně reagují na téma
    ..Na prvním místě spokojený zákazník = můj zisk.
    S pozdravem Emil Fedor
  • 25. 7. 2003 8:18

    kAW (neregistrovaný)
    Nedalo mi to, abych neodskocil na Vas web. Cert vem validitu - ten web je docela osklivy bez ohledu na ni. ALE - funguje, sire sortimentu je vyborna a ceny nemate spatne. Skoda jen, ze si to clovek nemuze i "ocuchat" :-)
  • 25. 7. 2003 8:45

    Laďa (neregistrovaný)
    Také s vámi souhlasím, že validnost zákazníká většinou nezajímá. Ale tuhle práci by měli dělat odborníci a ty by zajímat měla.

    Zákazník nemusí vědět nic o standardech platných v jakémkoliv oboru. Tak nějak předpokládá, že ten u koho si něco kupuje je zná a řídí se jimi. Bohužel tomu tak v praxi není (a weby jsou toho zářným příkladem) a podle toho to pak dopadá. Zjistíte, že tohle můžete používat jenom takhle, jenom v tomhle a jenom tehdy.

    Dejme tomu, že bych si nechal dělat web a nevěděl o tom vůbec nic. "Odborník" by ho udělal, ukázal v IE jak hezky funguje, vzal peníze a oba bychom byli spokojeni. Po čase bych se ale dozvěděl od nějakého známého, že v jeho prohlížeči vypadá dost divně nebo je i nečitelný, protože používá jiný prohlížeč a že je to způsobeno jakýsimi standardy. Cítil bych se podveden, zvláště, kdyby mi řekl, že tak přicházím dejme tomu o 5% (ale spíš víc) potencionálních zákazníků.

    Nesvádějte to na zákazníky, jestli to chce nebo ne. Dělejte práci profesionálně, abyste se za to nemuseli stydět. Ten u koho je na prvním místě pouze zisk a je mu jedno jakým způsobem ho dásáhne totiž není podnikatel, ale spíš podnikavec ne-li něco jiného...
  • 25. 7. 2003 8:46

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    Dobrý den

    (Pro kAW)
    Já s Vámi naprosto souhlasím, co se týče našeho e-obchodu.
    Důležité však je z hlediska mého zisku, zda jsou spokojeni naši zákazníci, kteří tvoří můj zisk. A ti jsou více než spokojeni, jinak by ty peníze nevydali.
    Proto platí to (alespoň pro mne), že mého zákazníka zajímá kvalita služeb, cena zboží, podpora, rychlost dodání až pod nos,šíře sortimentu (jak jste správně uvedl)apod.
    Na ostatní (validita,css,rámy-bezrámy,beztabulkový layout,
    apod.) mi zvysoka kašlou (I když mě a Vás to může zajímat).
    S pozdravem Emil Fedor
  • 25. 7. 2003 8:59

    Petr Klimovic (neregistrovaný)
    Logicky to vyplyva. Vasi zakaznici na validitu kaslou, nebot ti, ktere zajima se vasimi zakazniky nestali.
  • 25. 7. 2003 9:18

    miroslav.kucera (neregistrovaný)
    Uz vidim ty lidi, jak si kupuji drazsi vyrobky s horsim servisem u firmy, ktera ma validni web :)

    Ne vazne, zakaznika VUBEC nezajima, zdali je web validni nebo ne, pokud se mu dobre zobrazuje. Vy snad v klasickem obchode zjistuje, z ceho je postaven? Z palenych cihel anebo bilych kvadru, pricemz, pokud je z toho druheho, tak radeji koupite u konkurence? :-)

    Kolik vlastne dneska existuje validnich obchodu? Krome bilehozbozi, ktery presel na CSS, neznam snad zadny jiny.
  • 25. 7. 2003 9:49

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    Dobrý den
    (napsal Láďa)
    ......Také s vámi souhlasím, že validnost zákazníká většinou nezajímá. Ale tuhle práci by měli dělat odborníci a ty by zajímat měla......

    Souhlasím. Ale to vůbec nesouvisí se mnou, jako obchodníkem.

    .....Zákazník nemusí vědět nic o standardech platných v jakémkoliv oboru. Tak nějak předpokládá, že ten u koho si něco kupuje je zná a řídí se jimi. Bohužel tomu tak v praxi není (a weby jsou toho zářným příkladem) a podle toho to pak dopadá. Zjistíte, že tohle můžete používat jenom takhle, jenom v tomhle a jenom tehdy.......

    Opět souhlasím. Sám jsem napsal, že web je plný nevalidních, úspěšných, ziskových e-obchodů.

    .......Nesvádějte to na zákazníky, jestli to chce nebo ne. Dělejte práci profesionálně, abyste se za to nemuseli stydět. Ten u koho je na prvním místě pouze zisk a je mu jedno jakým způsobem ho dásáhne totiž není podnikatel, ale spíš podnikavec ne-li něco jiného.........

    Na zákazníky jsem nic nesváděl, psal jsem pouze, že jej zajímají jiné atributy (pro něj důležitější), než je validní web.
    Svou práci obchodníka dělám profesionálně (nejsem webmaster ani webdesigner)a nemám se za co stydět.

    A napsal jsem v prvním článku toto:
    Zisk na prvním místě - ano, plně souhlasím.
    Platí v případě obchodního webu, apod.
    Stačí dodržet toto pravidlo:
    Spokojený zákazník = můj zisk.
    Nespokojený zákazník = žádný zisk.
    A tím je řečeno vše podstatné.

    A dodávám: spokojeného zákazníka = můj zisk získám nikoliv
    tím, jestli mám validní či nevalidní web,
    ale tím, že uspokojím jeho požadavky (kvalitní sortiment,slušné ceny,podpora,solidnost,atd.)

    Nestydím se tedy za to, že je u mě jako obchodníka na prvním místě zisk. Ten totiž budu mít pouze v případě spokojeného zákazníka. A na tom není nic nemorálního.
    A validace s tím nemá nic společného.
    Pokud by měla, tak by lidé nakupovali pouze na validních stránkách a nazajímali by je ty požadavky, které jsem již
    několikrát jmenoval.

    S pozdravem Emil Fedor




  • 25. 7. 2003 10:02

    Petr Klimovic (neregistrovaný)
    Zase to spojovani validity s horsim obchodem? A co vidite kdyz se jedna o obchody se stejnou cenou a stejnym servisem, lisici se jen validitou?
  • 25. 7. 2003 10:07

    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    Ne, e-shopy si validátorem neprojíždím. Ale v okamžiku, kdy v e-shopu nefunguje navigace nebo mi digilab hned na titulní stránce jasně vysvětlí, že ho nezajímám, jsem nucen si najít někoho jiného. Naštěstí je v těchto oblastech dostatečná konkurence. A možná že mají lepší služby nebo nižší ceny... nedozvím se to.
  • 25. 7. 2003 10:08

    Viktor Janeba (neregistrovaný)
    Vetsinou nevidim nic, protoze to neresim... ledaze by na strankach svitily ty IMO nesmyslne valid blabla ikony, pak si jen neco pomyslim o dusevni masturbaci autora.

    A imprese naskakuji...
  • 25. 7. 2003 10:10

    Petr Klimovic (neregistrovaný)
    A validace s tím nemá nic společného. Pokud by měla, tak by lidé nakupovali pouze na validních stránkách a nazajímali by je ty požadavky, které jsem již několikrát jmenoval.

    Lidi vubec nezajima kvalita. Protoze pokud ano, nenakupovali by na trzistich u vietnamcu.

    Tot vase logika.

  • 25. 7. 2003 10:18

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    .......Uz vidim ty lidi, jak si kupuji drazsi vyrobky s horsim servisem u firmy, ktera ma validni web :)
    Ne vazne, zakaznika VUBEC nezajima, zdali je web validni nebo ne, pokud se mu dobre zobrazuje. Vy snad v klasickem obchode zjistuje, z ceho je postaven? Z palenych cihel anebo bilych kvadru, pricemz, pokud je z toho druheho, tak radeji koupite u konkurence? :-)
    Kolik vlastne dneska existuje validnich obchodu? Krome bilehozbozi, ktery presel na CSS, neznam snad zadny jiny....

    (pro p.Kučeru)
    Napsal jste přesně to, co já zde tvrdím od začátku.
    Stručné, srozumitelné.
    Mimochodem bilezbozi mělo loni oficiální obrat cca 100 000 000 (miliónů) Kč na nevalidním webu !!!
    A firma (nechci jmenovat), která měla sice validní web,
    ale špatným, neseriózním přístupem k zakázníkům, zkrachovala.
    A to je ten rozdíl, o kterém od začátku této diskuze píši.
    Skutečně tedy na prvním místě zisk (spokojený zákazník je nutný).
    S pozdravem Emil Fedor
  • 25. 7. 2003 10:31

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    (napsal pan Klimovic)
    ......Zase to spojovani validity s horsim obchodem? A co vidite kdyz se jedna o obchody se stejnou cenou a stejnym servisem, lisici se jen validitou?......

    Jako zákazník vidím 2 naprosto stejné obchody.
    A validitu neřeším, nic o ní totiž ani nevím!
    (Předpokladem je tedy, že se oba obchody zobrazují správně).

    S pozdravem Emil Fedor

  • 25. 7. 2003 10:36

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    (napsal pan Kubeček)
    .......Ne, e-shopy si validátorem neprojíždím. Ale v okamžiku, kdy v e-shopu nefunguje navigace nebo mi digilab hned na titulní stránce jasně vysvětlí, že ho nezajímám, jsem nucen si najít někoho jiného. Naštěstí je v těchto oblastech dostatečná konkurence. A možná že mají lepší služby nebo nižší ceny... nedozvím se to.........

    Bez výhrady souhlasím. Nemám co dodat.
    S pozdravem Emil Fedor
  • 25. 7. 2003 10:42

    LK (neregistrovaný)
    Já bych si zde dovolil malou generalizaci (alespoň soudě dle svého okolí): nemainstreamové prohlížeče (jako Mozilla apod.) používají převážně lidé, co se v počítačích vyznají (a tudíž mají docela zajímavé příjmy). Může se argumentovat dlaždičem Jardou, který je momentálně na podpoře, ale moje zkušenost je taková, že je docela dobrá úměra uživatel Mozilly->člověk znalý počítačů->člověk s dobrým pracovním místem->dobrý příjem. Stejně jako před několika lety měl podobný profil ten, kdo měl přístup k Internetu (kromě studentů využívajících školní sítě, samozřejmě).
    Tím jsem se dostal k tomu, co chci vyjádřit - nevalidní (ne nutně hned s jedinou chybkou oproti W3C) web ani neuvidím, tudíž takový provozovatel webu docílí toho, že já ani nemám šanci zjitit, jestli má dostatečný sortiment a dobré ceny, protože jdu hned "o dům dál", přesně jak píšete. A vezmu-li jako berný údaj podíl alternativních prohlížečů 5%, tak přichází o 5% docela solvetních potencionálních zákazníků (což nevylučuje, že jeho nejlepší zákazník může být prachatý manažer dávájící mezi web a modré E rovnítko). Takže na závěr rovni: "zákazník, kterému nebyl umožněn nákup = žádný zisk".
  • 25. 7. 2003 10:50

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    ........pokud se nepletu, byl to obrat celeho Internet Mall nikoliv pouze bileho zbozi.....

    Ano, to je možné.
    Uvedl jsem to jen jako příklad.
    To ale na věci nic nemění.
    Sám sice prodávám zboží ve svém e-obchodě,
    ale zároveň velkoobchodně dodávám také do mnoha dalších e-obchodů, přičemž všechny mají čitelné, fungující, většinou nevalidní weby, ale prosperující!!!

    Škoda že majitelé těchto webů, se kterými spolupracuji,
    zřejmě tuto diskusi nesledují.
    Bylo by jistě poučné vyslechnout i jejich názor.
    S pozdravem Emil Fedor
  • 25. 7. 2003 12:16

    Laďa (neregistrovaný)
    A vám nevadí, že vám utíká několik procent potencionálních zákaznků? Fungují dobře vaše e-obchody (váš a vašich partnerů) i v jiných prohlížečích než IE? Napište odkazy, ať můžeme posoudit.

    Jinak nevím, proč se tolik těm standardům bráníte. Opravdu nevidíte rozdíl mít e-obchod validní než mít ten samý nevalidní? Můžete si tam dát ikonku "NO VALID" :-)). Proč si tedy tolik firem pořizuje třeba ISO certifikáty? To jsou přece způsoby, jak přesvědčit zákazníka o svých kvalitách.

    Třeba takový Microsoft (nebýt jeho, tak tady možná nemáme ani o čem dabatit..) na standardy kašle, vymýšlí raději svoje "nestandardy" a ani ty není kolikrát schopen sám dodržet. Zisk ovšem mají, že. O spokojenosti zákazníku ale raději mluvit nebudu.

    P.S.: jsem Laďa a ne Láďa.
  • 25. 7. 2003 12:23

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    (napsal pan LK)
    .......Takže na závěr rovni: "zákazník, kterému nebyl umožněn nákup = žádný zisk".......

    Já s Vámi v tomto ale naprosto souhlasím.!!

    Ale i na nevalidním webu lze jistě umožnit zákazníkovi
    např. z Mozilly nakoupit, což činím.
    Není tedy pravdou, že neuvidíte nevalidní web např. v Mozzile, Opeře, apod. (Nesmí však být úplně zmršený).
    Na mém nevalidním e-obchodě nakupují spokojeně i zákazníci,
    kteří používají jak Mozzilu, tak Operu.

    Nechci se zde již opakovat, dovolím si tedy zkopírovat
    názor pana Prokopa, se kterým souhlasím.
    ........Dodrzovani standardu a to, jak se web zobrazi v nejakem konkretnim prohlizeci, jsou dve ruzne veci, ktere spolu prilis nesouvisi. Z hlediska konkretni normy (X)HTML muze byt dokument naprosto nevalidni, zaroven vsak muze splnovat pravidla SGML, ktara prakticky vsechny prohlizece (ale i napr. vyhledavace) respektuji a kod tedy budou interpretovat v souladu se zamerem autora......

    A toto je názor pana Kučery:
    ......Ne vazne, zakaznika VUBEC nezajima, zdali je web validni nebo ne, pokud se mu dobre zobrazuje.......

    I s tímto souhlasím.

    S pozdravem Emil Fedor



  • 25. 7. 2003 12:30

    Laďa (neregistrovaný)
    Teď koukám, že máte odkaz uvedený. Web je to celkem pěkný, tedy až na ty růžové tlačítka a pole formulářů (u pole poznámka jste ne ten podklad zapomněli). A v obchodních podmínkách jsou ty obrázkové odrážky odkazované na lokální soubor. Jinak aby byl kód validní by asi v tomto případě moc práce nedalo :-) To třeba u odkazovaného obchodu JPSP je to podstatně horší...
  • 25. 7. 2003 12:51

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    .........Jinak nevím, proč se tolik těm standardům bráníte. Opravdu nevidíte rozdíl mít e-obchod validní než mít ten samý nevalidní?..........

    Nic takového jsem nenapsal, ani si to nemyslím!!!
    Napsal jsem toto:
    Na prvním místě je zisk (spokojený zákazník)!
    Takže opakuji, je mi prd platný validni web, který mi nevytváří zisk.
    Naopak raději vydělám spoustu peněz na nevalidnim webu.
    To ale nevylucuje mit validni, pekny, ziskovy web!!!

    Opakuji, že já jsem pro validní web, ale článek je o tom, zda-li je na prvním místě zisk. Ano, je!!!

    Nechci se již opakovat,v prvních článcích, které jsem napsal je vše podstatné (Můj názor).
    S pozdravem Emil Fedor


  • 25. 7. 2003 13:00

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    ........Teď koukám, že máte odkaz uvedený. Web je to celkem pěkný, tedy až na ty růžové tlačítka a pole formulářů (u pole poznámka jste ne ten podklad zapomněli). A v obchodních podmínkách jsou ty obrázkové odrážky odkazované na lokální soubor. Jinak aby byl kód validní by asi v tomto případě moc práce nedalo :-) To třeba u odkazovaného obchodu JPSP je to podstatně horší........

    Tak to se Vám líbí, víc než mě.
    Ale já si zde nechci dělat reklamu na svůj web.
    Stejně jsem pouze obchodník, jak jsem uvedl.
    To je již mimo tuto diskuzi.

    Já jen od začátku poukazoval na většinu nevalidních,
    přesto ziskových webů, se spoustou spokojených zákazníků!!
    A vůbec jsem tím nemyslel svůj.

    S pozdravem Emil Fedor
  • 27. 7. 2003 18:04

    PaD (neregistrovaný)
    Obavam se, ze zakazniky nezajima, jestli e-baniking funguje v Mozille. To je zajimalo, kdyz e-banking v Mozille nefungoval.

    Ted je zajima, zda je vyvoj MS-IE only a v Mozille to funguje shodu nahod a nebo je bran pri vyvoji zretel i na ostatni prohlizece.

    A dodrzovani stardardu tomu napomaha...
  • 28. 7. 2003 23:08

    jk (neregistrovaný)
    Na okraj...

    Na tržištích u "Vietnamců" je často stejně kvalitní zboží Made in China jako ve značkových obchodech. Zboží ve značkových obchodech akorát předem prošlo kontrolou kvality a je na něm vyšitá značka. Pokud mám dostatek informací, a troufnu si kvalitu posoudit sám, mohu zboží požadované kvality nakupovat na tržišti od Vietnamců.