Toto dnešní počasí se čekalo už včera a počítalo se víceméně se středou na dodělání. Ale to je předpoklad, samozřejmě že když se udělá "okno" tak se ty 2 lety uskuteční relativně rychle a pak Kamov odfrčí. Viz popis chování počasí na vrcholu u včerejší aktuality.
Náhradní termín je nesmysl, pokud se to nedodělá dnes kvuli počasí, tak logicky ani Kamov neodletí (kvuli počasí). A jakmile bude schopen odletěť, tak si udělá tu hodinku, dvě čas i na to dodělání.
To není moje spekulace, resp. logické odvození, to je prakticky citace posádky Heliswiss, když je takováto práce takto rozdělána tak se musí dodělat. Představa ponechání vysílače v tomto stavu delší dobu je opravdu naivní :-) Myslím, že tu zas pravá ruka neví co dělá levá a dle toho se upravují aktuálně výroky :-)
"Odletět by Kamov mohl i v počasí, které neumožňuje práci na vysílači..."
a na to jste prosím přišel jak? :-D spíše pravý opak je pravdou! K práci na vysílači potřebuje vhodné podmínky jen lokálně u vysílače, k odletu ale po celé stovky kilometrů dlouhé trase směrem k dalšímu cíli (konkrétně Německo v tomto případě).
Odletět by Kamov mohl i v počasí, které neumožňuje práci na vysílači. Ale to by připadalo v úvahu jen tehdy, pokud by nebyla šance na zlepšení v nejbližších dnech. Samotný přesun také není zrovna levná záležitost, tak je rozhodně ekonomičtější vyčkat, až bude možno práci dokončit, než odletěl pracovat jinam a pak se zase vracet.
Z hlediska počasí, zda se dá letět nebo ne, je něco jiného, jestli vrtulník má mít na laně břemeno, které musí přesně umístit nebo jestli jde o pouhý přesun vzduchem. Při přesunu vrtulník poryvy větru bez problémů ustojí, ale když by mu při práci vítr rozkýval břemeno na laně, tak je to situace, která hrozí zřícením. A při přistání na letišti nezáleží na tom, jestli pilot přistane o metr vpravo nebo vlevo, ale když montuje vysílač, tak mu musí počasí umožňovat pracovat s přesností na centimetry.
Já jsem o zprávách nepsal, já jsem psal o reportáži. Za vše mluví obraz, více času již s tvojí osobou ztrácet nehodlám, mám důležitější věci na programu...
Ano to je pravda je to rychlejší (nevím jestli i levnější), ale bohužel hlavně náchylnější na počasí. Škoda jen že se to neudělalo s předstihem (přesun do náhradního systému), taky klidně může pršet celý týden, na horách běžný jev :)
Tvůj mozek zakrněl ve tvých 5ti letech! Nauč se číst a zjistíš že já nespekuluju a nevymýšlím si, na rozdíl od dětí jako jsi ty!
Najdi si můj první komentář pod touto aktualitou a přečti si ho za domácí úkol 10x !!!
Jediný kdo tady spekuluje a vymýšlí si totální kraviny jsi ty! Viz pád polského letadla, atd! Opravdu jsi tak strašně hloupý, že ze sebe za kažou cenu musíš dělat dál a dál ještě většího blbce?
Štěpáne, musíš neustále všem dokazovat svoji blbost a demenci???
Nemám co uznávat, na rozdíl od tebe mám v hlavě mozek a hospodské resp. pavlačové kecy nevedu, mám pusu a uši a slyším co mi kdo říká. Nepotřebuju sedět u PC a vymýšlet jak třeba letět na Mars bez rakety, jak malé děti!
Je to tak s u tebe anténama a tady zas to samé, myslíš že když viděls v životě vrtulník a něco sis přečetl o nich, tak zas tady můžeš dělat plánovače letů a bezpečnostní posudky, co jde a nejde :-D Kdyby se rozdávaly ceny za blbost, nebo ještě lépe "jak ze sebe neustále blba dělat sám od sebe a zcela dobrovolně", tak dostaneš hlavní cenu! Opakovaně!
Kdybys nebyl debil, tak bys věděl, že vysílače jsou jen malá část zakázek, co Heliswiss dělá! Ale ty debil jsi, tak na to přijít nemůžeš ani kdyby ti někdo jejich web otevřel před očima!
Nekomentuj ty a podívej se na reportáž TV Nova... na rozdíl od Lumíra se tam nikdy takto neobjevíš :-D maximálně tak až ti někdo vrazí violu na hlavu, první vražda violou v historii!
"V osm hodin večer tak snesl vrtulník poslední díl staré antény, a práce se přerušily. Pokračovat budou během následujících dnů, jakmile to počasí dovolí."
a v reportáži o tom že "je hotovo" není ani slovo! Ty už ani nerozumíš česky! Jediné co bylo řečeno, že "můžeme doufat že to dnes vyjde a bude celá osazena", což bylo točeno před tím, než vrtulník definitivně sedl po usazení přechodového dílu. Celý den nikdo nevěděl dopředu ani minutu co bude nebo nebude. Ale tys to jistě věděl od PC z ML :-DDD
---
Prosím, řekněte mi někdo, jak může mít někdo konzervatoř a přitom nemít základní školu kde se učí číst? A hudebník by měl mít "sluch", tak ani neslyší! Toto je fakt na vyhazov ze ZSO... protože tento člověk nemohl ani ZŠ ani konzervatoř prolézt bez nějakého úplatku!!!!!
:-DDD
Takže rusové ještě neskončili vyšetřování, poláci taky ne, nikde žádná závěrečná zpráva... ale Štěpán svoje už uzavřel:
"...to byla pravda která se i potvrdila, že to byla chyba pilota a hrubé zanedbání bezpečnostích předpisů!"
Škoda žes v tom letadle neseděl.. a vozit se po mrtvých, resp. kopat do mrtvol... no hlavně, že se chodíš každou neděli předvádět, jaký jsi vzor morálky!
S tímto "odborníkem" na vše, jakým Štěpán S (alias vrzal, šmidlal) je už Davide nemá cenu o ničem diskutovat! Jinak jsemn telefonicky hovořil s panem P. a říkal, že dles Kamov nevzlétl a asi ani nevzlétne! Jinak na fotkách pro tebe dělám a brzo se ozvu mailem!
Fakt si myslíš, že tu vypustíš kýbl s**ček a pak se s tebou bude někdo normálně bavit? Vypni PC a běž se zavřít do skříně na půdu! Třeba s nějakou "Katkou"!
Nebo si zavolej na mluvčí ČRa, nebo na DZ, ti mají info od ní... já ti nebudu po takovýchto výstupech dávát žadné svoje info! Fakt asi spadls z višně!
Zajeď si na Praděd sám a neotravuj... vysvětli tam pilotovi jak má létat s Kamovem, co může a co ne, a kam pak poletí!!!
Prosímtě nebud' zase zytečně jedovatej ... Tak např. u nás už je polojasno a krásně nám tu chvílema svítí sluníčko. Co se děje na Pradědu vážně nevím - moc daleko. Ty tam mimochodem ted' nejsi?
Večer jsem se koukal na webovou kameru a někdo se tam díval na telku a Barrandov :-))) Docela legrace. Nevím kde byla ta webkamera zavřená. No už vidím, je tam mlíko jako prase že by se dalo krájet ...
Na půdu nejdu, zatím není třeba tam nic upravovat a dělat. Někdy příště a až budu mít potřebné zboží.
To jsem taky něco obdobného slyšel a nyní do zdejší ůpravy a to:Chtěl bych mít Štěpánovy starosti a konto Krejčíře(Koženýho)peněz (finanční zdroj peněz) a byl bych spokojený:D
No vidíte, a přitom to tam bylo :-) Konkrétní typ nevím, ale v roce 1993, když se měnil AS za tento, který šel teď dolů, byla výměna provedena autojeřábem.
Dá se obejít bez vrtulníku, hodě věcí se dělá lépe jeřábem, jen jeho doprava na místo a sestavení jsou zdlouhavé. Vrtulník přiletí a odletí, ale samotná agenda kolem jeřábu zabere několik dní před a po práci.
Např. nový bělehradský železobetonový vysílač Avala se stavěl kompletně jeřábem, který byl kotven k jeho boku. Dva díly příhradové konstrukce na špici byly usazeny také jeřábem, třetí nejvyšší pak pomocí lanového výtahu z boku věže. Stejně byly nahoru dopraveny po jedné i vysílací "rakvičky" a po jedné montovány na nosný tubus. Vše bez vrtulníku. Výška věže je 202 metrů.
Praděd byl betonován pokud vím pomocí šplhacího lešení a železná konstrukce nahoře byla vynesena jeřábem.
Musím podotknout že David měl pravdu,to s těmi metry jsem se "pěkně"sekl,tam se měnilo počasí "každou minutou" a pokud alejspoň nebude foukat vítr tak vám to přeji aby jste ty dva vzlery už dokončili a meterologie jim počasí hlášené vám to "z nouze cnosti"dovolí na výměnu,ano k ideálnímu stavu daleko ale lepší než odklad...typická hrana....tak snad vám to výjde,držím vám palce ;-D
Nebuďte pesimista,že by od herwisu utekli od rozdělané práce,tomu nevěří snad nikdo ani já to nedělám tak proč by oni to měli udělat,je pořád v záloze zítřejší den,kdy se má vyjasnit dle místních předpovědí a tak ty dva vzlety uskutečnit a hold ostatní porojekty které mají v plánu tak se posunou,ostatně s tímhle trošku počítají,že...
Sám si nevidíš ani na špičku nosu a budeš tu někoho veřejně špinit? Jsi vážně chudák a ubožák. Nic jiného se na to říct nedá. Jsi úplně bez charakteru ... nevím co si o sobě vůbec myslíš. Zprávy z Novy jsem viděl a jsou dostupné na TN.cz, tak si je laskavě pust'. Beztak si je ani neslyšel, hlavně že se tu zase předvádíš.
fakt mne baví že ty něco porovnáváš :-D
Takže pilot řekne A,B,C a Štěpán řekne "ne ne, tak to není, je to X,Y,Z" :-DDD fakt už to není k smíchu, to už je na debilinec... tento člověk už škodí svému okolí svojí demencí.
Tys ten vrtulník ani v životě neviděl ale "porovnáváš náklad" :-D
Já jsem ho viděl 3x za poslední rok a kromě toho, že bych ho dokázal opsat jak vypadá bych si nedovolil o něm cokoli psát ohledně jeho fungování, protože ho neznám, nepilotuju a ani jsem nevyráběl. Ale Štěpán Stráník, odborník na vše, to musí vědět!!! :-D
To máš pravdu že letadlům nerozumím .... na letadla mám ovšem jednoho velkého fandu který se tím zabývá a létá ;-) Ostatně s těma Polákama to byla pravda která se i potvrdila, že to byla chyba pilota a hrubé zanedbání bezpečnostích předpisů. No jo, v Polsku nic neobvyklého ... Už si zapomněl, co?
Proč by nemohl odletět pokud by nebyl opravdu nějaký extrém s vichřicí ... klidně by mohl. To nesrovnávej s prací na vysílači. To snad uznáš že to rozdíl je zda jen letí, či zda dělá doslova hodinářskou práci.
Se radši Davide zeptej odborníků na létání a nedělej tu sám opět své závěry ;-) Znovu opakuji že je to něco jiného vrtulník sám, neb když má obří břemeno na laně které musí s přesností na mm uložit. Myslím, že i dle mozku a přemýšlení je to jasné.
Co to tady zase meleš .... :-))) ted' porovnáváme vrtulník s nadměrným nákladem a bez nákladu, OK? Ted' tu neřeším co dělá Heli za jiné práce. Taky čteš koukám špatně ;-)