Nemohu si pomoci, ale z clanku pana CEO Nemce na me cisi snaha o vlastni zviditelneni, nic jineho.
A k tomu prikladu s hlupakem marketingovym reditelem: neda se usuzovat z jen z te zkratky, kterou jste, pane Nemce, napsal, ale zakaznik ma nezpochybnitelne pravo chtit po Vas praci podle svych predstav, ne podle Vasich. A *vim*, ze je to casto problem (jsem grafik).
to je pravda, pan ceo nemec (zajimalo by me kolika lidem veli kdyz je teda ten ceo), jen plka na vsech konferach a evidentne nema do ceho pichnout :o)
protoze tyhle veci v tom "clanku" jsou proste hruza a des. a navic spatne vyctene z knih, ktere nejsou plne pochopeny.
docela by me zajimalo kde pan ceo nemec cerpal sve profesni znalosti. jetsli v nejake zname reklamni agenture nebo konzultacni spolecnosti. nebo je to jen pouhy samouk bez relane praxe?
takze uz prestante s tim PR, je to des a je z toho videt jak to NEUMITE delat ani pro sebe.
ja bych takovym lidem jako je on nedal udelat ani vizitky...
Stacilo by, kdyby pan jojo misto tvrzeni, ze autor "nema do ceho pichnout", "neumi delat PR" a "tyhle veci jsou hruza a des" napsal treba jake knizky on sam cte, resp. jakou ma praxi a pokud jeho vedomosti jsou v rozporu s obsahem clanku, uvedl nejake konkretni duvody.
Jinak bych asi taky ty vizitky u firmy robertnemec.com delat nenechal, ale koho to tady zajima?
IMHO ta marketingova evangelizace, kterou zde p. Nemec predvadi je velice prospesna pro vsechny nafoukane technoidni podnikatele, i kdyz si to treba nemusi uvedomovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).