Stacilo by, kdyby pan jojo misto tvrzeni, ze autor "nema do ceho pichnout", "neumi delat PR" a "tyhle veci jsou hruza a des" napsal treba jake knizky on sam cte, resp. jakou ma praxi a pokud jeho vedomosti jsou v rozporu s obsahem clanku, uvedl nejake konkretni duvody.
Jinak bych asi taky ty vizitky u firmy robertnemec.com delat nenechal, ale koho to tady zajima?
IMHO ta marketingova evangelizace, kterou zde p. Nemec predvadi je velice prospesna pro vsechny nafoukane technoidni podnikatele, i kdyz si to treba nemusi uvedomovat.
to je pravda, pan ceo nemec (zajimalo by me kolika lidem veli kdyz je teda ten ceo), jen plka na vsech konferach a evidentne nema do ceho pichnout :o)
protoze tyhle veci v tom "clanku" jsou proste hruza a des. a navic spatne vyctene z knih, ktere nejsou plne pochopeny.
docela by me zajimalo kde pan ceo nemec cerpal sve profesni znalosti. jetsli v nejake zname reklamni agenture nebo konzultacni spolecnosti. nebo je to jen pouhy samouk bez relane praxe?
takze uz prestante s tim PR, je to des a je z toho videt jak to NEUMITE delat ani pro sebe.
ja bych takovym lidem jako je on nedal udelat ani vizitky...
Nemohu si pomoci, ale z clanku pana CEO Nemce na me cisi snaha o vlastni zviditelneni, nic jineho.
A k tomu prikladu s hlupakem marketingovym reditelem: neda se usuzovat z jen z te zkratky, kterou jste, pane Nemce, napsal, ale zakaznik ma nezpochybnitelne pravo chtit po Vas praci podle svych predstav, ne podle Vasich. A *vim*, ze je to casto problem (jsem grafik).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).